UEFA Champions League 2023-2024

Blijkbaar was de halve ploeg van Genk ziek geworden voor de match. Dat kan ook al wel iets verklaren natuurlijk

 
Blijkbaar was de halve ploeg van Genk ziek geworden voor de match. Dat kan ook al wel iets verklaren natuurlijk

'Doodziek'

No offense he, maar als je echt zogenaamd doodziek bent speel je niet, punt.
 
Aanvallend en qua veldspel vond ik het een goede match van Genk, maar die defensie gisteren. En dan vooral Kayembe, maar ook McKenzie ging daarin mee. Hoeveel moeite was met die lange ballen die we tegenkregen?

Langs de ene kant: Tresor ga ik fucking missen. Wat een invalbeurt gisteren! Die passing is van wereldniveau.
 
Ondanks zijn goal ben ik echt geen fan van die Tolu. Die deed toch echt niks juist.
Niks is overdreven. Af en toe was er wel eens een goede kaats, borstcontrole,... Maar het was natuurlijk te weinig.

En die gaat gewoon (niet alleen door Genk-fans) vergeleken worden met Onuachu.
 
De boys van Klaksvik uit de FarOer hebben het vele malen grotere Zweedse Hacken in bedwang gehouden, het bleef 0-0. Het sprookje duurt nog minstens 1 week langer.

hS88BHQ.png
 
Tot nu toe blijkbaar 18.000 man voor de match van Genk tegen Servette. En da capaciteit is toch afgenomen omdat de staantribune van 4000 naar 2200 plaatsen is gegaan. Niet slecht voor deze vakantieperiode. Genk leeft terug meer en meer. Mooi om te zien.
 
Tot nu toe blijkbaar 18.000 man voor de match van Genk tegen Servette. En da capaciteit is toch afgenomen omdat de staantribune van 4000 naar 2200 plaatsen is gegaan. Niet slecht voor deze vakantieperiode. Genk leeft terug meer en meer. Mooi om te zien.
Vorige week haalden we ook +- 21.000 voor een voorronde ook best veel.
 
Dom verdedigd vooral. Ging wel gretig neer, maar was toch wel zeker contact. Terechte penalty.
 
Terug
Bovenaan