Knockouts: Kwartfinales

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alle landen die ik wou zien doorgaan zijn eruit :rofl: :sop: Enfin, had wel graag Brazilië-Argentinië gezien maar als ik zo moest kiezen toch wel liever NL.

Waardeloze scheidsrechter eens te meer. Triestig WK imo.
 
Normaal gezien zijn in deze fase van het toernooi de slechte scheidsrechters al terug naar huis.
Deze keer niet precies...


Van de ploegen die overschieten, mag van mij Argentinië of Kroatië winnen. Liefst Kroatië eigenlijk - terwijl de grote CR7 en Messi hun carrière willen eindigen met de trofee, zou het dan levende legende Modric zijn die hem pakt :love:
 
Twee ploegen uit groep F bij de final four, België heeft dus eigenlijk enkel van 2 de besten niet gewonnen :unsure:

Jammer van Engeland, hadden beter verdiend. Mja it's coming home (die voetbal die het stadium uit vloog)
 
Hoeveel van de Marokkaanse basisspelers zijn geboren en opgegroeid in Afrika?

Sommigen nemen hier alles te serieus, maar Marokko heeft inderdaad het meest aantal 'buitenlandse' spelers van het WK dacht ik. Had hier ergens een statistiek ervan gezien.

Meer dan de helft is niet in Marokko geboren.

foreign-born-world-cup-players.png
 
Die beelden met een de achtergrond volledig blur (meestal 1 persoon scherp vooraan) dat is voor mij zo xBox fake… echt niet normaal… precies een computerspel
 
Argentinië-Frankrijk met Messi die toch wel de GOAT is ipv de arrogante Fransmannen, dat zou mooi zijn ook al was Argentinië wel zeer arrogant en kleinzerig tegen onze noorderburen...
 
Ik hou niet van perfectie. Laat het maar Messi, de GOAT die nooit het WK won, zijn.
En zo blijft Andrés, de maagd van Fuentealbilla, Iniesta Luján de échte GOAT. De man die écht alles gewonnen heeft, inclusief de Japanse supercup!

Frankrijk mag het zéker niet worden. Marokko heeft zijn momentjes van glorie gehad, nu is het wel goed geweest.

Ik supporter dan wel voor Kroatië, ook al word ik er helemaal niet warm van dit WK, maar ik gun het Modric wel.

Mijn voorspellingen zitten er toch glad naast, maar ik verwacht dat in de halve finales de 2 favorieten telkens wel zullen winnen. Een finale Argentinië - Frankrijk dus.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan