Gamesquiz - Lummen - 23/09/2023

Kwartel

New member
Hopelijk is dit de juiste plaats voor deze post, anders mag deze verplaatst worden.

Op zaterdag 23/09 organiseren een kameraad en ik een quiz over games en gaming(cultuur) in Lummen. We komen zelf uit 'de quizwereld', maar zijn fervente gamers en proberen dus een quiz af te leveren die leuk is voor mensen die geïnteresseerd zijn in de wereld van de videogames. Voorlopig hebben we 14 deelnemers via het quizforum Los Flippos, maar het zou jammer zijn als mensen die geïnteresseerd zijn, het niet opgepikt zouden hebben wegens een gebrek aan publiciteit.

Voor Wii? U! Voor twee personen, hoewel solo-players ook een plaatsje krijgen. Je mag dus zowel alleen als in duo spelen.
Hopelijk is er geen Time Crisis? Dat lukt wel, de quiz vindt plaats van 2 uur tot half 6. Achteraf doen we nog een algemene quiz, daarbij helpen drie andere opstellers ons nog.
Waar is de Battlefield? GCOC Oosterhof, Dr. Vanderhoeydonckstraat 56 3560 Lummen.
Wordt het Heavy Rain? Gok maar van wel. We proberen het speelbaar te houden, en ook van permadeath is hier geen sprake.
Wat moeten we Max Payne? Het max. dat u moet payen is 5 euro per deelnemer.


Inschrijven via [email protected] of via dit forum.
 
Als fervente gamer uit Lummen die soms ook eens naar een quiz gaat is dit wel zeer interessant.

Op welk niveau zijn de vragen?
 
Als je regelmatig gaat quizzen en de opdeling qua niveaus kent, zou ik zeggen dat het van C-niveau is, waarbij A het moeilijkste is en E het gemakkelijkste, hoewel er regelmatig wel een moeilijkere en een gemakkelijkere vraag in zal zitten. Als je in duo speelt met iemand die het gamen allebei redelijk volgt, zouden jullie een mooie score kunnen halen.
 
Ik ga me wel inschrijven per mail met een kameraad. :) Lijkt me leuk. Niet zo veel quiz-ervaring, maar toch een beetje met games bezig, dus wie weet eindigen we niet als laatste. :D
 
Onze quiz is zaterdag doorgegaan, met Michster en Vincent op een mooie derde plaats. Zelf zijn we er erg tevreden van, alle commentaren die we hoorden, waren positief. Ik denk dat we qua niveau precies juist zaten. Niet te moeilijk, maar toch ook geen echte weggevers erin. Het enige wat we een beetje spijtig vonden, was de wat lage opkomst.

Ik begreep dat er een aantal mensen nog wel interesse hadden, maar zich moeilijk konden verplaatsen op een zaterdagmiddag naar Lummen. Daarom bieden we de quiz nog aan op 'na te spelen' voor de schamele som van 5 euro. Daarvoor mag je contact opnemen met mij via mail op [email protected] . Je krijgt dan alle vragen en de hele Powerpoint doorgestuurd. De winsten van onze quiz gaan naar het goede doel (MS-Liga Vlaanderen).
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan