Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede speler en het profiel van speler die ze nodig hebben. Maar is zo bizar dat zo een speler naar daar gaat in deze situatie. Als je dan hoort dat ze hem 400k per week gaan betalen dan weet je ook weer waarom… Hopelijk werkt hij toch voor zen geld, dan hebben ze een goeie deal gedaan. Nu nog een keeper, middenvelder en spits om hun
Vind ik toch straf. Ik ben niet de grootste Real Madrid fan, maar ge zijt basispeler bij één van de grootste clubs ter wereld. Speelt mee voor het kampioenschap en CL elk jaar, heerlijk klimaat,... . En dan wilt ge in het grijze Manchester gaan wonen om te gaan spelen met Maguire in uw rug in de EL. Onbegrijpelijk.

Ik weet niet of er effectief een bod van 80 miljoen is geweest, maar het is een zeer moeilijke. Ik vind dat 80 miljoen eigenlijk al niet te weigeren is (tenzij het 60 miljoen is met bonussen die geen zekerheid zijn), maar we hebben het geld niet nodig en hij is onze belangrijkste speler. Die gaat met Brazilië naar het WK, dus als hij zo blijft spelen, gaat er meer interesse komen. Of dan die 80 miljoen nog betaald gaat worden, daar heb ik mijn twijfels over. Dit is gewoon United die enorm wanhopig is. Maar ik zie hem liever nog een jaar blijven en volgend jaar voor 60 miljoen vertrekken. We zullen wel zien wat er nog gaat gebeuren.![]()
Ajax wijst megabod op Antony af
Manchester United is bereid om een transfersom van 80 miljoen euro te betalen voor Antony, maar Ajax heeft het bod afgewezen.www.vi.nl
Ajax veegt 80 miljoen van tafel![]()
![]()
Inderdaad het profiel dat we nodig hebben, maar ik betwijfel of dit de juiste keuze is.Goede speler en het profiel van speler die ze nodig hebben. Maar is zo bizar dat zo een speler naar daar gaat in deze situatie. Als je dan hoort dat ze hem 400k per week gaan betalen dan weet je ook weer waarom… Hopelijk werkt hij toch voor zen geld, dan hebben ze een goeie deal gedaan. Nu nog een keeper, middenvelder en spits om hun
seizoen te redden..
Voor real ook een goeie deal met dat ze Casemiro eerder deze zomer eigenlijk al vervangen hebben.
Oei @Général Zantas , uwe signature, wat nu!
![]()
Milan, Tomori fino al 2027. E per la mediana spunta Sambi Lokonga
Gli agenti del difensore in sede per il rinnovo del contratto: l’ingaggio salirà a oltre 3 milioni. Il 22enne belga dell’Arsenal è il nome nuovo per il centrocampo di Pioliwww.gazzetta.it
Website die amper het niveau van voetbalkrant overschrijdt. Ik hecht er weinig geloof aan.

Dat is de gazetta dello sport...
Als het 80 mil was is het gek om te weigeren imo. Te gek, denk ik. Maarja hij is érg belangrijk he.Ik weet niet of er effectief een bod van 80 miljoen is geweest, maar het is een zeer moeilijke. Ik vind dat 80 miljoen eigenlijk al niet te weigeren is (tenzij het 60 miljoen is met bonussen die geen zekerheid zijn), maar we hebben het geld niet nodig en hij is onze belangrijkste speler. Die gaat met Brazilië naar het WK, dus als hij zo blijft spelen, gaat er meer interesse komen. Of dan die 80 miljoen nog betaald gaat worden, daar heb ik mijn twijfels over. Dit is gewoon United die enorm wanhopig is. Maar ik zie hem liever nog een jaar blijven en volgend jaar voor 60 miljoen vertrekken. We zullen wel zien wat er nog gaat gebeuren.
Idd. Maar het is soms wel eens vloeken als je een goede speler zo naar ergens anders ziet gaan.Ik vind dat ook niet verkeerd, dus ben daar zeker voorstander van.
Lijkt me ook. Al zullen United natuurlijk ook wat onder druk willen zetten om meer te bieden. Iedereen weet dat ze wanhopig zijn. Nu gaan ze wel geruchten dat Antony niet mee gaat doen dit weekend. Even kijken of dit effectief ook zo is.Als het 80 mil was is het gek om te weigeren imo. Te gek, denk ik. Maarja hij is érg belangrijk he.
Goede speler en het profiel van speler die ze nodig hebben. Maar is zo bizar dat zo een speler naar daar gaat in deze situatie. Als je dan hoort dat ze hem 400k per week gaan betalen dan weet je ook weer waarom… Hopelijk werkt hij toch voor zen geld, dan hebben ze een goeie deal gedaan. Nu nog een keeper, middenvelder en spits om hun
seizoen te redden..
Voor real ook een goeie deal met dat ze Casemiro eerder deze zomer eigenlijk al vervangen hebben.
Inderdaad het profiel dat we nodig hebben, maar ik betwijfel of dit de juiste keuze is.
Ik zie ze liever iemand zoals Rice halen die nog alles te bewijzen heeft bij een topclub, dan een Casemiro die al een aantal champions leagues gewonnen heeft en nu eigenlijk puur voor het geld komt.
Real moet niet twijfelen want Camavinga en Tchouameni zouden Casemiro toch binnenkort voorbij steken.
Klopt niet. Casemiro verdient net geen tien miljoen per jaar.Nog een laatste grote paycheck waarschijnlijk. Zat zo te lezen "maar" op 5mil bij Real.
Ik vind het echt onbegrijpelijk als ze hem laten gaan, maar ja, hij krijgt ook geen kans. Al weet ik niet wat hij moet kosten. Of hij klaar is voor de Premier League , daar heb ik wel mijn twijfels over. Zeker na zijn blessure.
Wel een behoorlijk prijskaartjeCasemiro naar Man U al officieelgek hoe snel dat is gegaan. Van gerucht naar tekenen op 3 dagen? Wel exact wat ze nodig hebben daar, dikke transfer van hun.
Wat niet tegenwoordigWel een behoorlijk prijskaartje
veel doorverkoopwaarde zit er niet op, maar als ze er 2-3 goeie seizoenen uit kunnen halen is het gewoon een hele goeie transfer geweest. Vooropgesteld dat hij zijn niveau wat behoudt maakt hij Man U ineens een pak beter, ze zitten niet echt in een positie onbewezen jong talent te gaan zetten imo.