Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier past verwachte stortingsdatum 29/12. Niet dat dat me zoveel uitmaakt, maar veel later dan dat kan moeilijk...

Vorig jaar aanslagbiljet ontvangen midden december en uitbetaald op 28 februari dit jaar. Dit jaar weer nog niets ontvangen. Het enige wat we veranderen aan de voorgestelde aangifte is dividenden terugvragen...
 
Heb dit jaar mijn werkelijke kosten ingegeven ipv het forfait. Heb geen enkel bewijs moeten uploaden of vraag gekregen en zonet het bedrag gestort gekregen. Is dit normaal? Kan je zo niet een heel hoog bedrag invullen?
 
Heb dit jaar mijn werkelijke kosten ingegeven ipv het forfait. Heb geen enkel bewijs moeten uploaden of vraag gekregen en zonet het bedrag gestort gekregen. Is dit normaal? Kan je zo niet een heel hoog bedrag invullen?

Dit is normaal.
Dit kan later nog gecontroleerd worden door de controle dienst. Alles op uw aangifte kan na het afleveren van een aanslagbiljet kan nog gecontroleerd (en eventueel gewijzigd) worden voor 3 jaar onder normale omstandigheden. De eenvoudige zaken door de beheersdienst, de zaken met meer werk (zoals bv beroepskosten) door de controle dienst.
 
Heb dit jaar mijn werkelijke kosten ingegeven ipv het forfait. Heb geen enkel bewijs moeten uploaden of vraag gekregen en zonet het bedrag gestort gekregen. Is dit normaal? Kan je zo niet een heel hoog bedrag invullen?
Kan zijn dat er nog een controle volgt later eh.
Ze hebben daar drie jaar tijd voor.
Dus bewijzen goed bijhouden.
 
Hier nog steeds niets gehoord...

De laatste 4j denk ik telkens eind december het geld op m'n rekening gehad. Dat zal nu niet het geval zijn vrees ik.
 
Heb dit jaar mijn werkelijke kosten ingegeven ipv het forfait. Heb geen enkel bewijs moeten uploaden of vraag gekregen en zonet het bedrag gestort gekregen. Is dit normaal? Kan je zo niet een heel hoog bedrag invullen?
Hoeveel bedragen de kosten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan