Status
Niet open voor verdere reacties.
Een lodge aan het Krueger park toch?
Correct.

En gewoon mijn passie gevolgd. Lodge geopend in het open Kruger systeem. Dus mijn lodge is privaat maar natuurlijke extensie van Kruger zonder fences tussen ons. Ik ben ook de Vice Chair van deze regio dus ik stuur ook de rangers en APU gasten aan. Dus redelijk veel wildlife werk als ik niet met mijn klanten op game drive ben
 
Ik hang vetbollen in zo'n houdertje voor de vogels, tof om wat verschillende soorten in de tuin te zien, ook al vreten de spreeuwen dit jaar het merendeel op. Maar dat zijn dus vetbollen van bol.com aan €19 ofzo voor 100.

Die waren vorige week op, en we waren net in zo'n tuincentrum met een waardebon, dus er kon nog €5 af ofzo voor de veel duurdere 4 bollen en pindanoten in 1 verpakking. Je moet niet denken dat die vogels dit veel duurdere voeder apprecieerden hoor, een week later hingen ze er nog allemaal, terwijl dat anders 1 dag meegaat.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
@|nfected woont in Zuid-Afrika dacht ik.
Correct in een privé gedeelte of Kruger NP. Iets harder en avontuurlijker dan Pairi Daiza @Myllana :D

Maar ben klaar met mijn wagen zonet, alles terug in orde. Heeft belachelijk lang geduurd, we hebben 2 hi Jacks moeten gebruiken, 2 thresholds, 2 Jack's, bakstenen en metaal platen om wagen te stabiliseren omdan mss 45min nodig te hebben voor de fix.

Had ook 10 punctures in 3 banden :unsure:
 
Ik hang vetbollen in zo'n houdertje voor de vogels, tof om wat verschillende soorten in de tuin te zien, ook al vreten de spreeuwen dit jaar het merendeel op. Maar dat zijn dus vetbollen van bol.com aan €19 ofzo voor 100.

Die waren vorige week op, en we waren net in zo'n tuincentrum met een waardebon, dus er kon nog €5 af ofzo voor de veel duurdere 4 bollen en pindanoten in 1 verpakking. Je moet niet denken dat die vogels dit veel duurdere voeder apprecieerden hoor, een week later hingen ze er nog allemaal, terwijl dat anders 1 dag meegaat.
Bij mij komen ze het ook niet meer oppikken. Was van de Floralux. Heeft nog geen één vogeltje aangezeten, ze eten nog liever de drollen van de hond 😬
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Net mail terug gekregen waarin ze het dus inderdaad over dat max bedrag hebben waar @Mulan over heeft. Bij LMPlus is dat 30 euro.
Bewijsstukken die ze sturen zijn inderdaad van het pneumovax vaccin van vorig jaar, maar we zijn ondertussen wel al in 2022 he, dus wat vorig jaar terug betaald is mag nu toch niks meer uitmaken?
Het is per kalenderjaar, werden de griepspuiten in december afgehaald of in januari? Datum van aankoop is de enige parameter.

Edit: eerst gereageerd, dan pas verder gelezen.
Replyen met een foto van de apotheek rekeningetjes en expliciet de datum omcirkelen dat deze voor 2022 worden aangevraagd.
 
Heel wat zelftests kunnen blijkbaar niet voldoende de omikronvariant detecteren. Dus je hebt nog een kans dat je het hebt!
Lijst met gekende zelftesten, er staat bij welke de Omikron variant detecteren.
Bron: HLN

