UEFA Europe League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gun het Rangers wel, maar toch hoop ik dat Frankfurt het haalt want anders willen die pipo's van de Pro League het competitieformat van Schotland zeker overnemen...
 
Pffft, verlengingen ga ik aan mij laten voorbij gaan. Veel spektakel verwacht ik niet en te moe.
 
Als je deze clubs bezig ziet dan vraagt elke Belgische supporter zich toch af waarom onze clubs dit niet zouden kunnen...
 
Waarom kon Antwerp dit niet? Radja teveel pijn in de enkel?
Wel 1-2 gewonnen op Frankfurt...als je de laatste minuut even vergeet :headshake: Ook op de Bosuil waren die eigenlijk echt zwak. En dat tegen een Antwerp dat een heel seizoen lang een bedroevend laag niveau haalde. Vandaar de bedenking eigenlijk.
 
Pffft, verlengingen ga ik aan mij laten voorbij gaan. Veel spektakel verwacht ik niet en te moe.
Verlengingen vielen nog wel mee moet ik zeggen. Toch een aantal (grote) kansen. Goed op en af gaan

Nu penalty's

Onze ploegen zouden hier nooit mee kunnen, worden fysiek gewoon overklast
 
Is er eigenlijk een reden waarom ze deze gespeeld hebben voor de conference league? Je zou toch denken dat ze opbouwen naar de CL finale?
 
Dan betaal je je blauw voor een ticket en dan is er een half uur nadat de match begint geen drinken (incl. water) meer te verkrijgen bij temperaturen rond de 30 graden. Top organisatie weeral van de UEFA.
Is in Frankfurt ook zo.
Kreeg er zelf voor de match niets omdat ik geen Duitser ben. Proberen te bestellen in Jean-Marie Pfaff Duits? Ah genegeerd worden. Duitse vriend gaat gaan bestellen, geen probleem.

Het zou ook helpen voor hen mochten hun heuptasjes supporters niet overal voor miserie zorgen door 's nachts met bivakmutsen aan en knuppels in de hand gewone supporters te gaan aanvallen. En laatste wat ze moeten doen is uithalen naar UEFA want ze hebben nog bijna niets van straffen ontvangen voor al het pyro werk, pitch invasion tegen West Ham,.... (niet dat het moet van mij, telkens mooie acties in het stadion)

Wij zijn met West Ham enorm goed ontvangen geweest in het stadion van Sevilla. Alcohol kregen we niet maar tot daar.
Wat ik hoor van bevriende Rangers supporters is dat men daar gisteren ook goed ontvangen was in het stadion en geen issues om wat te drinken, naar uefa normen en regels idd ook wel geen alcohol in het stadion.

Kortom ik vrees dat ze dit vooral aan zichzelf te danken hebben.
 
Is in Frankfurt ook zo.
Kreeg er zelf voor de match niets omdat ik geen Duitser ben. Proberen te bestellen in Jean-Marie Pfaff Duits? Ah genegeerd worden. Duitse vriend gaat gaan bestellen, geen probleem.

Het zou ook helpen voor hen mochten hun heuptasjes supporters niet overal voor miserie zorgen door 's nachts met bivakmutsen aan en knuppels in de hand gewone supporters te gaan aanvallen. En laatste wat ze moeten doen is uithalen naar UEFA want ze hebben nog bijna niets van straffen ontvangen voor al het pyro werk, pitch invasion tegen West Ham,.... (niet dat het moet van mij, telkens mooie acties in het stadion)

Wij zijn met West Ham enorm goed ontvangen geweest in het stadion van Sevilla. Alcohol kregen we niet maar tot daar.
Wat ik hoor van bevriende Rangers supporters is dat men daar gisteren ook goed ontvangen was in het stadion en geen issues om wat te drinken, naar uefa normen en regels idd ook wel geen alcohol in het stadion.

Kortom ik vrees dat ze dit vooral aan zichzelf te danken hebben.
Lees bij Rangers fans toch dat ze dezelfde problemen hadden. Geen drinken meer nadat de match begon en na een tijd werden zelfs de kranen in de badkamers afgesloten.


Kan toch niet, zeker met die hitte.
 
Lees bij Rangers fans toch dat ze dezelfde problemen hadden. Geen drinken meer nadat de match begon en na een tijd werden zelfs de kranen in de badkamers afgesloten.


Kan toch niet, zeker met die hitte.
Ik hoor dat ze geen problemen hadden, zijn wel gewoon voor de match gegaan en dan niet meer uit schrik dat ze teveel zouden moeten zeiken :D Dus idd mss later ook de boel gesloten.

Verder uiteraard akkoord dat water een basisbehoefte is en voorzien moet zijn, zeker in zo'n weer.

Nu bon terug naar het sportieve waar Frankfurt op zich een terechte winnaar is. Persoonlijk liever Rangers gezien maar parcours van Frankfurt was netjes en een ploeg waar alles goed samenhangt.
 
Ik onthoud toch vooral dat in een jaar waarin de Conference League is geboren, twee middelmatige ploegen in de finale stonden van de Europa League. Villareal vorig jaar was al mooi, Eintracht Frankfurt is dat ook. Gedaan met de Chelski's en ManU"s van de wereld die de Europese troostprijs winnen!
 
Is in Frankfurt ook zo.
Kreeg er zelf voor de match niets omdat ik geen Duitser ben. Proberen te bestellen in Jean-Marie Pfaff Duits? Ah genegeerd worden. Duitse vriend gaat gaan bestellen, geen probleem.
Ik ben naar Frankfurt Barça gaan zien en daar waren toch ook geen problemen hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan