UEFA Conference League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een blok op 10 meter van de backlijn? Vitesse zit met 3-4 spelers zelfs op de verdedigers van Anderlecht te jagen als die in balbezit zijn. Ze stonden nu net met 7 (!) spelers op de helft van Anderlecht te jagen en druk te zetten, terwijl Anderlecht in balbezit was.

En directe, verticale passing =/= bal naar voor lellen. Volgens mij heeft Anderlecht meer ballen naar voor gejast dan Vitesse. Probeer die paars-witte bril eens af te zetten.
Die goal was goed uitgespeeld en nu zijn ze idd leuk aan het voetballen.
Maar de eerste helft was dit absoluut niet het geval.

Ik stop trouwens met reageren als ge het toch niet ziet. Tis al frustrerend genoeg.

Er valt nu eenmaal niet te zien, wat er niet is. @Silence

Het feit dat Vitesse in de tweede helft wel "leuk aan het voetballen is" werkt ook tegen uw argumenten, waarom zou een ploeg die tijdrekt, de bus parkeert en afbraakspel serveert ondanks die voorsprong, daar plots mee stoppen in de tweede helft en zelfs als ze al 2-0 voor komen daar nog altijd mee doorgaan? Nederlandse super tactiek ofzo.

Anderlecht is gewoon belachelijk slecht aan het spelen, Vitesse niet. Case closed, helaas voor onze coefficient.

Er valt nu eenmaal niet te zien, wat er niet is. @Silence

Het feit dat Vitesse in de tweede helft wel "leuk aan het voetballen is" werkt ook tegen uw argumenten, waarom zou een ploeg die tijdrekt, de bus parkeert en afbraakspel serveert ondanks die voorsprong, daar plots mee stoppen in de tweede helft en zelfs als ze al 2-0 voor komen daar nog altijd mee doorgaan? Nederlandse super tactiek ofzo.

Anderlecht is gewoon belachelijk slecht aan het spelen, Vitesse niet. Case closed, helaas voor onze coefficient.

Omdat 2-0 nu eenmaal makkelijker speelt dan 1-0. en ze ook zien dat het voor hun makkelijker is als ze gewoon mee meevoetballen want dan doen ze ons meer pijn dan met verdedigen.

Wij zijn ook gewoon al 60 minuten slecht en creëren niks, maar dat komt niet door het goede voetbal van Vitesse hoor

Wij zijn ook gewoon al 60 minuten slecht en creëren niks, maar dat komt niet door het goede voetbal van Vitesse hoor
Aan de trainer om oplossing te zoeken en te vinden.

Een vraag: Wat is de meerwaarde al geweest van Kompany in feite sinds ie trainer van Anderlecht is geworden?
Ik geef hem nog eventjes de tijd, maar het moet toch stilaan beginnen komen qua resultaten.

Zal waarschijnlijk niet in het contract met de hoofdsponsor gezeten hebben, bij kwalificatie konden ze misschien een bijkomende sponsor vinden en nog wat cashen. Wel slim gezien, als je door de voorrondes geraakt natuurlijk.

Aan de trainer om oplossing te zoeken en te vinden.

Een vraag: Wat is de meerwaarde al geweest van Kompany in feite sinds ie trainer van Anderlecht is geworden?
Ik geef hem nog eventjes de tijd, maar het moet toch stilaan beginnen komen qua resultaten.
Ja dit moet je mij niet vragen.
Ik ben hier ook niet zijn grootste verdediger hoor, verre van

Nuja je kan een plan hebben, mja als je na 4 minuten alweer n goal slikt. Dag plan
Net hetzelfde na de rust

Waarom denk ik dat zowel Anderlecht, Gent als Antwerpen allemaal uitgeschakeld worden? Ik weet niet waarom maar ik heb zo'n akelig gevoel ... maar misschien zie ik spoken.

Hopelijk ben ik nu een beetje te negatief :unsure:

Je kan misschien klagen over het voetbal van Vitesse (ik vind het zeker niet erg). Maar als je de eigen prestatie ziet is het toch schrijnend, is er eigenlijk al een kans geweest? Ben benieuwd of we nog wat powerplay gaan zien, maar vrees er eigenlijk voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan