Ronde van Romandië 29/04 - 04/05

Benieuwd voor vandaag. Blijkbaar Brennan weer favoriet maar die laatste kms lijken op het profiel toch omhoog te lopen. Benieuwd of het lastig genoeg is voor de klassementsmannen om iets te proberen.

Is het daar zo warm? Bij Evenepoel even wat ijs in de nek.. Of heb ik dat miszien?

Kan een teken zijn van een mindere dag

Ik dacht dat Kung dit wel zou pakken maar die verliest heel snel tijd. Zijn echt wel aan het jagen meerdere ploegen elk met een renner, volle bak. De ritwinnaar gaat toch uit het peloton komen. Jammer voor Kung.

Slechte zaak voor Evenepoel. Vine en Almeida pakken bonis. De flits bij Evenepoel ontbrak, zat goed vooraan maar kon niet versnellen.

Slechte zaak voor Evenepoel. Vine en Almeida pakken bonis. De flits bij Evenepoel ontbrak, zat goed vooraan maar kon niet versnellen.
Ja, maar das geen ramp.. tis morgen en zondag te doen. Hij was content achteraf met goed gevoel. Juist die punch opt einde ontbrak.

Ja, maar das geen ramp.. tis morgen en zondag te doen. Hij was content achteraf met goed gevoel. Juist die punch opt einde ontbrak.

Morgen gaat hij normaal toch een tik krijgen van Vine/Almeida. Heb Evenepoel nog nooit goed weten klimmen als die niet scherp stond. Vorig jaar bv nog in Dauphine. Wint met overmacht de TT maar moest dan passen bergop. In de Tour toen wel gewoon top eens hij scherp stond.

Morgen gaat hij normaal toch een tik krijgen van Vine/Almeida. Heb Evenepoel nog nooit goed weten klimmen als die niet scherp stond. Vorig jaar bv nog in Dauphine. Wint met overmacht de TT maar moest dan passen bergop. In de Tour toen wel gewoon top eens hij scherp stond.
Sja, we zullen wel zien.. niet abnormaal met die trainingsachterstand. Alles is in functie van opbouw nu.

Sja, we zullen wel zien.. niet abnormaal met die trainingsachterstand. Alles is in functie van opbouw nu.
Opbouw naar dauphine en tour dan?
Ik betwijfel of dat dit jaar iets gaat worden.
Gaat gewoon een jaar worden waar er minder zware ambities moeten zijn, niks mis mee.

omg die commentator op de stream denkt dat Evenepoel voor Lecerf aan het zorgen is

Evenepoel is gewoon aan het passen die heeft nog niet zijn klimmersbenen

Ja het lijkt er ook wel op omdat Lecerf aan zijn wiel plakt en hij elke 10 seconden aan het omkijken is. Volgens mij kan Remco wel nog sneller dan zijn teamgenoot.

Wel mooi van Remco om zo zorg te dragen voor Junior.
Nu zo verwonderlijk is dat niet. Junior is tenslotte de achterneef van de nicht van de broer van de nonkel van de tante van de neef van de schoonzus van de suikeroom van Oumi

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
71
Weergaven
6K
Deleted member 3366
D
Terug
Bovenaan