Transferthread 2022-2023 (Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marca meldt een akkoord tussen Ronaldo en Al-Nassr. Die zullen toch wel betrouwbaar zijn naar een ex speler van Real?
Zoals bij elke krant, hangt het er vooral vanaf welke journalist. Ik weet niet of er nu een Marca journalist is die een goede band heeft met Ronaldo. Dat het een ex Real-Madrid speler is wil niet veel zeggen. Marca op zich is nu niet de meest betrouwbare bron.
 
Ja ik zag het ook net van CR7.

Een beetje een treurig einde van een geweldige carrière.
Als hij nog geen miljardair was, dan wordt hij het nu waarschijnlijk wel he.

(even googlen: net worth momenteel ongeveer 500 miljoen. Dus met Al-Nassr 2,5 seizoenen aan 200 miljoen/seizoen = exact miljardair :unsure:)
 
Onduidelijkheid rond toekomst Ronaldo: ‘Marca’ schrijft dat hij voor 200 miljoen per jaar naar Saudi-Arabië trekt, andere bronnen ontkennen


Ik was misschien te snel :unsure:
 
Zou mij eigenlijk verbazen. Zou zijn ego dat aankunnen dat hij naar de zandbak moet terwijl messi mag schitteren in de CL?

Tuurlijk wel, hij is toch ook naar Man U gegaan? :oi22:

En hij is al 2,5 jaar ouder dan Messi, over 3 maanden wordt hij er 38. Hij zal zelf ook wel doorhebben dat het beste er vanaf is. Ik zou in zijn geval ook gewoon voor 200 miljoen euro per jaar naar de zandbak verkassen, wie niet. Hij heeft letterlijk niks meer te bewijzen.
 
Ik zou in zijn geval ook gewoon voor 200 miljoen euro per jaar naar de zandbak verkassen, wie niet. Hij heeft letterlijk niks meer te bewijzen.

Maar het moet toch ook plezant blijven? Er is geen fluit te zien in SA, om maar te zwijgen van alle "problemen" daar. Of zou hij elke training op en af vliegen :unsure:
 
Tuurlijk wel, hij is toch ook naar Man U gegaan? :oi22:

En hij is al 2,5 jaar ouder dan Messi, over 3 maanden wordt hij er 38. Hij zal zelf ook wel doorhebben dat het beste er vanaf is. Ik zou in zijn geval ook gewoon voor 200 miljoen euro per jaar naar de zandbak verkassen, wie niet. Hij heeft letterlijk niks meer te bewijzen.

Goh ja, ik weet het niet. Dat is net die hele discussie rond Qatar: als je al een 'net worth' van 500 miljoen hebt, is het dan ok om je geen zak aan te trekken van bv. mensenrechten en gewoon voor nog meer geld te kiezen?

Iedereen doet wat hij of zij wilt he, maar in CR7 zijn schoenen zou ik toch denken: nog een jaartje of twee mij gaan amuseren in de MLS in Amerika, ofwel nog een jaartje terug gaan naar de club waar alles begonnen is (Sporting CP). Ik zou echt niet 2,5 jaar in Saoedi-Arabië willen zitten enkel en alleen voor een paar honderd miljoen extra (als ik al een paar honderd miljoen had).

Ik begrijp dat wel iets beter voor de 'mindere voetballers', die hun kans zien om op korte tijd een hoop geld te scheppen dat ze met hun beperkt talent nergens anders zouden kunnen verdienen.
 
Hij praat zelf van een uitdaging.
Lijkt me daar of in de states duidelijk niet te zijn.
 
Iedereen doet wat hij of zij wilt he, maar in CR7 zijn schoenen zou ik toch denken: nog een jaartje of twee mij gaan amuseren in de MLS in Amerika, ofwel nog een jaartje terug gaan naar de club waar alles begonnen is (Sporting CP). Ik zou echt niet 2,5 jaar in Saoedi-Arabië willen zitten enkel en alleen voor een paar honderd miljoen extra (als ik al een paar honderd miljoen had).
Exact dit eigenlijk. Ik zag hem nog wel naar de MLS verkassen eigenlijk. Daar nog een beetje de beach boy gaan uithangen in Miami en wat tussen de sterren gaan rondhangen op feestjes.

Ook toch nog een goed uithangbord voor de VS richting het WK 2026.
 
Betwijfel eigenlijk of dat Ronaldo zich hier nu serieus mee bezighoudt ten tijde van het WK. Lijkt me toch eerder iets waar die zich mee gaat bezighouden na het WK.
 
Dat is veel geld voor een 16-jarige :p Toch eens een youtube filmpje bekijken van die jongen.

Ondertussen heeft CR7 gezegd dat er absoluut nog geen akkoord is met Al-Nassr
 
Betwijfel eigenlijk of dat Ronaldo zich hier nu serieus mee bezighoudt ten tijde van het WK. Lijkt me toch eerder iets waar die zich mee gaat bezighouden na het WK.
Als je ziet hoe hij zelfs bij een overwinning van 6-1 en een ticket voor de kwartfinale van zijn nationale ploeg meer bezig is met zijn teleurstelling en boosheid te verbijten, zou het mij niet verbazen.

Zijn ego was zijn grootste sterkte, maar nu het lichaam niet meer kan volgen zit dat ego een mooi einde voor een van de beste voetballers aller tijden serieus in de weg. Doodjammer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan