UEFA Europa League 2023-2024

No backsies :biglaugh:
Herriner me dat je zei dat zijn scorend vermogen dat niet is maar tot nu toe mogen we daar niet van klagen.
Benieuwd wie de volgende tegenstander wordt en hoe graag ik ook wil gaan, het zal wss het verstandigste zijn om nog even te laten passeren.
Dat lijkt idd verbetert te zijn. Hij scoorde bij ons ook wel redelijk, maar miste ook grote kansen.

Heb je trouwens de filmpjes van zijn goals? Ik vind ze nergens terug.
 
4 binnen de 15 minuten :crazy:.
Die supporters van Sparta Praag zijn wel geweldig, gewoon 90 minuten lang blijven zingen.
 
4 binnen de 15 minuten :crazy:.
Die supporters van Sparta Praag zijn wel geweldig, gewoon 90 minuten lang blijven zingen.
Ooit eens EL voorrondes gaan kijken naar Sparta Praag - Sarajevo. Dat was een beleving. Sparta won toen vrij eenvoudig, maar volop sfeer. Zelfs die van Sarajevo bleven doorgaan, ondanks de afslachting (was 4/5-0).
 
Liverpool heeft hier bij wijze van spreken een vrijgeleide naar de finale imo. Alle outsiders zitten in de andere helft.
 
Pff Leverkussen.
In de zomer nog maar geweest met oefenmatch.
En qua kansen ook niet de beste optie.

Tickets gaan al helemaal een ramp zijn gezien de positieve sfeer die er daar hangt met de titelstrijd.
 
die rooi kaart voor Qarabag, da's toch een grap? die kerel loopt nog 20 meter nadat er aan zijn shirtje getrokken wordt, en kiest dan om hem te laten vallen in de 16. dat truitje trekken heeft daar op dat moment niks meer mee te maken imo.
 
die rooi kaart voor Qarabag, da's toch een grap? die kerel loopt nog 20 meter nadat er aan zijn shirtje getrokken wordt, en kiest dan om hem te laten vallen in de 16. dat truitje trekken heeft daar op dat moment niks meer mee te maken imo.

Die probeerde duidelijk verder te lopen maar je zag dat die meer en meer zijn evenwicht begon te verliezen door dat contact.
 
1700 supporters toegelaten in Leverkussen.
Verplichte foto identificatie en degene met tickets terug zo'n formulier invullen met waar ze verblijven, wanneer aankomen,....

Iets zegt me dat er veel volk te zien zal zijn in Koln en Dusseldorf. Dat ging sowieso het geval zijn maar nu toch net iet meer.

Zie er naar uit. Qua overnachting ons weer strategisch geplaatst in de buurt van een irish pub 😂
 
Niemand toevallig een lidmaatschap of kennissen met bij Bayer Leverkusen?
Mijn account en lidkaart werd er geschrapt. Discriminatie noem ik dat :unsure:
 
Was te verwachten, heel wat tickets voor Leverkusen - West Ham werden geschrapt.
Alle tickets aangekocht met een adres in de UK: geschrapt wegens veiligheidsreden.

Gaan die nooit eens leren om tickets te kopen met een adres van een locale mcdonalds, burger king,...? Desnoods uitgevonden naam.
Ik was in Lyon voor onze backup bestelling (eerste werd als Belg ook geschrapt), Mr Francois Boursin wonende op het adres van de McDo in Francheville (buurt van Lyon)

Omgekeerd zal het wel weer volzitten met duitsers in de thuisvakken want West Ham denkt enkel aan verkochte tickets, niet wie er zit.
 
Straks is het weer van dat.
Met de trein naar Duitsland (zal er weer moeten opletten om geen mopjes te maken over het desbetreffende land en treinen).
Gepakt en gezakt met een goed humeur en wat tickets die ik heb kunnen scoren om zo Engelsen alsnog de match te laten bijwonen.
Want 1750 tickets in het uitvak is gewoon weer veel te weinig.

Hopelijk zit het weer wat mee en kunnen we rustig iets drinken met de tunne in de zunne.

Maar vooral hopen dat het geen pandoering zal zijn zoals tijdens het pre-season. Daar gingen we toen met 4-0 de boot in.
 
Liverpool niet echt lekker begonnen, serieuze kans voor Atalanta daarnet.

EDIT: net als ik het post moet Nunez altijd de 1-0 maken.
 
2-0 onderuit in Leverkusen.
Zal einde van het Europese verhaal worden voor ons.
Nu bon Leverkusen gewoon de veel betere ploeg.

Hoop vooral dat de oudere supporter die onder een straatveger is geland er goed door komt.
Ligt nog in het ziekenhuis en zou nu eindelijk buiten levensgevaar zijn.
 
Terug
Bovenaan