Babaluna
Well-known member
Vorig jaar ni ...Anderlecht en penalty's![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar ni ...Anderlecht en penalty's![]()
Beetje rare comment aangezien het penaltyspook toch al van enkele jaren geleden is hoor.Anderlecht en penalty's![]()
Ze moeten iets zeggen heBeetje rare comment aangezien het penaltyspook toch al van enkele jaren geleden is hoor.
Wacht ! de CL moet nog beginnenDe gouden schoen. Jongens toch. Faalploegen hebben wij toch in Europa.

Niet onbegrijpelijk. Wat een mentale uppercut, die 2-2 net na de rust.2e helft was Anderlecht toch echt slecht he... Raman moet altijd die 3-1 maken en dan is het natuurlijk boeken toe. Maar dan valt die goal meteen in de 2e helft en zakt het plots in elkaar...
Non-match van Hoedt ook. Wel lekkere goal van Yari![]()
Duurde toch lang voor ze zich herpakten vond ik.Niet onbegrijpelijk. Wat een mentale uppercut, die 2-2 net na de rust.
Google is your friendNiks van gezien jammer genoeg, zelf net nieuws vind het niet belangrijk om even de samenvatting te tonen.
Op youtube stond ook een samenvatting ( rsca - vitesse )Google is your friend
Waarom , omdat em een fout maakt op een paar wedstrijden ?Kmoet toegeven, was wat jaloers op de transfer van Hoedt, maar voorlopig is dat echt wel volledig weggeebt alleszins
Gent zie ik nog goed komen , Antwerp gaat nog mogen knokkken en wij gaan gewoon nen topdag moeten hebben en oorlog maken in Nederland ... Maar volgens mij spelen er 5 ploegen Europees nietwaar ?T zou echt beschamend zijn mochten onze drie ploegen eruit gaan.