Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die heeft zijn carrière en ontwikkeling als voetballer duidelijk geschaad door in zijn prime in Rusland en China te prutsen

Vind ik toch straf. Ik ben niet de grootste Real Madrid fan, maar ge zijt basispeler bij één van de grootste clubs ter wereld. Speelt mee voor het kampioenschap en CL elk jaar, heerlijk klimaat,... . En dan wilt ge in het grijze Manchester gaan wonen om te gaan spelen met Maguire in uw rug in de EL. Onbegrijpelijk.
Goede speler en het profiel van speler die ze nodig hebben. Maar is zo bizar dat zo een speler naar daar gaat in deze situatie. Als je dan hoort dat ze hem 400k per week gaan betalen dan weet je ook weer waarom… Hopelijk werkt hij toch voor zen geld, dan hebben ze een goeie deal gedaan. Nu nog een keeper, middenvelder en spits om hun
seizoen te redden..

Voor real ook een goeie deal met dat ze Casemiro eerder deze zomer eigenlijk al vervangen hebben.

Ajax veegt 80 miljoen van tafel :crazy: :crazy:
Ik weet niet of er effectief een bod van 80 miljoen is geweest, maar het is een zeer moeilijke. Ik vind dat 80 miljoen eigenlijk al niet te weigeren is (tenzij het 60 miljoen is met bonussen die geen zekerheid zijn), maar we hebben het geld niet nodig en hij is onze belangrijkste speler. Die gaat met Brazilië naar het WK, dus als hij zo blijft spelen, gaat er meer interesse komen. Of dan die 80 miljoen nog betaald gaat worden, daar heb ik mijn twijfels over. Dit is gewoon United die enorm wanhopig is. Maar ik zie hem liever nog een jaar blijven en volgend jaar voor 60 miljoen vertrekken. We zullen wel zien wat er nog gaat gebeuren.

Goede speler en het profiel van speler die ze nodig hebben. Maar is zo bizar dat zo een speler naar daar gaat in deze situatie. Als je dan hoort dat ze hem 400k per week gaan betalen dan weet je ook weer waarom… Hopelijk werkt hij toch voor zen geld, dan hebben ze een goeie deal gedaan. Nu nog een keeper, middenvelder en spits om hun
seizoen te redden..

Voor real ook een goeie deal met dat ze Casemiro eerder deze zomer eigenlijk al vervangen hebben.
Inderdaad het profiel dat we nodig hebben, maar ik betwijfel of dit de juiste keuze is.

Ik zie ze liever iemand zoals Rice halen die nog alles te bewijzen heeft bij een topclub, dan een Casemiro die al een aantal champions leagues gewonnen heeft en nu eigenlijk puur voor het geld komt.

Real moet niet twijfelen want Camavinga en Tchouameni zouden Casemiro toch binnenkort voorbij steken.

Ik weet niet of er effectief een bod van 80 miljoen is geweest, maar het is een zeer moeilijke. Ik vind dat 80 miljoen eigenlijk al niet te weigeren is (tenzij het 60 miljoen is met bonussen die geen zekerheid zijn), maar we hebben het geld niet nodig en hij is onze belangrijkste speler. Die gaat met Brazilië naar het WK, dus als hij zo blijft spelen, gaat er meer interesse komen. Of dan die 80 miljoen nog betaald gaat worden, daar heb ik mijn twijfels over. Dit is gewoon United die enorm wanhopig is. Maar ik zie hem liever nog een jaar blijven en volgend jaar voor 60 miljoen vertrekken. We zullen wel zien wat er nog gaat gebeuren.
Als het 80 mil was is het gek om te weigeren imo. Te gek, denk ik. Maarja hij is érg belangrijk he.

Als het 80 mil was is het gek om te weigeren imo. Te gek, denk ik. Maarja hij is érg belangrijk he.
Lijkt me ook. Al zullen United natuurlijk ook wat onder druk willen zetten om meer te bieden. Iedereen weet dat ze wanhopig zijn. Nu gaan ze wel geruchten dat Antony niet mee gaat doen dit weekend. Even kijken of dit effectief ook zo is.

Ajax bombardeert Hakim Ziyech tot topprioriteit bij vertrek Antony

omg-wow.gif

seizoen te redden..

Inderdaad het profiel dat we nodig hebben, maar ik betwijfel of dit de juiste keuze is.

Ik zie ze liever iemand zoals Rice halen die nog alles te bewijzen heeft bij een topclub, dan een Casemiro die al een aantal champions leagues gewonnen heeft en nu eigenlijk puur voor het geld komt.

Real moet niet twijfelen want Camavinga en Tchouameni zouden Casemiro toch binnenkort voorbij steken.

Ben ik niet mee akkoord eigenlijk. Casemiro is van het "gouden trio" misschien wel degene die het meest onvervangbaar is. Zijn rol in het elftal van Real wordt eigenlijk al jaren redelijk onderschat door een deel mensen. Er zijn genoeg voorbeelden van wedstrijden waar ons middenveld gewoon verzuipt bij zijn afwezigheid. De tandem KCM is sowieso fysiek al een stuk minder dan een aantal jaren terug, laat staan als je dan nog eens degene die het meeste vuile werk opknapt kwijt raakt. Die gast is nog maar 30 hè, die kan nog wel eventjes mee. Zeker op zijn positie.

Nu als Casemiro echt naar United wilt (iets wat ik eigenlijk niet begrijp, maar soit), dan begrijp ik wel dat Real hem uit beleefdheid laat gaan, maar een goeie deal voor Real? Sportief alleszins zeker niet. De enige directe vervanger momenteel is Tchouameni en die zou ik toch liever eerst een jaartje zien rijpen, vooraleer je er een vaste basisspeler van maakt. Dat was initieel ook het plan. Hem laten groeien in de schaduw van Casemiro om dan op termijn de fakkel over te nemen. Camavinga is trouwens voor alle duidelijkheid geen zes.

Idealiter had ik deze transfer dus liever pas volgend jaar zien gebeuren.

Nog een laatste grote paycheck waarschijnlijk. Zat zo te lezen "maar" op 5mil bij Real.
Klopt niet. Casemiro verdient net geen tien miljoen per jaar.

Ik was altijd wel fan. Begon heel sterk na zijn transfer als centrale middenvelder, maar raakte toen helaas wel redelijk zwaar geblesseerd. Toen hij dan eindelijk weer kon spelen, had hij het moeilijk om terug in de ploeg te raken vorig seizoen. Deze voorbereiding speelde hij echter wel weer sterk, en werd hij soms ook ik de spits geposteerd, waar hij het verrassend goed deed.

Ziyech als vervanger van Anthony. Zou wel heerlijk zijn zou die het Tadic traject kunnen volgen de komende jaren.

Casemiro naar Man U al officieel :wtf: gek hoe snel dat is gegaan. Van gerucht naar tekenen op 3 dagen? Wel exact wat ze nodig hebben daar, dikke transfer van hun.

Wel een behoorlijk prijskaartje
Wat niet tegenwoordig 🤷‍♂️ veel doorverkoopwaarde zit er niet op, maar als ze er 2-3 goeie seizoenen uit kunnen halen is het gewoon een hele goeie transfer geweest. Vooropgesteld dat hij zijn niveau wat behoudt maakt hij Man U ineens een pak beter, ze zitten niet echt in een positie onbewezen jong talent te gaan zetten imo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan