Ronde van Romandië 23/04 - 28/04

Als Remco 2e wordt in Parijs Nice dan lees je hier dat hij nooit de Tour zal winnen. Als Ayuso "pas" vierde wordt in Romandië is het dat hij nog veel potentieel heeft. Toch wel een beetje dubbele standaarden.

Van de jonge gasten die nu al zo knallen kan je ook niet verwachten dat ze nog tot hun 28e beter gaan worden.
De vergelijking met Vdp gaat wat mij betreft niet op. Die was 24 toen hij zijn eerste volwaardig wegseizoen met oa RVV reed.
 
Pidcock en VDP hebben al bewezen dat het WK cyclocross en de klassiekers combineren wel degelijk mogelijk is zolang je geen volledig cross-seizoen hebt
Ik schat Pidcock nog een niveautje hoger in op die leeftijd dan Nys nu en gaat hij die inhoud krijgen zoals hem? (aan VDP moeten we voorlopig niet aan denken lol). Het is vaak dat Pidcock pas in gang schiet in april, getuige zijn twee gewonnen Ardense klassiekers.
Strade buiten beschouwing gelaten, wegens duidelijke redenen.
Sowieso irritant dat die bij Pogacar in de ploeg zit ma bon, misschien is dat ook wel nodig om Vingegaard te kloppen natuurlijk.
Duimen voor een verrader-scenario komende Tour, voor de Ayuso-fans.
Per ongeluk in het geel komen en vertikken om te werken voor Tadej :tongue:.
 
Als Remco 2e wordt in Parijs Nice dan lees je hier dat hij nooit de Tour zal winnen. Als Ayuso "pas" vierde wordt in Romandië is het dat hij nog veel potentieel heeft. Toch wel een beetje dubbele standaarden.

Van de jonge gasten die nu al zo knallen kan je ook niet verwachten dat ze nog tot hun 28e beter gaan worden.
De vergelijking met Vdp gaat wat mij betreft niet op. Die was 24 toen hij zijn eerste volwaardig wegseizoen met oa RVV reed.

Dat zijn dan visies van verschillende forum gebruikers.
Wat kan iedereen mag andere visies hebben maar gebaseerd op deftige feiten :) .

Zowel Ayuso als Remco hebben potentieel om ooit een TDF te winnen (in mijn ogen).
Wat zeker niet wil zeggen dat het hen ooit gaat lukken. (Poulidor had ook het potentieel om de tour te winnen).
 
Van de jonge gasten die nu al zo knallen kan je ook niet verwachten dat ze nog tot hun 28e beter gaan worden.
De vergelijking met Vdp gaat wat mij betreft niet op. Die was 24 toen hij zijn eerste volwaardig wegseizoen met oa RVV reed.

Je kan dat gewoon niet met zekerheid zeggen. Zulke analyses kan je pas achteraf maken.
Wat wel vaststaat is dat los van dat je voorloopt je op uw 21ste nog niet fysiek en tactisch op uw hoogtepunt bent. Of dat nu op 23, 25, 27 of 29 is dat weet je pas achteraf.

Bij VDP is het meer dan alleen de weg natuurlijk. Dat hij pas 24 was speelt mee met de tactiek, maar niet met het fysieke.
Je ziet ook bij hem dat hij in de cross ook fysiek steeds beter en beter werd, dat hij nog stappen kon blijven maken.
Als je nog maar kijkt hoe hij er nu uitziet en in 2020 is het al een serieus verschil.
 
Terug
Bovenaan