Ja dat lijkt me ook wel.
Als je kampioen bent in eigen land, en zo'n sterke reeks neer blijft zetten....
Zo'n reeks moet ooit stoppen natuurlijk.

Ik gun het beide ploegen maar een ploeg niet zien verliezen op een seizoen zou wel fenomenaal zijn.
 
Zo'n reeks moet ooit stoppen natuurlijk.

Ik gun het beide ploegen maar een ploeg niet zien verliezen op een seizoen zou wel fenomenaal zijn.
Mee eens. Wel sympathie voor beide ploegen en in beide ploegen een Belg, al speelt CDK wat meer dan Mbamba :unsure: . Vroeger wel groot fan van de speler Alonso en enorm onder de indruk van de resultaten, dus zou wel cool zijn als hij dit ook nog wint.
 
Het zou wel waanzinnig zijn dat Alonso in z'n eerste seizoen bij Leverkusen niet alleen de titel pakt zonder nederlaag, maar daar de EL aan toevoegt en mogelijks zaterdag nog eens de beker ook. :crazy:
 
Zo'n reeks moet ooit stoppen natuurlijk.

Ik gun het beide ploegen maar een ploeg niet zien verliezen op een seizoen zou wel fenomenaal zijn.
Begin volgend seizoen in de Europese supercup tegen Real :oi22:

Het zou wel waanzinnig zijn dat Alonso in z'n eerste seizoen bij Leverkusen niet alleen de titel pakt zonder nederlaag, maar daar de EL aan toevoegt en mogelijks zaterdag nog eens de beker ook. :crazy:
Ik zie dat eigenlijk amper fout lopen. Alle respect voor Atalanta en hun seizoen, maar dit Leverkusen is toch een dik niveau hoger.

Natuurlijk moeten wedstrijden altijd gespeeld worden en zijn er al vaker gekke dingen gebeurd in het verleden, maar het zou mij verbazen mocht Leverkusen vandaag niet winnen.
 
Scamacca ook niet onderschatten. Is een echte killer en heeft bij West Ham nooit een eerlijke kans gekregen.
 
Scamacca ook niet onderschatten. Is een echte killer en heeft bij West Ham nooit een eerlijke kans gekregen.
Njah moyes. Scoorde nochtans maar ik herhaal even wat moyes zei "hij loopt niet genoeg en zijn doelpunten zijn te vaak schoten vanop afstand".
Aka moyes wou iemand (zoals antonio) die constant maar loopt en dan vaak meer op middenveld en overal rond zit en die de bal binnenplast ipv eens durven schieten.

Jammer want het was op zich een goeie transfer.
Gun het hem wel.
 
Terug
Bovenaan