Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Odegaard doet dat het gewoon heel goed bij Arsenal?

Idd, maar niet bij Real Madrid (die hem indertijd gekocht hadden als tiener).
Real heeft hem jarenlang uitgeleend aan verschillende clubs... Ze hebben daar wel winst op gemaakt (hebben 3 tot 8 miljoen betaald, en hem uiteindelijk aan Arsenal verkocht voor 35-40 miljoen).
 
CR7 zijn manager is gewoon overal deals aan het begroten en Ronaldo mag straks gaan uitkiezen welke het zal worden.
 
Laatst bewerkt:
CR7 zijn manager is gewoon over deals aan het begroten en Ronaldo mag straks gaan uitkiezen welke het zal worden.

Zou goed kunnen, ja. De makelaar die wat geruchten en bedragen de wereld instuurt, om de prijs op te drijven.
Maar de 2 (naar mijn mening) mooie opties, zijnde MLS of Sporting CP, vallen dan toch uit de boot, want die gaan nooit ofte nimmer met dat soort bedragen afkomen.

Altijd een gedoe met dat soort sterren (CR7, Messi, zelfs Neymar) als het over transfers gaat. Misschien dat CR7 zelf ook gewoon niets wilt lossen tot het WK voorbij is - dat zou in ieder geval beter zijn voor de Portugese ploeg. De aandacht voor hem als individu is nu al wacko genoeg.
 
Eerlijk gezegd, ik ben een groot bewonderaar van Ronaldo. Maar ik vind hem nu maar een little bitch de laatste twee maand. Dat zou ik niet in mijn kleedkamer willen hebben.

Lelijke interviews, goals proberen te stelen op een WK, niet het publiek gaan groeten na een mooie overwinning waar je zelf enorm veel steun kreeg uit de tribunes... Zeer klein.
 
Eerlijk gezegd, ik ben een groot bewonderaar van Ronaldo. Maar ik vind hem nu maar een little bitch de laatste twee maand. Dat zou ik niet in mijn kleedkamer willen hebben.

Lelijke interviews, goals proberen te stelen op een WK, niet het publiek gaan groeten na een mooie overwinning waar je zelf enorm veel steun kreeg uit de tribunes... Zeer klein.
Ronaldo is gisteren wel de fans gaan groeten maar again, de anti-CR7 media die zijn ding doet. Onvoorstelbaar eigenlijk.


Iedereen die ook doet alsof je letterlijk niks voelt als een bal je kop passeert. Wat een drama zeg.


Wat een giftige reactie van Ronaldo :unsure:

Dat hij niet de grootste teamplayer is, sure. Maar al die negativiteit rond hem is echt wel belachelijk.
 
Ronaldo is gisteren wel de fans gaan groeten maar again, de anti-CR7 media die zijn ding doet. Onvoorstelbaar eigenlijk.


Iedereen die ook doet alsof je letterlijk niks voelt als een bal je kop passeert. Wat een drama zeg.


Wat een giftige reactie van Ronaldo :unsure:
Wel leuk om dat te zien. Maar eerlijk, ik niesde na het laatste fluitsignaal en ik zag CR7 al naar de tunnel lopen op zijn uppie. :unsure:
 
Liverpool zou Gakpo voor 42 miljoen overnemen. Goede zet van PSV. Zie die niet slagen daar eerlijk gezegd
 
Vind het ook een bizarre transfer van LFC. Hij is wel niet zo duur, dus dat is toch al iets. Maar het laatste wat ze nodig hebben is een linksvoor.
Ik vrees voor Diaz zijn blessure dan, dat die erger dan verteld is. Dat is enigste reden waarom ik ze een linksvoor zie halen.
 
Vind het ook een bizarre transfer van LFC. Hij is wel niet zo duur, dus dat is toch al iets. Maar het laatste wat ze nodig hebben is een linksvoor.
Ik vrees voor Diaz zijn blessure dan, dat die erger dan verteld is. Dat is enigste reden waarom ik ze een linksvoor zie halen.
Denk dat ze wat flexibiliteit zien in Gakpo. Kan als spits uitgespeeld worden ook indien nodig, past wel in het Klopp systeem volgens mij.

Voor die prijs, wat tegenwoordig "goedkoop" is, het risico waard denk ik.
Firmino wordt oud, Diaz zijn blessures en Carvalho die voorlopig nog te licht is, ik snap het wel.
 
Ik vind hem niet goed genoeg eerlijk gezegd.

Mogelijk probleem is dat Gakpo een tussenstap overslaat he. Van de Eredivisie rechtstreeks naar een absolute topclub in Engeland.

Zou idd niet de eerste zijn die het niet kan waarmaken.
Depay, Klaassen (nog 'maar' Everton dan), Janssen, Ziyech, Bergwijn...

Misschien dat ze bij Liverpool ook nog twijfelen aan de kwaliteiten van Darwin Nunez. Ik vind in ieder geval dat die nog heel slordig speelt en soms dingen doet waarbij ge denkt 'het wordt geen topper'. :unsure:
 
Mogelijk probleem is dat Gakpo een tussenstap overslaat he. Van de Eredivisie rechtstreeks naar een absolute topclub in Engeland.

Zou idd niet de eerste zijn die het niet kan waarmaken.
Depay, Klaassen (nog 'maar' Everton dan), Janssen, Ziyech, Bergwijn...

Misschien dat ze bij Liverpool ook nog twijfelen aan de kwaliteiten van Darwin Nunez. Ik vind in ieder geval dat die nog heel slordig speelt en soms dingen doet waarbij ge denkt 'het wordt geen topper'. :unsure:
Dat vind ik dus ook. Hij had beter een tussenstap gedaan, maar goed, het is geld genoeg voor hem. Begrijpelijk dat PSV wilt cashen na dat WK.

Ik vind Gakpo wel een degelijke speler, daar niet van, maar ik vind hem nergens heel erg goed in en daardoor twijfel ik of hij goed genoeg is.
 
Mogelijk probleem is dat Gakpo een tussenstap overslaat he. Van de Eredivisie rechtstreeks naar een absolute topclub in Engeland.

Zou idd niet de eerste zijn die het niet kan waarmaken.
Depay, Klaassen (nog 'maar' Everton dan), Janssen, Ziyech, Bergwijn...

Misschien dat ze bij Liverpool ook nog twijfelen aan de kwaliteiten van Darwin Nunez. Ik vind in ieder geval dat die nog heel slordig speelt en soms dingen doet waarbij ge denkt 'het wordt geen topper'. :unsure:
Darwin is een ruwe diamant, maar is nog werk aan. Vooral qua afwerking.
Ze noemen hem op Twitter het 'xG monster'. Veel grote kansen, maar voorlopig te weinig goals.
Gisteren had hij er ook 2 moeten maken. Dat is het verschil met de échte toppers.. Als hij aan zijn afwerking kan werken, wordt het een grote.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan