Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk niet te erg ook...
Je kan de samenvatting nog terugvinden op de Sporza website. Toen je het er onlangs over had heb ik het bekeken en je hebt 100% gelijk, die moet gewoon doorrijden met het gat dat hij heeft.Ja neenee, dat had ik begrepen maar de vraag is van waar die info komt ook en hoe recent/up-to-date was die . Nu, dat de organisatie in Australië toch wel een beetje rammelde ga ik zeker niet ontkennen maar dan nog.
Of het peloton nu op 10 seconden of 10 minuten gezeten had. Ik kan de beelden niet meteen terugvinden op Youtube om hier te linken maar wat hij daar deed daar is geen enkel scenario voor te bedenken waarin dat een goeie beslissing was. Als je op die manier 20-30m krijgt (+ vliegende VS bijna stilstaande start) op ocharme 500m van de streep moet je gewoon doorrijden.
Skjelmose, Schmid & Rota kunnen nog die foutieve communicatie als excuus inroepen maar als Eenkhoorn zegt dat die fout einfo hem een mooie ereplaats kost dan is hij toch wel zwaar uit zijn nek aan het lullen...![]()
. Het dieptepunt zullen wel nu wel bereikt hebben zeker, de dag kan enkel verbeteren.Met polsblessure naar het ziekenhuisHopelijk niet te erg ook...
Met polsblessure naar het ziekenhuis