UEFA Europa League 2023-2024

Laatste beeld leek het wel zo. Eerst schouder en dan nog lichte aanraking dat de bal wat veranderde van richting aan zijn hand. Dus leek me dan contact.
Leek inderdaad zo, maar camera stond verkeerd om echt contact te zien. Bal zit tussen hand en camera, voor hetzelfde zweeft die er n halve meter voor 😅
 
Voorlopig 3/3 van onze Belgische ploegen, waaronder de "belangrijkste" coëfficiënt-gewijs, het lijkt alweer een mooie speeldag te worden voor het Belgische voetbal. En bij de volgende twee matchen liggen ook zeker nog kansen voor misschien wel een 5/5.
 
Heel kut om tegen zo'n b ploeg te spelen. Ofwel win je en is het maar de b ploeg. Ofwel verlies je simpelweg. Valt geen eer te rapen als tegenstrever.

Toch mooi gedaan. Jammer dat Toulouse gewonnen heeft, hierdoor naar conference league. Hopen op mooie loting.
 
Op zich eigenlijk een logische regel. Als nemer van een stilstaande fase mag je bal slechts één keer raken. Anders kan je evengoed beginnen lopen met de bal.

Ik herinner mij uit mijn jeugdjaren trouwens een penalty, die iemand eerst pal op de paal trapte en terug in zijn voeten kreeg, vervolens op de keeper trapte, waarna een ploeggenoot wel scoorde. Die werd toen ook terecht afgekeurd door de arbiter, die, het moet gezegd, de regels goed kende. Daar was toen ook wel wat commotie mee gemoeid. :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan