Parijs-Roubaix 09/04/23

dadash

Well-known member
das-maennerrennen-von-paris-roubaix-2023-auf-der-karte
 
Het voorgerecht is verorberd tijd voor de hoofdpla :D Het monument der monumenten. 260km waarvan 55km over kasseien die neergelegd zijn door den duivel hemzelf.

Wie pakt zijn eerste kassei. Of staat Sagan nog eens op en pakt hij zijn 2e?
 
Heel het voorjaar van Ganna staat in het teken van PR, dus die zal ongetwijfeld een rol spelen in de finale. Erg benieuwd alvast.
 
Ganna pakt het dan hopelijk wel wat slimmer aan dan vorig jaar. Want vorig jaar beetje veel te gretig. Al won toen wel zijn ploegmaat natuurlijk dus kan je altijd zeggen dat het plan perfect werkte.
 
Of staat Sagan nog eens op en pakt hij zijn 2e?
Hoe die rijdt, zou het al een overwinning zijn, mocht hij top-20 rijden.
Ik vraag me af waar hij zijn laatste spasm gaat trekken op het einde voor een overwinning.
Ganna zou de meest frisse moeten zijn.
Je hebt ook nog Philipsen en Démare, die vandaag niet koersten.
De Lie in feite ook redelijk fris en die heeft een heel goede keuze gemaakt om vandaag niet te rijden, want hem hadden we nooit in koers gezien, denk ik. Met die grote versnelling van hem, hoop ik dat hij in de vroege vlucht zit.
 
Ze geven in ieder geval 7 dagen van droog half-zonnig weer aan , dus 't zal een relatief snelle editie zijn.
 
Iemand die trouwens ergens een mooi kaartje heeft met de 29 sectoren en hun sterren erbij? En ook de lengte en zo en hoever van de streep? Vind er niet meteen eentje voor deze editie. En lijkt me toch de handigste info te zijn om in de begin post te zetten. Een doorsnede heeft in deze koers minder zin.
 
Hayman won ook PR zonder RVV te rijden. :unsure:

:nono: foei daar praten we hier niet over. Die editie is hier uit het collectieve geheugen verwijderd ;)

Vanmarcke trouwens recht gebleven vandaag stel u voor dat die als niemand het nog verwacht zijn gram haalt. Er zijn al gekkere dingen gebeurde in PR :eek:
 
:nono: foei daar praten we hier niet over. Die editie is hier uit het collectieve geheugen verwijderd ;)

Vanmarcke trouwens recht gebleven vandaag stel u voor dat die als niemand het nog verwacht zijn gram haalt. Er zijn al gekkere dingen gebeurde in PR :eek:
En een week vakantie dus zijn kinderen kunnen op school ook al geen ziekte oplopen.

Maar de Scheldeprijs nog afwachten of start hij daar niet?
 
PR op m'n verjaardag :love:
Ik hoop op een mooie winnaar want de laatste keer in 2017 moest Boonen z'n laatste koers winnen en wie won er?? GVA :angry:
 
Terug
Bovenaan