De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Duidelijk de sterkste. Vond het vorig jaar wel mooier, precies een zwakker deelnemersveld dit jaar. Geen Roglic, Van Aert, MVDP, Pogacar die jammerlijk wegvalt. Lijken toch wat 2e rangs-deelnemers waar hij vandaag tegen moet winnen.
Eigenlijk is/was er geen strijd.

Stel dat ze wel mee deden (behalve Roglic) en hij rijdt ze er ook af. Dan krijg je weer van "die mannen hebben er al een lang voorjaar opzitten en Remco komt fris van zijn berg".
 
Tratnik nu op kop van het peloton dus daar gaat het niet meer van komen natuurlijk.

Als je een wedstrijd wil zien heb je minstens 2 groten nodig.
 
Goeie regi 2x de aanval missen
regiacademy-jpg.jpg

Dat hadden ze iets beter in beeld kunnen brengen live, inderdaad ...
 
Ik ben benieuwd naar het verschil aan de meet. Wordt > 2 minuten als hij zo verder rijdt, denk ik.
 
Healy lijkt me iemand die zijn krachten heel goed kan en wil verdelen. Die mens kan niet mee met Remco maar hij valt echt nooit stil.

En Remco die heeft precies nog geen meter gereden. Zo fucking fris aan zijn gezicht te zien lol. Precies een trainingske.
 
Duidelijk de sterkste. Vond het vorig jaar wel mooier, precies een zwakker deelnemersveld dit jaar. Geen Roglic, Van Aert, MVDP, Pogacar die jammerlijk wegvalt. Lijken toch wat 2e rangs-deelnemers waar hij vandaag tegen moet winnen.
Eigenlijk is/was er geen strijd.
Komt ook door hoe Quick-Step hier gereden heeft natuurlijk: loeihard volgens mij.

Finish op 220km voor de ploeg... op die manier kan het ook zonder zelf vroeg te gaan ofc. Maar dit parcours leent zich hier uitstekend voor ook, bij de andere 3 voorjaarsmonumenten is dat toch íetsjes moeilijker. Dit parcours liegt niet, als je zo rijdt wint de beste man in koers bijna altijd.
 
Stel dat ze wel mee deden (behalve Roglic) en hij rijdt ze er ook af. Dan krijg je weer van "die mannen hebben er al een lang voorjaar opzitten en Remco komt fris van zijn berg".
Mja 't is dat wat ik zo ambetant vind. Ik zie Evenepoel poga er niet zo afrijden, maar wie weet...
 
Wat een tijdperk, favorieten presteren keer op keer. Iedereen weet waar het gebeurt en toch moet iedereen (op Pidcock even die zich dan wel kapotrijdt in het wiel) lossen :love: .
 
Ik ben benieuwd naar het verschil aan de meet. Wordt > 2 minuten als hij zo verder rijdt, denk ik.
Hij rijdt zo te zien momenteel toch niet echt vol door, het wegdek is natuurlijk ook erg gevaarlijk.
Het belangrijkste is rechtblijven.
 
Gans zijn ploeg. Dat Evenepoel het ganse peloton met een versnelling lost komt deels door het sloopwerk van de ploeg. Dat ziet er goed uit voor de Giro.

Waar is Julian gelost? Heb een stuk gemist maar heeft precies snel moeten lossen?

In ieder geval wat een demonstratie weer, Pogi had waarschijnlijk wel kunnen volgen maar de rest had gewoon geen schijn van kans :love:
 
Waar is Julian gelost? Heb een stuk gemist maar heeft precies snel moeten lossen?

In ieder geval wat een demonstratie weer, Pogi had waarschijnlijk wel kunnen volgen maar de rest had gewoon geen schijn van kans :love:

Heeft zijn werk gedaan tussen km 80 en 50 of zo is pas zijn eerste wedstrijd dus die zit nog ver van zijn topvorm natuurlijk dus heeft zijn werk gedaan.
 
Terug
Bovenaan