Rapid SARS-CoV-2 Antigen Test Card (Boson): o.a. verkrijgbaar bij Pharmamarket.be: 6 euro/stuk , newpharma.be (en dus mogelijk ook bij Colruyt): 3,69 euro/stuk, Farmaline.be 3,77 euro/stuk (reageert ook op de omikronvariant, meldt het Rega-instituut (KUL))
CLINITEST Rapid COVID-19 Antigen Self-Test (Siemens): o.a. verkrijgbaar bij Farmaline.be: 7,20 euro/stuk, pharmamarket.be: 8 euro/stuk (reageert ook op de omikronvariant, meldt het Rega-instituut (KUL))
Flowflex SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test (Self-Testing)(Acon): o.a. verkrijgbaar bij Kruidvat: 17,49 euro/5 stuks, bol.com: 7,50 euro/stuk, 24pharma.be: 4,94 euro/stuk/ 26,96 euro/5 stuks (reageert ook op de omikronvariant, meldt virologe Sandra Ciesek van het Duits centrum voor infectie-onderzoek)
SGTi-flex COVID-19 Ag (Sugentech): o.a. verkrijgbaar bij Multipharma: 6,50 euro/stuk
COVID-19 Antigen Rapid Test (Oral Fluid) (Beright/Alltest): o.a. verkrijgbaar bij Multipharma: 6,50 euro/stuk, newpharma.be (en dus mogelijk ook bij Colruyt): 4,85 euro/stuk, pharmamarket.be: 6 euro/stuk, medi-market.be: 3,95 euro/stuk
SARS-CoV-2 Antigen Self Test Nasal (Roche): o.a. verkrijgbaar bij Multipharma: 6,50 euro/stuk, 25 euro/5 stuks (reageert ook op de omikronvariant, meldt virologe Sandra Ciesek van het Duits centrum voor infectie-onderzoek)
BIOSYNEX Autotest antigénique COVID-19 Ag : o.a. verkrijgbaar bij Multipharma: 6,50 euro/stuk
Opgelet: bij Multipharma is ook de Biosynex Serologische zelftest antilichamen Covid-19/Corona te koop - voor 11,16 euro/stuk. Dit is echter een (bloed)test waarvan het FAGG vindt dat die door medisch personeel moet afgenomen worden.
SARS-CoV-2 Antigen Rapid Tests for Self-testing (Lepu): verkooppunt niet bekend
SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test (Nasal Swab) (Beright/Alltest): o.a. verkrijgbaar bij Multipharma: 6,50 euro/stuk, Medi-Market voor 3,95 euro/stuk
COVID-19 Antigen Detection Kit - Nasal Swab (New Gene): o.a. verkrijgbaar bij Medi-Market voor 3,95 euro/stuk, 24Pharma.be: 4,79 euro/stuk (reageert ook op de omikronvariant, meldt het Rega-instituut (KUL))
Panbio COVID-19 Antigen Self-Test (Abbott): niet gevonden in een versie die mag afgenomen worden door niet-medisch personeel
SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test Cassette (Sejoy): !resultaat al na 10 ipv 15 minuten! newpharma.be (en dus mogelijk ook bij Colruyt): 3,49 euro/stuk
SARS-CoV-2 Antigen Rapid Test (Nasal Swab) (Mednet): Niet gevonden op een courante online webshop (referentie is ACO-1001)
SARS-CoV-2 Antigen Test Kit (Colloidal Gold Chromatographic Immunoassay) (Fluorecare) Niet gevonden op een courante online webshop (referentie is MF-68)
COVID-19 Antigen Rapid Test (Swab)(CMC): Niet gevonden op een courante online webshop (referentie is ICOV-5025)
SARS-CoV-2 Antigen Kit (Colloidal Gold)(CMC): Niet gevonden op een courante online webshop (referentie is CG 123001, CG 123005 of CG 123025)
 
Mijn tante op sociaal tarief die haar verwarming op 24graden zet omdat het bijna niets kost voor haar.
Dit terwijl er andere gezinnen de volgende rekening bijna niet gaan kunnen betalen.

Absurd

En dan krijgt ze nog eens 80eur van de overheid in februari om de stijgende prijs te compenseren :wallbash:
 
Mijn tante op sociaal tarief die haar verwarming op 24graden zet omdat het bijna niets kost voor haar.
Dit terwijl er andere gezinnen de volgende rekening bijna niet gaan kunnen betalen.

Absurd

En dan krijgt ze nog eens 80eur van de overheid in februari om de stijgende prijs te compenseren :wallbash:
Hier staat dat ook op 24, zonder sociaal tarief. Spannend voor de afrekening volgend jaar. :unsure:
 
Ik zet eigenlijk niet vlug de verwarming aan. Ik doe gewoon een trui of jasje aan. En dan nog. Ik zet die vaak niet hoog of laat die niet constant aanstaan.
 
Ik zet eigenlijk niet vlug de verwarming aan. Ik doe gewoon een trui of jasje aan. En dan nog. Ik zet die vaak niet hoog of laat die niet constant aanstaan.
Ge zijn single zeker?
Daarnaast ook uitstekende manier om schimmel te krijgen in huis.
 
Ge zijn single zeker?
Daarnaast ook uitstekende manier om schimmel te krijgen in huis.
Ik ben single. Ik stook ook, maar niet constant. Van het moment dat het warm genoeg is zet ik dat af en kan ik er een avondje tegen. Op mijn slaapkamer heb ik ook geen verwarming nodig. Mijn lichaamswarmte is genoeg onder een dikke deken.

Ik heb het wel niet heel vlug koud. Bij 8 graden kan ik nog gewoon in T-shirt lopen. Wel een nadeel als het ineens 20 graden of meer is, want dan heb ik het wel vlug warm.
 
Als je lijm wilt kopen in een winkel.

Hoeveel soorten er wel niet zijn.
En van pattex alleen al. Gel, gold gel, classic, extra strong, en nog x-varianten.
En ze kunnen allemaal alles plakken.


Ik heb maar de extra strong dan gekozen.
 
Correct in een privé gedeelte of Kruger NP. Iets harder en avontuurlijker dan Pairi Daiza @Myllana :D

Idd ja!!:laugh:
Ur one lucky bastard haha vriend van paps woont ook in Zuid Afrika maar weet eerlijk gezegd niet waar precies maar wat ik wel weet is dat het daar kapotmooi is. Wil daar sws ooit eens naartoe. :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan