UEFA Europa League 2023-2024

Sparta Praag - Liverpool
Marseille - Villarreal
Roma - Brighton
Benfica - Rangers
Freiburg - West Ham
Sporting Lissabon - Atalanta
AC Milan - Slavia Praag
Qarabag - Bayer Leverkusen

Goeie loting voor Liverpool, voor Brighton ook wel een toffe loting.
@Wulf OSB ge moogt naar Freiburg!
 
Laatst bewerkt:
Sparta Praag - Liverpool
Marseille - Villarreal
Roma - Brighton
Benfica - Rangers
Freiburg - West Ham
Sporting Lissabon - Atalanta
AC Milan - Slavia Praag
Qarabag - Bayer Leverkusen

Goeie loting voor Liverpool, voor Brighton ook wel een toffe loting.
@Wulf OSB ge moogt naar Freiburg!
Zie dit nu pas.
Ik mag/kan nergens heen 🥲
Word hopen op finale en dan hopelijk letterlijk terug op de been. Vrees dat eerder helaas niet mogelijk zal zijn voor mij.

Wel jammer om meteen terug tegen een ploeg uit de groepsfase te moeten.
 
Zie dit nu pas.
Ik mag/kan nergens heen 🥲
Word hopen op finale en dan hopelijk letterlijk terug op de been. Vrees dat eerder helaas niet mogelijk zal zijn voor mij.

Wel jammer om meteen terug tegen een ploeg uit de groepsfase te moeten.
Sucks, hopelijk snel terug op de been.
Finale tegen Liverpool dan :fingerguns_r:.
 
Knappe goal van Nunez daarnet tegen Sparta Praag zeg.

En Lukaku eindelijk nog eens aan het kanon, zal hem deugd doen. Was laatste weken toch wat aan het wegdeemsteren.
 
Heeft laatste speeldag gescoord en assist gegeven maar klopt zeker dat het de laatste tijd niet goed geweest is.

AH, heb dit weekend niet gezien, bedankt voor de correctie. Maar het was de laatste 2 maanden toch maar heel magertjes van hem.

En Liverpool toch ook wel best gelukkig met al de kansen die Sparta mist, en zijzelf die aan 100% afwerken.
 
Ooooh Leverkusen, stonden op het punt om hun eerste match van het seizoen over alle competities heen te verliezen tegen Qarabag nota bene, maar in de 94e minuut toch nog 2-2.
De 2-1 van Florian Wirtz was ook een pareltje.
 
Wat een kutmatch gisteren, weer een typisch Moyes festijn.
Top wissels wel, 1-0 achterkomen en dan een extra verdedigend ingestelde speler brengen.
Een spits brengen met nog 2 minuten te gaan.... Ja die zal meteen impact hebben.

En dan nog van een mogelijks gelijkspel bestolen door de ref. Want dit is geen hands:
CgAGVWXqY8mAT-x6AACExDbKv-Q551.jpg.webp


over gans seizoen hebben wij toch al vaak de penalty niet meegekregen ze (niet enkel europa league, denk maar aan competitie op man u waar je de handen rond de keel van een speler mag hebben.)


Niet tegenstaande het gewoon weer een snorefest was en Moyes op voorhand duidelijk maakte dat hij voor een gelijkspel ging.
 
Wat een kutmatch gisteren, weer een typisch Moyes festijn.
Top wissels wel, 1-0 achterkomen en dan een extra verdedigend ingestelde speler brengen.
Een spits brengen met nog 2 minuten te gaan.... Ja die zal meteen impact hebben.

En dan nog van een mogelijks gelijkspel bestolen door de ref. Want dit is geen hands:
CgAGVWXqY8mAT-x6AACExDbKv-Q551.jpg.webp


over gans seizoen hebben wij toch al vaak de penalty niet meegekregen ze (niet enkel europa league, denk maar aan competitie op man u waar je de handen rond de keel van een speler mag hebben.)


Niet tegenstaande het gewoon weer een snorefest was en Moyes op voorhand duidelijk maakte dat hij voor een gelijkspel ging.
Uiteraard is dat geen hands, de bal raakt de hand/arm niet 😅
 
@Wulf OSB @Wilcao Shit die goal van Kudus... :cheer::cheer:
Wat een speler. Bedankt @Wilcao voor het koopje.

En bedankt om te bevestigen dat ik niet aan het dromen. Los van de score zie ik een West Ham dat zowaar aanvalt, voetbalt,...
Ik ben bijna aan het hopen dat Moyes zijn euro/pond valt maar bon zal dit weekend wel weer gedaan zijn.

Vrees wel slecht nieuws over Paqueta. Hoe die gefrustreerd was vanwege toch weer dat dijbeen...

Straks George Earthy erin. Benieuwd, doet het goed in mijne football manager dus mooi om die nu in het echt een kans te zien krijgen
 
Ik wil Kudus terug 😥
No backsies :biglaugh:
Herriner me dat je zei dat zijn scorend vermogen dat niet is maar tot nu toe mogen we daar niet van klagen.
Benieuwd wie de volgende tegenstander wordt en hoe graag ik ook wil gaan, het zal wss het verstandigste zijn om nog even te laten passeren.
 
Terug
Bovenaan