Radbraker
Well-known member
Heeft toch al meerdere steken laten vallen hoor.Waarom , omdat em een fout maakt op een paar wedstrijden ?
Lol
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft toch al meerdere steken laten vallen hoor.Waarom , omdat em een fout maakt op een paar wedstrijden ?
Lol
Ieder zen mening , ik vind dat men hier nogal lichtzinning over Vitesse gaat ( toch 4des vorig jaar) , ze hebben nog maar 1 match in hun compitie in de benen , ne walkover gaat het niet worden .Ben toch ook nog niet overtuigd door Hoedt, maar denk wel dat het een upgrade is tov Miazga. En denk ook dat de wanorde achteraan van de eerste maand van dit seizoen, een pak stabieler zal worden naargelang de competitie vordert. Alleen zijn die matchen tegen Vitesse wel belangrijk, en moet dat wel nu gebeuren.
Hopen dus op snel voorkomen volgende week, en vervolgens de stabiliteit zoveel mogelijk bewaren. Want zo indrukwekkend was dit Vitesse nu ook weer niet. Behalve dan in het opzichtig tijdrekken.
OK.Voorlopig trekt Hoedt gewoon de Antwerp-lijn door. Niet verrassend.
IK reageer op wat ik wil of dat je nu een Generaal bent of niet, tips hoeven nietKleine tip, je moet niet op ALLES reageren m.b.t. Anderlecht of haar spelers.
Vitesse had een aantal van hun betere spelers rust gegund met oog op de terugmatch Anderlecht. Nietszeggend, die ene uitslag.Vitesse 0-3 verloren van willem 2 dus moet echt wel mogelijk zijn om daar te winnen voor rsca.
Ik zeg u , word een heeeeeel moeilijke wedstrijd voor ons .Vitesse had een aantal van hun betere spelers rust gegund met oog op de terugmatch Anderlecht. Nietszeggend, die ene uitslag.
maar ge moet hier in dit land toch maar eens europees overwinteren en één keer om de 5 jaar een kwartfinale EL spalen. Gegarandeerd mag je deze afhaspelen tussen 2 PO1 matchen door.Zoals ik zei bij de loting. Anderlecht haalt dat niet.Ik zeg u , word een heeeeeel moeilijke wedstrijd voor ons .
Denk dat er nog een catogorie onder Janneke en Mieke ligt en daar hebben sommige ook hun eens op mispakt …. Remember?nu zitten we hier al competitiematchen in de beginfase van het seizoen uit te stellen voor een fucking voorronde in de conference league tegen janneke en miekemaar ge moet hier in dit land toch maar eens europees overwinteren en één keer om de 5 jaar een kwartfinale EL spalen. Gegarandeerd mag je deze afhaspelen tussen 2 PO1 matchen door.
Zirkzee knalt er wel een stuk of 2 binnenDenk dat er nog een catogorie onder Janneke en Mieke ligt en daar hebben sommige ook hun eens op mispakt …. Remember?
Daar hoort een mmw bij, for old times' sake.Zirkzee knalt er wel een stuk of 2 binnen
Dat is het probleem he, Anderlecht laat verdedigend eveneens steken vallen. Zowel tegen Vitesse, Union, Eupen als Cercle werden de goals kinderlijk weggegeven door defensief geklungel, niet opletten, fouten maken etc. Ze kunnen alleen doorgaan als ze secuur zijn vanachter maar ik vrees daar toch wel voor. Vitesse is een ploeg dat ook niet veel nodig heeft om te scoren. Dat is ook gebleken in de heenmatch. Anderlecht daarentegen heeft vele kansen nodig om te scoren.Ach kom, Anderlecht moet hier gewoon winnen he. Geen idee waarom ze in de 2e helft ineens zo slecht speelden vorige week want in de 1e waren ze toch veel sterker. Vitesse laat achterin veel steken vallen, gewoon van profiteren en achterin eens secuur verdedigen.
Hoedt moet toch echt beter kunnen dan wat hij tot nu toe laten zien heeft? Murillo heeft vorig seizoen ook laten zien dat hij vééééél beter kan. Vraag me af wat er met die aan de hand is, zo belachelijk nonchalant de laatste tijd.Dat is het probleem he, Anderlecht laat verdedigend eveneens steken vallen. Zowel tegen Vitesse, Union, Eupen als Cercle werden de goals kinderlijk weggegeven door defensief geklungel, niet opletten, fouten maken etc. Ze kunnen alleen doorgaan als ze secuur zijn vanachter maar ik vrees daar toch wel voor. Vitesse is een ploeg dat ook niet veel nodig heeft om te scoren. Dat is ook gebleken in de heenmatch. Anderlecht daarentegen heeft vele kansen nodig om te scoren.
Uhm Hoedt was toch gewoon sterk bij Antwerp. Waarschijnlijk ook de reden dat ze dachten dat het in het buitenland toch zou lukken.Voorlopig trekt Hoedt gewoon de Antwerp-lijn door. Niet verrassend.