De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Oh nee, doodzonde. Ik was echt benieuwd om die twee eens in topvorm tegen elkaar te zien koersen. Koers onthoofd toch wel.

Ja neenee, dat had ik begrepen maar de vraag is van waar die info komt ook en hoe recent/up-to-date was die . Nu, dat de organisatie in Australië toch wel een beetje rammelde ga ik zeker niet ontkennen maar dan nog.

Of het peloton nu op 10 seconden of 10 minuten gezeten had. Ik kan de beelden niet meteen terugvinden op Youtube om hier te linken maar wat hij daar deed daar is geen enkel scenario voor te bedenken waarin dat een goeie beslissing was. Als je op die manier 20-30m krijgt (+ vliegende VS bijna stilstaande start) op ocharme 500m van de streep moet je gewoon doorrijden.

Skjelmose, Schmid & Rota kunnen nog die foutieve communicatie als excuus inroepen maar als Eenkhoorn zegt dat die fout einfo hem een mooie ereplaats kost dan is hij toch wel zwaar uit zijn nek aan het lullen... :S
Je kan de samenvatting nog terugvinden op de Sporza website. Toen je het er onlangs over had heb ik het bekeken en je hebt 100% gelijk, die moet gewoon doorrijden met het gat dat hij heeft.

Ik luister rond 13u naar het journaal op Radio 1 hoor ik dat Pogacar uit gevallen is. Ik kom thuis zet te TV op hoor ik Ruben en Ine, zet ik hem op Eurosport zie ik Evenepoel met een witte broek :o. Het dieptepunt zullen wel nu wel bereikt hebben zeker, de dag kan enkel verbeteren.

Met polsblessure naar het ziekenhuis

Volgens de eerste berichten zou Tadej Pogacar niet weggebracht zijn naar het ziekenhuis. De Sloveen is na zijn val aan boord gekropen van de ploegauto van UAE Team Emirates.

Terug
Bovenaan