Legaal is er geen mogelijkheid om college te volgen in België. Vroeger had je de ESPN player maar die is er hier ook mee gestopt.
Je kan in een Ierse pub fzo gaan horen en hopen op geluk en anders zijn er genoeg middelen die ik hier niet mag posten 😅
 
Ik wens het ze niet toe maar ergens verwacht ik nog de terugkomst van PO Lamar met een blessure in Q1 van hun eerste match...
Ze zijn in elk geval indrukwekkend maar ik twijfel bij hem dan ook enkel aan zijn availability, niet aan zijn skillset. Mocht hij fit blijven en zijn team los een SB cadeau doen zou het wel een prachtig statement zijn ivm die contractperikelen voor het seizoen.
 
Ik wens het ze niet toe maar ergens verwacht ik nog de terugkomst van PO Lamar met een blessure in Q1 van hun eerste match...
Ze zijn in elk geval indrukwekkend maar ik twijfel bij hem dan ook enkel aan zijn availability, niet aan zijn skillset. Mocht hij fit blijven en zijn team los een SB cadeau doen zou het wel een prachtig statement zijn ivm die contractperikelen voor het seizoen.
Dat er ogenschijnlijk geen enkel ander team dat een QB nodig had is geweest die een deftige poging heeft ondernomen om die binnen te halen is toch te zot voor woorden. Als je dan ziet dat de Panthers hetzelfde wegtraden voor Bryce Young en de Giants Daniel Jones 40 miljoen per jaar geven...
 
Ja dat snap ik ook niet goed. Nuja als lamar niet in uw systeem
Past gade hem ook niet halen. Maar kdenk wel dat hij bij redelijk wat rebuild teams zou passe
 
Op dit moment zijn de Ravens toch wel the team to beat. Damn zijn die even op kruissnelheid gekomen.
Die zijn ook echt wel 100% gebouwd om Shanahan-teams te verslaan. Het zal misschien ook wel een beetje een gok geweest zijn, maar dat is wel het huidige scheme dat geklopt moet worden. En als de Ravens iets goed doen, is het wel all-in durven gaan op het plan van een goeie coach. Ik denk dat die MacDonald nog erg gewild gaat zijn om een HC-job ergens te pakken.

Ik vind het waanzinnig knap van de Ravens om de gaten te vinden in de Shanahan-offenses. Die zware linebackers terughalen, dat is iets waar andere teams niet echt aan gedacht hebben, en zij zijn er vol voor gegaan. Nochtans werken de 9ers zelf ook zo. Je moet er natuurlijk ook het personeel voor hebben en ik denk dat Queen en Roquan absolute top zijn. Misschien wel twee HOF'ers als ze zo blijven spelen. Doet wel denken aan Ray Lewis terug 😍

Ik blijf het meer hebben voor de Dolphins dit jaar. Die supersnelle megatalenten, slimme run game... 9ers-Dolphins zou ik zo'n fijne Super Bowl vinden. Maar de Ravens zijn wel een heel goeie spelbreker daarin. Maar McCaffrey is wel een jenga piece voor de 9ers, dus die moet er absoluut wel weer bij zijn.
 
Wie gaat waar naar de SB kijken?
Iemand die weet of er regio kempen een etablissement iets organiseert?

Meeste evenementen zijn al snel 50 minuten of langer rijden van bij mij 😅
 
Dat er ogenschijnlijk geen enkel ander team dat een QB nodig had is geweest die een deftige poging heeft ondernomen om die binnen te halen is toch te zot voor woorden. Als je dan ziet dat de Panthers hetzelfde wegtraden voor Bryce Young en de Giants Daniel Jones 40 miljoen per jaar geven...
Ergens snap ik dat wel hoor... Het is het eerste seizoen in jaren dat hij blessurevrij blijft, je moest er een 1st rounder voor opgeven (dacht ik toch?) en hij wou veel geld he. Een fitte Lamar is dat geld ook waard trouwens maar op dat vlak heeft hij nu eenmaal zijn verleden (en zijn speelstijl) niet mee dus ik begrijp de argwaan wel van andere teams.
 
Kwestie van nog eens ferm op mijn bek te gaan en mezelf nog eens te kunnen quoten in februari, wat (sometimes not so) bold predictions!
- Het lag bij de Broncos niet enkel aan de coaching en ze eindigen weer 4e in hun divisie
- Kelce kent het woord slijtage niet en de Chiefs blijven heersen, ook al hebben ze ook dit seizoen geen echte WR1
- De Chargers presteren weer ondermaats en Staley krijgt eindelijk de rekening gepresenteerd
- Purdy is de the real deal en de 49'ers spelen de NFC championship game.
- Cardinals hebben in 2024 de 1e en 3e pick van de eerste ronde. De 1e van zichzelf, de 3e vd Texans, die niet eens laatste eindigen in hun divisie.
- De Jets en Rodgers hun mayonnaise pakt en ze halen de PO's.
- Tua stop halfweg het seizoen met Football omwille van te veel risico op brain injury.

SB: Bengals - Eagles
MVP: Burrow
Hoera! Ik kan nu al bewijzen dat ik geen hol van football ken!

- Het lag toch wel een beetje aan de coaching bij de Broncos precies want die hebben zich nog mooi herpakt na hun abominabel begin vh seizoen
- Op Kelce begint toch sleet te geraken en andere teams hebben toch ook door dat hij de enige receiver is zonder stront in zijn handen van dat team.
- Staley ligt wel eindelijk buiten, oef.
- Purdy is the real deal en ik blijf gokken op een NFC championship voor de Niners
- Ik heb de Texans gruwelijk onderschat en Panthers iets overschat. Cards waren wel niet wauw maar hebben op enthousiasme meer games gewonnen dan eigenlijk had gemogen.
- Rodgers tja
- Tua is eigenlijk ni zo veel gesackt geweest

Mijn SB zal het natuurlijk niet worden aangezien de Bengals niet eens in de PO's zijn geraakt en ik de Eagles eigenlijk al zie stranden in Tampa Bay.
Volgens de kleuren vh logo zou het Ravens - Niners worden maar ik hoop stiekem op Flacco die de Ravens uitschakelt in de PO's :)
Ik gok dus op Bills - Niners

En doe maar CMC als MVP gvd! maar als het dan toch een QB moet zijn mag het voor mij zeker Lamar zijn.
Voor de rest:
DPOY: Miles Garett
OPOY: CMC als hij MVP niet wint
OROY: Pukaaaaaa!!! (ma tzal wel Stroud worden, die hem ook wel verdiend)
DROY: Kobie Turner (9 sacks voor een nose tackle, even veel als AD99 in zijn rookie seizoen)
 
Met Bill, Pete Carroll en Nick Saban 3 héél grote HC namen op 2 dagen tijd die ermee stoppen.

Vrabel lijkt me de gedoodverfde opvolger als coach bij de Pats ja. Curieus wie daar dan OC en DC gaat mogen spelen want als ik me niet vergis callde Vrabel bij de Titans geen plays. Smith was zijn OC in de echt goeie jaren in Tennessee maar geen idee of die nog ergens aan de bak wil (en zou) geraken als HC.
En ik ben vooral benieuwd wie GM gaat worden want dat deed Bill ook he. Ergens jammer dat we nu met een andere GM geen trade down van de #3 overall naar 25 6e en 7e ronde picks gaan meemaken 😅
 
Vrabel zal Bill wel opvolgen, toch vind ik het een rare beslissing. Was er niet onlangs er stat verschenen waarin de Patriots meer teams verslagen hadden met een positieve win rate dan de Dolphins? Zal natuurlijk ook wel veel zeggen over de Dolphins, maar toch. Patriots is één van de teams met het minste kwaliteit en presteren toch al jaren boven hun niveau (dankzij Bill). Natuurlijk moest Bill al lang vervangen zijn als GM dus snap niet goed waarom ze niet gewoon een GM hebben aangenomen, misschien wou Bill dat niet?
 
End of an era!



Vrabel als opvolger?
Dat hadden we wel zien aankomen, zeker na de laatste lekken. Ik weet het niet, ik ben niet zo'n Vrabel-fan :D Ik zou dat gewoon meer van hetzelfde vinden. Allee, hetzelfde op het vlak van cultuur en algemene filosofie, maar dan zonder het defensieve vernuft van Belichick. Ik zeg niet dat Vrabel niet goed is, maar als je in diezelfde vijver wilt vissen, dan heb je de peetvader van die vijver toch in Belichick?

Voor het seizoen en ergens halverwege werden de geruchten rond Belichick en de Chargers wel heel groot. Dat is wel een pad dat ik nog zie openliggen. Vind dat veel interessanter dan waar Vrabel al dan niet naartoe gaat :eek:

Edit: En Belichick is er inderdaad beroemd voor dat dat zijn grote eis was na wat er met Parcells is gebeurd. Hij wil full control. Het is ook dankzij dat dat de Pats geworden zijn wat ze zijn. Tijdens de piek, maar ook tijdens het dal nu 😬
 
Vreemd, niet Vrabel maar Jared Mayo is de nieuwe HC van de Patriots.
Het blijft echter een ex-LB, dus ver zaten ze er niet af.
Mayo speelde van 2008 tot 2015 voor de Patriots en was van 2019 tot nu inside LB coach.
Serieuze promotie noem ik dat, en echt wel een gok, want hij heeft nog geen enkele ervaring.
Het lijkt me tevens ook een voorzetten van BB's school of thoughts gezien Mayo nooit een andere HC heeft gehad.
 
Vreemd, niet Vrabel maar Jared Mayo is de nieuwe HC van de Patriots.
Het blijft echter een ex-LB, dus ver zaten ze er niet af.
Mayo speelde van 2008 tot 2015 voor de Patriots en was van 2019 tot nu inside LB coach.
Serieuze promotie noem ik dat, en echt wel een gok, want hij heeft nog geen enkele ervaring.
Het lijkt me tevens ook een voorzetten van BB's school of thoughts gezien Mayo nooit een andere HC heeft gehad.
Wel een Kraft-lievelingetje... Volgens mij was hij ook de opvolger die Belichick wou, maar eerlijk gezegd vind ik die move echt wel raar. Ik zeg het, ik kan me niet inbeelden dat je erop vooruitgaat zonder Belichick.
 
Slaat wel paar stappen over imo, curieus hoe dat gaat uitdraaien.
Then again, ik denk dat het grote probleem bij de Pats de laatste jaren GM Bill was en niet coach Bill dus het kan allemaal heel goed uitdraaien als ze een degelijke GM aanstellen en deze draft gewoon goed doen op offense.

Allez, ik ga er toch vanuit dat er een GM komt en dat ze Mayo geen full control gaan geven.
 
De Cowboys hebben een pak rammel gekregen. :laugh:

Lions winnen hun 1ste playoff game in 32 jaar... :eek:

Ik hoop dat de Bills straks winnen en dat we 49ers vs Bills als SB krijgen!
 
Terug
Bovenaan