UEFA Champions League 2023-2024

Blijkbaar zenden ze op de Belgische televisie nergens Servette Geneve - KRC Genk uit. Wat een idioterie is dat toch. Ik zie dan wel met alle respect dat de U19 van de Red Flames worden uitgezonden.
Die spelen het EK, in eigen land nota bene dus het zou maar triestig zijn moest dat niet uitgezonden worden. En die spelen maandag terug, dus het is niet dat die een slot van Genk zouden inpakken.
 
Leuk weerzien met Dessers.
Bij ons op het forum zijn sommigen lastig op Dessers. Buh, mij maakt het niet uit. Hij heeft niet veel potten gebroken bij ons (buiten zijn sterk begin dit seizoen), maar ze verwijten hem een opportunist te zijn. Mij laat het noch warm noch koud.
 
Bij ons op het forum zijn sommigen lastig op Dessers. Buh, mij maakt het niet uit. Hij heeft niet veel potten gebroken bij ons (buiten zijn sterk begin dit seizoen), maar ze verwijten hem een opportunist te zijn. Mij laat het noch warm noch koud.
Waarom? Bij Genk kunnen ze toch niks slechts zeggen over Dessers lijkt me. Was niet goed genoeg bevonden en heeft zijn Europees succes bij Feyenoord verzilverd.
 
Ik ben er weer klaar voor om een nieuw europees grootseizoen voor de Belgische ploegen mee te maken. Hopelijk lukt het deze keer nog eens om met vijf ploegen Europa in te gaan.
Vanavond zenden ze Genk uit op de telenet betaalzender btw.
 
Wel een vrij hevige/vuile ploeg die Servette. Genk de gevaarlijkste ploeg, betere kansen, maar die Zwitsers komen er af en toe toch heel goed uit. Blijft uitkijken.
 
Wel een vrij hevige/vuile ploeg die Servette. Genk de gevaarlijkste ploeg, betere kansen, maar die Zwitsers komen er af en toe toch heel goed uit. Blijft uitkijken.
Ja klopt wel. Die eindigen niet met 11 op deze manier.

Nu wat je tot nog toe gezien hebt moet Genk hier wel van winnen deze ronde
 
Verdedigend is het toch pitsen, die mannen zien ook dat Kayembe precies wat ligt te zwemmen.
 
Aiaiai Genk, krijg eerst een melding owngoal Servette, tis binnen. Blijkbaar fake news van de UCL app en staat het nu 1-1..
 
Ik ga toch blij zijn als Arteaga er weer bij is want Kayembe viel me hard tegen vandaag. Vanaf dat Tresor erin kwam was het toch weer veel beter. Hopelijk blijft die toch nog een jaartje maar ik vrees ervoor. Terechte uitslag voor mij. Hopelijk kunnen we volgende week het thuis afmaken.
 
Terug
Bovenaan