De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Dan toch gewoon op Redoute. Benieuwd of er iemand kan volgen in eerste instantie. Zie nog wel 1 iemand verrassen misschien.
 
Nu is hij toch weg, straks nog even door trekken op dat volgende heuveltje om Pidcock finaal er af te rijden.

Van Wilder sterk daar zat niet veel man meer in het wiel.
 
Volgens mij is pidcock leeg, die gaat de volgende aanval niet meer counteren
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Goeie regi 2x de aanval missen

Ik ging nog net posten oppassen Evenepoel niet teveel met Pidcock in het wiel rondrijden maar was niet nodig. Evenepoel steekt er gewoon boven uit.
 
Toch jammer want Pogacar had volgens mij gewoon mee geweest ..
Remco zien ze niet meer terug ..
 
En achter hem rijdt nu iedereen tegen mekaar, die twee man van Trek , en dan de rest nog veel verder daar achteren, en die mannen hergroeperen dan wel maar die zijn sowieso niet goed genoeg.
Knap
 
Duidelijk de sterkste. Vond het vorig jaar wel mooier, precies een zwakker deelnemersveld dit jaar. Geen Roglic, Van Aert, MVDP, Pogacar die jammerlijk wegvalt. Lijken toch wat 2e rangs-deelnemers waar hij vandaag tegen moet winnen.
Eigenlijk is/was er geen strijd.
 
En achter hem rijdt nu iedereen tegen mekaar, die twee man van Trek , en dan de rest nog veel verder daar achteren, en die mannen hergroeperen dan wel maar die zijn sowieso niet goed genoeg.
Knap

Of die nu tegen elkaar rijden of niet maakt echt niet uit hé. Als er slechts 1 renner van de grote 6 mee doet, zijn al die koersen gewoon enorm voorspelbaar omdat er eentje zoveel boven de rest uitsteekt.
 
Terug
Bovenaan