UEFA Conference League 2021-2022

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weinig nut om tijdens de kwalificaties te kijken naar welke plaats we staan, meeste ploegen zijn nog niet begonnen van vele landen

Meeste ploegen van de landen rondom ons zijn wel al begonnen he. En gelet op de loting voor onze clubs, kan je wel al raden of we nog veel punten gaan halen in bepaalde competities. Anderlecht tegen Vitesse en Gent tegen Kazan, dat is al zeker 1 club uitgeschakeld en mogelijk beiden. Het ziet er niet goed uit voor ons dit jaar.
 
Meeste ploegen van de landen rondom ons zijn wel al begonnen he. En gelet op de loting voor onze clubs, kan je wel al raden of we nog veel punten gaan halen in bepaalde competities. Anderlecht tegen Vitesse en Gent tegen Kazan, dat is al zeker 1 club uitgeschakeld en mogelijk beiden. Het ziet er niet goed uit voor ons dit jaar.
Hier vrees ik ook wel voor.
 
Vitesse zou toch echt wel haalbaar moeten zijn? Daar moet juist ruimte liggen om te voetballen wat makkelijker zou moeten zijn dan een muur.
 
Zou wel een schande zijn moesten Gent of Anderlecht niet in die groepsfase geraken.
Als die een klein beetje hun kop erbij houden mag dat toch echt geen probleem zijn?
Vitesse wel een van de moeilijkere namen, vorig jaar 4e in NL denk ik?
 
Zou wel een schande zijn moesten Gent of Anderlecht niet in die groepsfase geraken.
Als die een klein beetje hun kop erbij houden mag dat toch echt geen probleem zijn?
Vitesse wel een van de moeilijkere namen, vorig jaar 4e in NL denk ik?
Yep, hoe Anderlecht nu speelt zijn die zeker niet gewonnen tegen Vitesse.

Gent normaal tegen Kazan, dat lijkt mij toch ook geen cadeau
 
Weer zo braaf en zo mak.
Weer middenvelders die niet opendraaien terwijl ze tijd en ruimte hebben
Toch ook geen diepgang voorin of lopende mensen.

Verschaeren overduidelijk te licht, Raman ook enkel lopen en jagen.
Gomez-Refaelov is wel een leuke tandem voorlopig op die kant

Tegen zo'n tegenstander moet je gewoon vertrouwen tanken en er 4 a 5 in het mandje leggen. Frustrerend.
 
Eindelijk! Zo belangrijk, een speler die op stilstaande fases die bal over de eerste man krijgt.
Dat miste toch ook vorig jaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan