UEFA Conference League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind Samoise beter als Castro-Montes, tbh.
Alleens spijtig dat ze op dezelfde plaats spelen, want zijn imo de enige constante op't veld, samen met Tissoudali

Matchen als deze tonen toch maar dat het afwerkingsprobleem er nog altijd is
 
Snap die mentaliteit toch niet hoor, je zit een heel seizoen te spelen om Europees voetbal af te dwingen en eens je in de eindronde zit is het plots niet meer belangrijk?
Europees voetbal halen geeft ook een grote financiële boost. Die match meer in de knockout gaat het grote verschil niet meer maken. Maar die extra rust kan wel belangrijk zijn om fris te zijn voor de competitie om PO1 te halen.
 
Wel eerst zien dat we ons nog Europees kunnen kwalificeren. :laugh:


Ben ook eens benieuwd wat ze met de Europese tickets van Russische ploegen gaan doen.
 
Wel eerst zien dat we ons nog Europees kunnen kwalificeren. :laugh:


Ben ook eens benieuwd wat ze met de Europese tickets van Russische ploegen gaan doen.
Behoorlijk pijnlijk. Als je ziet wat voor een landen boven ons staan.

Als Ajacied ben ik dan wel weer dik tevreden. Nederland lijkt wel voor even vertrokken. PSV en Feyenoord zijn ook nog in de race, dus dat is goed nieuws.

Als Belg en Ajacied hoop ik natuurlijk dat beide landen het even goed doen en minstens een rechtstreekse plek voor de CL hebben.
 
Ook gewoon niks beleving precies. Maar 13000 man die het de moeite vindt om naar het stadion te komen. Af en toe eens een beleefd applausje en op de achtergrond een vage trommel. Lijkt wel een oefenmatch van de Rode Duivels.
Heb maar stuk van de match gezien, maar op voorhand sprak hvh al van beste sfeer in belgie ( was op AVS lokale zender).
Gent heeft veel supporters, maar ze kiezen hun matchen uit en deze was toch belangrijk.
 
maar ook weer: 21u op een weekdag. grootste lege plekken waar in de familie-tribune, tbh, waar ge een ticket moet kopen voor een minderjarige ook.
(en ook in de "vip" tribune)

als ge dan verlengingen hebt, hebt ge al pech: laatste bus op matchdag vertrekt om 22u57. en parkeren is duur.
 
Openbaar vervoer gelinkt aan een match om 21u is onhaalbaar. En heel veel mensen komen met het openbaar vervoer omdat er met de wagen geen beginnen aan is.
 
Openbaar vervoer gelinkt aan een match om 21u is onhaalbaar. En heel veel mensen komen met het openbaar vervoer omdat er met de wagen geen beginnen aan is.
Tja bij ons ligt dat vrij anders, je wagen geraak je makkelijk kwijt en veel komen met autocar van gans het land.
 
Match niet helemaal gezien maar feyenoord toch met wat druk en kansen ?
Eerste helft was zeer saai, maar zeker het eerste kwartier na de pauze was vooral voor Feyenoord. De tweede helft was in het algemeen wel leuker, maar meer dan een gelijkspel zou de match niet verdienen wat mij betreft. Dessers ook zeer ongelukkig vond ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan