UEFA Champions League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk zoiets. Het is 2022, maar die Fransen behandelen Engelse supporters alsof het 1970 is.
Hoe erg het trouwens in dit geval was, zoveel erger was het blijkbaar na de match. Uitgangen gewoon afgesloten door oproerpolitie (degene die open waren, daar werd dan traangas gesmeten), waardoor iedereen langs dezelfde weg eruit moest, daar natuurlijk honderden "locals" die supporters in elkaar aan 't slagen waren, aan 't stelen waren, ... Kortom precies een oorlogszone, zelfde als in uw verhaal, politie doet daar dan helemaal niks aan.

Ik ben heel blij dat ik geen succes had in den UEFA ballot en dan maar richting Liverpool getrokken ben.
Ik vraag me af wat er zou gebeuren mocht volgend jaar een Franse ploeg een tegenstander loten met supporters die effenaf gevaarlijk zijn? Zo'n Frankfurt van dit seizoen met 30.000 man of een fanatiek ploegje uit de Balkan of Turkije? Dan wordt toch gewoon heel dat stadion verbouwd incl. oproer politie? Of vallen er effectief doden...
 
Ik vraag me af wat er zou gebeuren mocht volgend jaar een Franse ploeg een tegenstander loten met supporters die effenaf gevaarlijk zijn? Zo'n Frankfurt van dit seizoen met 30.000 man of een fanatiek ploegje uit de Balkan of Turkije? Dan wordt toch gewoon heel dat stadion verbouwd incl. oproer politie? Of vallen er effectief doden...

Marseille speelde dit jaar thuis tegen Galatasaray.


:) :) :) :) :) :) :) :)
 
Ongelooflijk zoiets. Het is 2022, maar die Fransen behandelen Engelse supporters alsof het 1970 is.
Hoe erg het trouwens in dit geval was, zoveel erger was het blijkbaar na de match. Uitgangen gewoon afgesloten door oproerpolitie (degene die open waren, daar werd dan traangas gesmeten), waardoor iedereen langs dezelfde weg eruit moest, daar natuurlijk honderden "locals" die supporters in elkaar aan 't slagen waren, aan 't stelen waren, ... Kortom precies een oorlogszone, zelfde als in uw verhaal, politie doet daar dan helemaal niks aan.

Ik ben heel blij dat ik geen succes had in den UEFA ballot en dan maar richting Liverpool getrokken ben.
Nog erger zijn de Italianen naar mijn ervaring....
Moet ook wel zeggen voor de match in het centrum best aangename flikken, lieten ons doen en buiten eens komen storen om plek te maken zodat er wagens konden passeren deden ze niet fel.
Heel even toen een groep locals wat kwam uitdagen dat ze met schilden en de matrak klaar afkwamen. Tot ze de locals zagen en hoeveel er stonden van West Ham, dan hebben ze verstandig de locals aangemoedigd om te vertrekken
 
Marseille speelde dit jaar thuis tegen Galatasaray.


:) :) :) :) :) :) :) :)
Was ik zelfs al vergeten!

Dat lijk me eerlijk gezegd nog wel "mee te vallen" trouwens. Allez toch qua politie/organisatie troubles. Eerder gewoon heethoofden onder elkaar zoals je wel vaker ziet? Maar als je zo'n gasten gaat behandelen als de Liverpool supporters behandeld zijn ga je imo wel nog een pak meer problemen krijgen toch?
 
De Franse Minister van Binnenlandse Zaken ging videobewijs tonen van het wangedrag van de Liverpool fans. Blijkt dat de Franse regering toch geen aanvraag heeft indien gediend om de camerabeelden in en rond het stadion en de metro bij te houden. Alle beelden zijn dus verwijderd, je moet je niet afvragen waarom :laugh: Bende criminelen.

 
Die banlieus zou ge eigenlijk moeten dicht meteen. Daar komt niks fatsoenlijk uit. Totaal geen meerwaarde voor de samenleving. Enkel criminaliteit en terrorisme daar.

En ik weet dat dit een harde reactie is, maar gewone mensen mogen niet het slachtoffer worden van vuiligheid.
 
Die banlieus zou ge eigenlijk moeten dicht meteen. Daar komt niks fatsoenlijk uit. Totaal geen meerwaarde voor de samenleving. Enkel criminaliteit en terrorisme daar.

En ik weet dat dit een harde reactie is, maar gewone mensen mogen niet het slachtoffer worden van vuiligheid.
Hoezo ‘dicht meteen’, wat bedoelt ge daarmee? En wat doet ge dan met die mensen?
 
Ja uiteraard gaat dat niet, maar je snapt zijn punt wel neem ik aan?
Is daar veelal het "type mensen" waar je als samenleving enorm veel geld in steekt (veel politie, sociale werkers, uitkeringen,...) , maar waar je eigenlijk nauwelijks iets van resultaat van ziet.
Je kan die mensen natuurlijk niet aan hun lot overlaten, dat ga je mij zeker niet horen zeggen, maar ik snap zijn reactie.
 
Ik snap heus wel dat het systeem of de overheid hier faalt hoor. Wie daar woont/geboren wordt heeft daar uiteraard niet voor gekozen.

Probleem blijft, voor mij, wel... Als je daar niet echt grondig in investeert, dan is dat echt dweilen met de kraan open. Maarja net zoals hier denken die politiekers daar wrs niet verder dan hun ambtstermijn en willen ze zich niet verbranden, dus komt er geen vooruitgang, laat staan een oplossing.
 
Ik snap heus wel dat het systeem of de overheid hier faalt hoor. Wie daar woont/geboren wordt heeft daar uiteraard niet voor gekozen.

Probleem blijft, voor mij, wel... Als je daar niet echt grondig in investeert, dan is dat echt dweilen met de kraan open. Maarja net zoals hier denken die politiekers daar wrs niet verder dan hun ambtstermijn en willen ze zich niet verbranden, dus komt er geen vooruitgang, laat staan een oplossing.
Ter verduidelijking ik bedoelde met 'die post hierboven' niet de jouwe :tongue:
 
Hoe die erbij loopt op het trouwfeest van zijn broer :laugh:

https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2022%2F05%2F30%2F5e309785-d7c8-47ac-abee-ecb7a12c2672.jpg
Maar vooral :wtf: doet die flik daar
 
Wie speelt eigenlijk dit jaar de Europese Supercup ?
Vroeger was dat toch CL winnaar vs Europa League Winner, maar nu met die conference League ?

Vandaag nog met een Liverpool fan gesproken. De goal van Vinicius was blijkbaar buitenspel, want op de voorzet van Valverde staat Benzema in offside positie en die bal rolt effectief over die zijn linkervoet.

Dat die afgekeurde goal kwam na 2 contacten van Liverpool spelers precies vergeten :laugh:
 
Wie speelt eigenlijk dit jaar de Europese Supercup ?
Vroeger was dat toch CL winnaar vs Europa League Winner, maar nu met die conference League ?

Vandaag nog met een Liverpool fan gesproken. De goal van Vinicius was blijkbaar buitenspel, want op de voorzet van Valverde staat Benzema in offside positie en die bal rolt effectief over die zijn linkervoet.

Dat die afgekeurde goal kwam na 2 contacten van Liverpool spelers precies vergeten :laugh:
Bezwaren doen UEFA niks: weer nieuw Europees mini-toernooi op komst

Geen probleem, de UEFA is al bezig met een oplossing voor meer geld.

Euh, ik bedoel voor de voetbalfans natuurlijk :unsure: .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan