Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geraak er helaas niet in wanneer ik aangiftejaar 2023 wil bekijken. Een uur geleden hetzelfde bericht. Morgen eens opnieuw proberen dan. Benieuwd hoeveel ik dit jaar ga terugtrekken, ditmaal een volledig jaar crèche erbij.

De gevraagde pagina is momenteel niet beschikbaar.
Probeer later opnieuw of neem contact op met de helpdesk.
 
Bedrag in uw voordeel 3659,71€. Ligt in lijn met de vorige jaren. Het is wel elk jaar iets minder...


Ivm woon-werkverkeer, ik krijg daar niets voor (alles, ik rij gratis met de trein, maar dat is inbegrepen in m'n statuut) maar dan is er een forfait zeker e? Zit dat standaard al ergens, of moet/kan/mag ik daarvoor ergens iets invullen?
Staat in principe in de code 1254 en is volledig vrijgesteld in de code 1255.
 
En als het allemaal niets uitmaakt, waarom moet het dan veranderen?
Gendergelijkheid. Dat een man altijd links staat, is een belediging / affrontelijk voor vrouwen!
Waar is men tegenwoordig allemaal mee bezig? Who cares? Wat een flauwekul. Het is maar een belastingsaangifte he

Besluit: Uw vrouw is ouder dan u :D
 
Ik geraak er helaas niet in wanneer ik aangiftejaar 2023 wil bekijken. Een uur geleden hetzelfde bericht. Morgen eens opnieuw proberen dan. Benieuwd hoeveel ik dit jaar ga terugtrekken, ditmaal een volledig jaar crèche erbij.

De gevraagde pagina is momenteel niet beschikbaar.
Probeer later opnieuw of neem contact op met de helpdesk.

Ik heb in Edge ook telkens die foutmelding, een minuut later in google chrome => werkt prima
 
Voor Degiro is het code 1075 aanduiden. naam en DE selecteren? Hoe zie je of u rekening aangegeven is aan de nationale bank?
 
ingevuld 2734€ terugkrijgen.

maar wat een rompslomp om in te vullen als je niet heel het jaar in u enige woning hebt gewoond...
 
1030: kinderen ten laste: 1
1038: Aantal van de in de code 1030 vermelde kinderen die op 01.01.2023 nog geen 3 jaar waren en voor wie u geen belastingvermindering voor kinderoppas vraagt => staat ook standaard op 1...

Ik geef in 1384 bedrag van créche in (dagen x 14.4), zet dan 1038 op 0, en krijg dan een foutmelding als ik de belastingberekening wil simuleren.


Gelieve een bedrag groter dan nul in te geven voor de code 1038.

1038 kinderen waarvoor je geen belastingvermindering vraagt kan toch niet anders dan 0 zijn als je kosten voor créche wil inbrengen?
 
1030: kinderen ten laste: 1
1038: Aantal van de in de code 1030 vermelde kinderen die op 01.01.2023 nog geen 3 jaar waren en voor wie u geen belastingvermindering voor kinderoppas vraagt => staat ook standaard op 1...

Ik geef in 1384 bedrag van créche in (dagen x 14.4), zet dan 1038 op 0, en krijg dan een foutmelding als ik de belastingberekening wil simuleren.


Gelieve een bedrag groter dan nul in te geven voor de code 1038.

1038 kinderen waarvoor je geen belastingvermindering vraagt kan toch niet anders dan 0 zijn als je kosten voor créche wil inbrengen?
Je kan daar niet 0 inzetten. Gewoon leeg laten.
 
Bij mij en partner zijn deze codes ditmaal ook leeg? Mag hier niet sowieso een forfait voor ingevuld worden zoals de vorige jaren of is dit gewijzigd?
Alletwee de codes?

Kijk eens op je fiscale fiche, als je baas tussen komt in woonwerk verkeer of als je een trein/bus abo krijgt moet er iets op de 1254 staan
 
Hoor net op het journaal dat de aangifte gender neutraal is geworden.
:wtf:
Geen discussie voor hier, maar dat is er toch los over. Wat maakt het uit wie links of rechts staat..
Is toch een goeie wijziging? Vanaf nu is het bij elk koppel, los van de samenstelling, gelijk: de oudste staat altijd links. 1 regel die voor iedereen toepasbaar is ipv zo'n regel "we doen x, tenzij in situatie y dan doen we z". Ik ben absoluut tegen die overreacties die je de laatste tijd vaak krijgt maar dit is een wijziging in het voordeel van vereenvoudiging, daar kan je moeilijk tegen zijn imo.

Hier een klein €2k terug, klein beetje minder dan vorig jaar maar nog altijd aanzienlijk meer dan de jaren daarvoor :unsure:
Ik moest wel opnieuw manueel mijn lening invullen... vorig jaar stond dat al ingevuld. Luierikken! :unsure: :tongue:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan