De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Zwakke tegenstand zeggen ze dan maar hij krijgt gewoon dezelfde renners achter hem als Pogacar vorige week in de Amstel.

Daar werd dat ook gezegd hé...

Het punt is dat iedereen buiten de grote 6 "zwakke tegenstand" is tegenwoordig. Gewoon ontzettend jammer dat Pogacar uitvalt en dat Jumbo zo onnozel doet met hun supersterren.
 
Remco is toch echt niet vol vol gedaan op la redoute zoals vorig jaar, die heeft echt met veel overschot gewonnen dees jaar
 
Remco is toch echt niet vol vol gedaan op la redoute zoals vorig jaar, die heeft echt met veel overschot gewonnen dees jaar

Was door geslipt bij een eerste poging dus bij zijn volgende poging toen wel wat rustigere gedaan en dat was al genoeg. Het lag nat vorig jaar mooi droog dus dat scheelt wel.
 
Net zoals vorige week, stak er gewoon iemand bovenuit :)

Zoals verwacht ook, na het uitvallen van Pogi.

We zijn al niet meer onder de indruk, wat eigenlijk ook wel erg is :tongue:

In de 4 monumenten en de 2 andere topkoersen (AGR en Strade) telkens iemand die solo wint, dat zal nog niet zoveel gebeurd zijn.
 
Simone Velasco hele dag in de vlucht en nog 19e worden. Ontzettend sterke prestatie toch wel. Toch niet alles slecht bij Astana.

Ge zou u dan wel afvragen of de vlucht de goeie keuze was natuurlijk.
 
Jammer voor Remco, alweer geen overwinning in een schone regenboogtrui

En in de Giro zal het ook noppes worden, als Pogacar al valt dan weten we wat Roglic gaat doen :oi22:
 
Simone Velasco hele dag in de vlucht en nog 19e worden. Ontzettend sterke prestatie toch wel. Toch niet alles slecht bij Astana.

Ge zou u dan wel afvragen of de vlucht de goeie keuze was natuurlijk.

Was een vlucht van 11 natuurlijk, als hij dan wat slim was en niet teveel deed kan je redelijk economisch in de finale komen.
 
Noemen ze dit dan koers à deux vitesses? 😁
Maar ja dat is toch niet te geloven hoe die 6 met kop en schouders boven de rest uitsteken.
Amstel, P-N, WP, LBL, GW, Tirreno en het Baskenland waren van de saaiste races van het jaar gewoon omdat er 1 van die 6 meedoet en de rest van het peloton precies geen weerwerk kan bieden. OHN was ook erg saai door de overmacht van Jumbo.
In Parijs-Nice, Catalonië, Baskenland en Tirreno pakken ze ook nog eens drie à vier ritten mee waardoor de rest echt met kruimels achterblijft.

In die optiek wordt Romandië wel een leuke ronde!


Anyway, ik ben content dat de Giro bij Eurosport zit. Nog maar van de Karl zijn gewauwel over hoe wij verwend worden door deze generatie coureurs moet ik echt niet.
 
Anyway, ik ben content dat de Giro bij Eurosport zit. Nog maar van de Karl zijn gewauwel over hoe wij verwend worden door deze generatie coureurs moet ik echt niet.
Op La redoute hadden ze het bij eurosport wel door dat Evenepoel zijn versnelling doorschoot bij de eerste aanzet op 450m (of misschien nog eerder doorslippen op een tekening puncheur.) En dat van wilder zat om te kijken vragend wanneer Evenepoel "eindelijk" ging aanvallen.
Op dat moment zitten ze bij sporza weer te fantaseren waar hij dan wel zou aanvallen of dat de benen misschien minder zijn, ipv gewoon naar de koers te kijken.

Het is wel ver gekomen als je al naar eurosport moet beginnen kijken voor betere commentaar. Eurosport player, 40 euro voor een jaar. Telenet buiten en het is snel terugbetaald.
 
Op La redoute hadden ze het bij eurosport wel door dat Evenepoel zijn versnelling doorschoot bij de eerste aanzet op 450m (of misschien nog eerder doorslippen op een tekening puncheur.) En dat van wilder zat om te kijken vragend wanneer Evenepoel "eindelijk" ging aanvallen.
Op dat moment zitten ze bij sporza weer te fantaseren waar hij dan wel zou aanvallen of dat de benen misschien minder zijn, ipv gewoon naar de koers te kijken.

Het is wel ver gekomen als je al naar eurosport moet beginnen kijken voor betere commentaar. Eurosport player, 40 euro voor een jaar. Telenet buiten en het is snel terugbetaald.

Daarom dat ik het vroeg op het forum of hij doorslipte want ik zag het toch ook zo meteen op het scherm maar Karl en Jose bleven gewoon doorpraten alsof er niks gebeurd was. Ik ben nog altijd aan het zoeken naar beelden ervan maar vind enkel zijn 2e aanval.

Ik heb er ook al aan gedacht om gewoon die Eurosport speler te nemen en de TV weg te doen maar dan kan ik dus niet bij verveling eens gewoon wat gaan zappen om een kwart filmpje mee te nemen tot de volgende reclame of zo.
 
Terug
Bovenaan