Iedereen zegt maar dat Leverkusen Leverkusen niet is, maar het duurde ook vijfendertig minuten eer ik doorhad dat Lardot niet de ref is.
 
Ik was hier dan weer los vergeten dat het vandaag de EL finale was :unsure:

Ook wat vreemd zo op een woensdag. Misschien omdat er dit weekend wat nationale bekerfinales zijn?
 
Een perfecte wedstrijd van Atalanta om de Leverkusen machine compleet te neutraliseren. Maar ik denk dat de vermoeidheid in de tweede helft zal toeslaan door de (perfect geëxecuteerde) druk die ze zetten. Ik zie Leverkusen straks de wedstrijd controleren. En er 3 in de toegevoegde tijd scoren 🫣
 
Dat Koopmeiners er nog geen heeft is toch ook zot, hoeveel fouten heeft die nu al gemaakt?
 
Leverkusen heeft dit toch volledig aan zichzelf te danken, spelen zo traag en statisch.
 
Amaai mijn kloten, van een ferme verrassing gesproken. Chapeau Atalanta
Goh, ik zag ze op diezelfde manier op Anfield spelen en die hoge pressing en die intensiteit zijn echt moordend als je dat quasi perfect uitvoert. Als de tegenstander dan ook niet helemaal z'n niveau haalt is dit gewoon het logische gevolg, niks af te dingen op die overwinning ook, Atalanta was gewoon in élke linie beter, sneller, alerter.
 
Amaai mijn kloten, van een ferme verrassing gesproken. Chapeau Atalanta
Op zich was de sterkte van Atalante niet verrassend, de matigheid van Leverkussen daarentegen wel.

Maar ik denk dat er na het behalen van de titel met die reeks toch een vorm van decompressie was? En dat betaal je dan cash tegen een gretig en goed voetballende tegenstander.
 
Goh, ik zag ze op diezelfde manier op Anfield spelen en die hoge pressing en die intensiteit zijn echt moordend als je dat quasi perfect uitvoert. Als de tegenstander dan ook niet helemaal z'n niveau haalt is dit gewoon het logische gevolg, niks af te dingen op die overwinning ook, Atalanta was gewoon in élke linie beter, sneller, alerter.

Op zich was de sterkte van Atalante niet verrassend, de matigheid van Leverkussen daarentegen wel.

Maar ik denk dat er na het behalen van de titel met die reeks toch een vorm van decompressie was? En dat betaal je dan cash tegen een gretig en goed voetballende tegenstander.
Dan vraagt een mens zich af hoe het in godsnaam mogelijk is dat ze in de competitie 27 punten minder hebben dan Inter. Tenzij Atalanta natuurlijk alles op de europa league heeft gezet, enfin ze kunnen nog 3de worden in de serie A wat ook nie slecht is
 
Dan vraagt een mens zich af hoe het in godsnaam mogelijk is dat ze in de competitie 27 punten minder hebben dan Inter. Tenzij Atalanta natuurlijk alles op de europa league heeft gezet, enfin ze kunnen nog 3de worden in de serie A wat ook nie slecht is

Inter was out of this world dit seizoen.
Dat niet alleen, je kan die intensiteit denk ik niet elke wedstrijd brengen. Los daarvan moet je ook een béétje geluk hebben dat je je tegenstander ook niet op zijn top treft en laat het nu net zo zijn dat ze Liverpool tegen kregen op hun slechtste moment van het seizoen.
 
Terug
Bovenaan