UEFA Champions League 2023-2024

JPV

Crew Member
Crowdfunder FE
Ze starten eraan binnen een drie kwartier en nog geen topic over deze topwedstrijden!
mod: blijkbaaar maar morgen, ik was te vroeg :(

15:00 CET
Atlètic Club d'Escaldes vs Budućnost Podgorica
21:00 CET
Tre Penne vs Breiðablik

De winnaars spelen donderdag voor een plaats in de eerste voorronde van de CL. Verliezers gaan naar de tweede voorronde van de conference league. Wedstrijden worden gespeeld in Ijsland
 
Laatst bewerkt:
Ze starten eraan binnen een drie kwartier en nog geen topic over deze topwedstrijden!
mod: blijkbaaar maar morgen, ik was te vroeg :(

15:00 CET
Atlètic Club d'Escaldes vs Budućnost Podgorica
21:00 CET
Tre Penne vs Breiðablik

De winnaars spelen donderdag voor een plaats in de eerste voorronde van de CL. Verliezers gaan naar de tweede voorronde van de conference league. Wedstrijden worden gespeeld in Ijsland
Dus nu spelen ze een voorvoorronde?
 
Eerste keer dat ik er zoiets van hoor, meestal begin ik pas te volgen met de Belgische ploegen.
 
Klaksvik van de Faroer Eilanden, een dorpje met hooguit 5000 toeschouwers, heeft daarnet Ferencvaros van Hongarije uitgeschakeld in de voorrondes van de Champions League, door met 0-3 in Hongarije te gaan winnen.

Ferencvaros was afgelopen seizoen nog groepswinnaar in de Europa League voor Monaco, Trabzonspor en Rode Ster Belgrado.


F1av7DDWwAogUlF
 
Klaksvik van de Faroer Eilanden, een dorpje met hooguit 5000 toeschouwers, heeft daarnet Ferencvaros van Hongarije uitgeschakeld in de voorrondes van de Champions League, door met 0-3 in Hongarije te gaan winnen.
Inwoners bedoel je.

En dit is hun stadion:
1920px-Vi%C3%B0_Dj%C3%BApum%C3%BDrar%2C_Klaksv%C3%ADk.jpg

116702743_3265241263538144_7931840543649436950_n.jpg


Als die zich kunnen kwalificeren, zal het voetbal niet de hoofdrolspeler zijn voor de camera's toch?!
 
Sorry, inwoners inderdaad. Heerlijke foto's.
In de volgende ronde (volgende week, wanneer ook Genk in actie komt), komen ze uit tegen Hacken. De Zweedse kampioen.
 
Blijkbaar zenden ze op de Belgische televisie nergens Servette Geneve - KRC Genk uit. Wat een idioterie is dat toch. Ik zie dan wel met alle respect dat de U19 van de Red Flames worden uitgezonden.
 
Ik gebruik altijd de app "live soccer tv". Daar kun je zien waar het wordt uitgezonden. Voor die match zie ik alleen in Zwitserland en Lichtenstein :unsure:
 
Terug
Bovenaan