UEFA Conference League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Rakow Czestochowa heb ik nog een sjaal liggen, gekregen van mijn uitwisselingsstudent in 't middelbaar 12 jaar geleden, toen zaten ze in 3e klasse dacht ik.
Gent toch echt wel een kneusje in Europa :wtf:

Van Rakow Czestochowa heb ik nog een sjaal liggen, gekregen van mijn uitwisselingsstudent in 't middelbaar 12 jaar geleden, toen zaten ze in 3e klasse dacht ik.
6 jaar geleden nochtans de eerste belgische ploeg die de eerste ronde van CL overleefde sinds anderlecht in 2000. jaar derna kwarftinale Europa League.

om eerlijk te zijn: dat Gent dit jaar Europese matchen speelt, toont vooral dat de Belgische competitie er niet op verbeterd is door de play-offs.

Klopt, zaten van 2005 tot 2017 in 3e klasse, dan 2 jaar in 2e klasse en nu net aan hun 3e seizoen 1ste klasse bezig. Vorig jaar wel 2e en Bekerwinnaar.
Dit is de 5e Europese wedstrijd op rij dit seizoen waarin ze de 0 houden.

6 jaar geleden nochtans de eerste belgische ploeg die de eerste ronde van CL overleefde sinds anderlecht in 2000. jaar derna kwarftinale Europa League.

om eerlijk te zijn: dat Gent dit jaar Europese matchen speelt, toont vooral dat de Belgische competitie er niet op verbeterd is door de play-offs.

Ik herinner me nog goed hoe trots de Belgische bond was na dat wonderseizoen van 2016/2017 waarin we 12.500 punten haalden, allemaal dankzij het geweldige play-off systeem dat zijn vruchten begon af te werpen. Het jaar nadien hebben we ze niet gehoord toen we 2.600 pakten. :biglaugh:

Dat komt ervan als je door een dom systeem de 8ste europees laat spelen.

Zit de vriendin van Raman int publiek? Kan toch niet dat die hartjes voor de anderlecht-supporters zijn? Volgens hun zijn enkel boeren homos, zoals ze al meerdere malen gezongen hebben vandaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan