SomeDude
Banned
Hoeveel van de Marokkaanse basisspelers zijn geboren en opgegroeid in Afrika?Allé, volgende ronde Afrika tegen Afrika!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel van de Marokkaanse basisspelers zijn geboren en opgegroeid in Afrika?Allé, volgende ronde Afrika tegen Afrika!
Dat gaat een verschrikkelijke match worden om te volgen.Wel benieuwd naar Frankrijk-Marokko.

Dit volledig. Wat een k*t WKAlle landen die ik wou zien doorgaan zijn eruit![]()
Enfin, had wel graag Brazilië-Argentinië gezien maar als ik zo moest kiezen toch wel liever NL.
Waardeloze scheidsrechter eens te meer. Triestig WK imo.

Dat gaat een verschrikkelijke match worden om te volgen.

Ik ben dan toch nog met de hakken over de sloot, maar ook niet meer dan datMijn gokje:
Brazilië
Nederland
Marokko
Frankrijk

Sommigen nemen hier alles te serieus, maar Marokko heeft inderdaad het meest aantal 'buitenlandse' spelers van het WK dacht ik. Had hier ergens een statistiek ervan gezien.Hoeveel van de Marokkaanse basisspelers zijn geboren en opgegroeid in Afrika?
Hoeveel van de Marokkaanse basisspelers zijn geboren en opgegroeid in Afrika?
Sommigen nemen hier alles te serieus, maar Marokko heeft inderdaad het meest aantal 'buitenlandse' spelers van het WK dacht ik. Had hier ergens een statistiek ervan gezien.
nee toch liever Argentinië-Frankrijk dan , wel veel respect voor de Kroaten , maar Messi mag het nu wel doen .Hopen op een finale Kroatië - Frankrijk
Die so called GOAT is echt een omhooggevallen theatraal dwergje die denkt dat hij alles mag.Argentinië-Frankrijk met Messi die toch wel de GOAT is ipv de arrogante Fransmannen, dat zou mooi zijn ook al was Argentinië wel zeer arrogant en kleinzerig tegen onze noorderburen...
Messi is geen GOAT beste vriend, een zeer naar mannetje is het. Dat is vrijdag, alweer, maar eens gebleken.Argentinië-Frankrijk met Messi die toch wel de GOAT is ipv de arrogante Fransmannen, dat zou mooi zijn ook al was Argentinië wel zeer arrogant en kleinzerig tegen onze noorderburen...