Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt altijd de cache en de cookies wissen. Eenmaal dat weg is, lukt het aanmelden dan weer beter.Ik had dat ook enkele dagen geleden. Heb dan met een andere browser geprobeerd en daar werkte het wel.
Voor mijn woning die ik verhuurd heb in 2022 moet ik:
VAK 1106 -> KI
VAK 1146 --> Intresten hypotheek (deel gebouw)
VAK 1358 --> Kapitaalsaflossingen (deel gebouw)
Hypotheek is van 2014, herziening 2019.
Klopt dat? Want ik heb geen andere inkomsten dan in 2021 (wel 11% meer), maar het bedrag in mijn voordeel is van 1800 naar 4950 euro gestegen. Vind het verschil nogal groot voor exact dezelfde setup.
Ja maar de kapitaal aflossing moeten beperkt worden. Er is een grensbedrag.
Kapitaalaflossingen × grensbedrag / geleend bedrag
Voor leningen uit 2014 is het grensbedrag 75.270 euro
.Dat is hier regelmatig een frustratie, bij een online portaal van de overheid. Op browser A werkt alles perfekt. Op browser B werkt er niks.Ik had dat ook enkele dagen geleden. Heb dan met een andere browser geprobeerd en daar werkte het wel.
Hier gewoon de smartphone van vrouwlief grabbelen, deze ontgrendelen, de code typen in itsme en voila getekend door mijzelf in mijn vrouw haar naam. (Ze weet dat ik dit doe. Voor haar is dit gemakkelijker dan dit zelf te doen en ja ik ken al haar codes want ik beheer de financiën)Ook weer de jaarlijkse klassieker. Alles indienen. Doorsturen. Uitloggen. Inloggen en nummer van de madam ingeven in itsme. Op de madam roepen: "open itsme en klik op de melding". Aangifte onder haar naam bevestigen.

Hier gewoon de smartphone van vrouwlief grabbelen, deze ontgrendelen, de code typen in itsme en voila getekend door mijzelf in mijn vrouw haar naam. (Ze weet dat ik dit doe. Voor haar is dit gemakkelijker dan dit zelf te doen en ja ik ken al haar codes want ik beheer de financiën)
Foei Makila dat is fraude en wettelijk strafbaar!![]()
.Hier gewoon de smartphone van vrouwlief grabbelen, deze ontgrendelen, de code typen in itsme en voila getekend door mijzelf in mijn vrouw haar naam. (Ze weet dat ik dit doe. Voor haar is dit gemakkelijker dan dit zelf te doen en ja ik ken al haar codes want ik beheer de financiën)
Foei Makila dat is fraude en wettelijk strafbaar!![]()

Intresten mag dan wel volledig?
Ook die it's me handeling 2x moeten uitvoeren omdat ze na 3 minuten nog niet had geklikt?Ook weer de jaarlijkse klassieker. Alles indienen. Doorsturen. Uitloggen. Inloggen en nummer van de madam ingeven in itsme. Op de madam roepen: "open itsme en klik op de melding". Aangifte onder haar naam bevestigen.

Ook die it's me handeling 2x moeten uitvoeren omdat ze na 3 minuten nog niet had geklikt?![]()

Ik kan sinds dit jaar lijnen toevoegen.Wat hebben ze daar bij ons in de naschoolse opvang met die attesten uitgestoken? 14 attesten voor 2 kinderen. Allemaal periodes door elkaar, dagen door elkaar,.... Ze mogen mij de logica erachter eens komen uitleggen.
1 attest zijn alle volledige dagen dat ze geweest zijn aan 12€. Dat is duidelijk. Maar de rest: het ene attest staan 2 dagen aan 3,56€, 1 dag aan 4,53€ en 5 dagen aan 2,78€. En het andere attest zijn dan weer 8 dagen aan 1,58€, 12 dagen aan 2,83€ en 10 dagen aan 6,35€. Datums van begin van het jaar tot einde jaar allemaal door elkaar verspreid over de verschillende attesten. Om maar aan te tonen dat het een hele soep is. En zo zijn er dan 7 per kind. Krijg dat nooit allemaal in die tool want heb geen lijntjes genoeg en kan er niet genoeg extra invoegen
Maar gezien het hoogste bedrag 12€ per dag is mag ik gewoon alle dagen te samen tellen, alle betaalde bedragen te samen tellen en die dan ingeven per kind? Dan doe ik niets mis dacht ik?
Je doetWat hebben ze daar bij ons in de naschoolse opvang met die attesten uitgestoken? 14 attesten voor 2 kinderen. Allemaal periodes door elkaar, dagen door elkaar,.... Ze mogen mij de logica erachter eens komen uitleggen.
1 attest zijn alle volledige dagen dat ze geweest zijn aan 12€. Dat is duidelijk. Maar de rest: het ene attest staan 2 dagen aan 3,56€, 1 dag aan 4,53€ en 5 dagen aan 2,78€. En het andere attest zijn dan weer 8 dagen aan 1,58€, 12 dagen aan 2,83€ en 10 dagen aan 6,35€. Datums van begin van het jaar tot einde jaar allemaal door elkaar verspreid over de verschillende attesten. Om maar aan te tonen dat het een hele soep is. En zo zijn er dan 7 per kind. Krijg dat nooit allemaal in die tool want heb geen lijntjes genoeg en kan er niet genoeg extra invoegen
Maar gezien het hoogste bedrag 12€ per dag is mag ik gewoon alle dagen te samen tellen, alle betaalde bedragen te samen tellen en die dan ingeven per kind? Dan doe ik niets mis dacht ik?