BrusselmanHermans
Well-known member
Voila nu kunnen we ook ineens de bene- liga absoluut vergeten. Kunnen Vitesse nog niet aan....
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is toch ook gewoon terecht? Kompany krijgt zowiezo meer kansen dan 9/10 trainers krijgen.Allee de Kompany buiten postjes op FB ent RSCA forum kan beginnen lol
Hij heeft nu wel een kern gekregen om te concurreren en de spelers die hij wou.Allee de Kompany buiten postjes op FB ent RSCA forum kan beginnen lol
Vergeet het Ministerie Van Sport niet!Allee de Kompany buiten postjes op FB ent RSCA forum kan beginnen lol
En dan das toch de keuze van de club niet van Kompany ?Dat is toch ook gewoon terecht? Kompany krijgt zowiezo meer kansen dan 9/10 trainers krijgen.
Hopelijk doet hij daar weldra iets mee.
Smerig? Ik moet bekennen dat ik alleen de tweede helft heb gezien. Maar wat je Vitesse kan kwalijk nemen qua tijdrekken (vond ik eerlijk gezegd nog meevallen), bij het minste contact laten vallen (Olsson en Amuzu deden vrolijk mee) of vuile fouten (zie ook bij Raman), kan je net zo van Anderlecht zeggen. Nogmaals, ik heb enkel tweede helft gezien.Vitesse had een smerige tactiek om te winnen van Anderlecht, maar ze hadden tenminste een tactiek.
De tactiek van Anderlecht ben ik nog aan het analyseren ... geef me een paar maanden ..
Allee de Kompany buiten postjes op FB ent RSCA forum kan beginnen lol
De meeste waren hier enthoussiast over Hoedt , wel ik ni .Hij heeft nu wel een kern gekregen om te concurreren en de spelers die hij wou.
De rest is aan hem en is hij eindverantwoordelijke voor.
Het is nog steeds offensief onmondig en onbeholpen zijn als een tegenstander een blok zet en geen ruimte laat.
Zelfs defensief beginnen ze nu meer en meer te klungelen
Als ik straks Kompany ook maar iets over die corner hoor zeggen in de trant van uw post, dan word ik woest.Een afgeweken bal op een corner die geen corner was. Die mannen blijven echt ongezien veel chance hebben.
Neeje gij nu is ni zeMogen we hier meedoen?
KOMPANY BUITEN!
Ja kijk Kompany moet voor mij niet buiten hé. Maar na dit fiasco is het echt nu tijd om stilaan iets neer te zetten.Hij heeft nu wel een kern gekregen om te concurreren en de spelers die hij wou.
De rest is aan hem en is hij eindverantwoordelijke voor.
Het is nog steeds offensief onmondig en onbeholpen zijn als een tegenstander een blok zet en geen ruimte laat.
Zelfs defensief beginnen ze nu meer en meer te klungelen
Dat is waar.En dan das toch de keuze van de club niet van Kompany ?
Tuurlijk heeft hij de kern , maar ge start met een halve nieuwe ploegJa kijk Kompany moet voor mij niet buiten hé. Maar na dit fiasco is het echt nu tijd om stilaan iets neer te zetten.
Zoals je zegt: NU heeft hij de kern die hij wenste ..
Eerst dit seizoen in de competitie dan maar en volgend seizoen Europees?
Rome was natuurlijk ook niet op één dag gebouwd.
Ge weet al sinds half mei dat ge half augustus uw belangrijkste Europese matchen van't seizoen zult shotten...Tuurlijk heeft hij de kern , maar ge start met een halve nieuwe ploeg
Zirkzee, Raman , Gomez , Olson, Hoedt , Bellis , Rafa
Hij mag iets neerzetten , volledig mee eens maar kijk hij zei ook aant begin vant seizoen wat het grote obstakel gaat zijn : automatismes .
Alleen geven ze gewoon goals weg
Uw plaatsen ten koste van Vitesse is niet iets neerzetten hè. Vitesse lag er praktisch uit tegen Duldalk vorige ronde en verloor met 0-3 van Willem IIJa kijk Kompany moet voor mij niet buiten hé. Maar na dit fiasco is het echt nu tijd om stilaan iets neer te zetten.
Zoals je zegt: NU heeft hij de kern die hij wenste ..
Eerst dit seizoen in de competitie dan maar en volgend seizoen Europees?
Rome was natuurlijk ook niet op één dag gebouwd.
Dat is waar.
Tja als die ploeg niet beter is dan jongens die er al waren. Trebel/Verschaeren/El Hadj.Tuurlijk heeft hij de kern , maar ge start met een halve nieuwe ploeg
Zirkzee, Raman , Gomez , Olson, Hoedt , Bellis , Rafa
Hij mag iets neerzetten , volledig mee eens maar kijk hij zei ook aant begin vant seizoen wat het grote obstakel gaat zijn : automatismes .
Alleen geven ze gewoon goals weg
De meeste waren hier enthoussiast over Hoedt , wel ik ni .
Zet gewoon Delcroix /bellis .
O ja hij heeft ne fantastische langen bal , wel fuck that

Kmoet toegeven, was wat jaloers op de transfer van Hoedt, maar voorlopig is dat echt wel volledig weggeebt alleszins
Waarom , omdat em een fout maakt op een paar wedstrijden ?
Lol
Toen wist ik ni dat em zoveel fouten ging maken , men excuses hahahaWat? En als ik kom zeggen dat ik hem zwak vind is het niet waar, ma jongens toch![]()
TrueGe weet al sinds half mei dat ge half augustus uw belangrijkste Europese matchen van't seizoen zult shotten...