Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
6 jaar geleden nochtans de eerste belgische ploeg die de eerste ronde van CL overleefde sinds anderlecht in 2000. jaar derna kwarftinale Europa League.Van Rakow Czestochowa heb ik nog een sjaal liggen, gekregen van mijn uitwisselingsstudent in 't middelbaar 12 jaar geleden, toen zaten ze in 3e klasse dacht ik.
Gent toch echt wel een kneusje in Europa![]()
Van Rakow Czestochowa heb ik nog een sjaal liggen, gekregen van mijn uitwisselingsstudent in 't middelbaar 12 jaar geleden, toen zaten ze in 3e klasse dacht ik.
Gent toch echt wel een kneusje in Europa![]()
6 jaar geleden nochtans de eerste belgische ploeg die de eerste ronde van CL overleefde sinds anderlecht in 2000. jaar derna kwarftinale Europa League.
om eerlijk te zijn: dat Gent dit jaar Europese matchen speelt, toont vooral dat de Belgische competitie er niet op verbeterd is door de play-offs.

Dat komt ervan als je door een dom systeem de 8ste europees laat spelen.6 jaar geleden nochtans de eerste belgische ploeg die de eerste ronde van CL overleefde sinds anderlecht in 2000. jaar derna kwarftinale Europa League.
om eerlijk te zijn: dat Gent dit jaar Europese matchen speelt, toont vooral dat de Belgische competitie er niet op verbeterd is door de play-offs.
Tja , heeft em da al is ni gezongen ?Zit de vriendin van Raman int publiek? Kan toch niet dat die hartjes voor de anderlecht-supporters zijn? Volgens hun zijn enkel boeren homos, zoals ze al meerdere malen gezongen hebben vandaag.

Opendeurdagen dwingde af , we zijn gewoon een heel goeie match aant spelenVitesse doet voetballend zeker niet onder, ze houden gelukkig wel een opendeurdag.
nog ni gedaan heWordt het nu echt zo'n voetbalavond? Man man man. Straks moeten we nog moeite doen 2600 punten te halen op die ranking![]()

Opendeurdagen dwingde af , wezijnwaren gewoon een heel goeie match aant spelen

ja zo kunde ook alles verbeteren .. jeez