Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vrijwillige upgrade? Of verplicht op de laptop van het werk of zo?
Hier op het werk gelukkig nog steeds W10.

een aantal NUC gekocht die gaan dienen voor ergens lokaal in een kast te liggen zonder scherm of klavier of muis, draaien gewoon een monitoring software in de achtergrond.
hoeft dus niet in domein te zitten, gewoon lokale user erop met admin rights, paswoord niet gekend door de klant, en RDP actief zodat we er aan aan kunnen via onze remote oplossing.

komen toe met een NL windows 11 met "gebruiker" als default user
ik zet onze user erbij, met een paswoord en disable die "gebruiker"

nu bij elke opstart blijft ie proberen om met gebruiker in te loggen en meldt hij mij dat die gebruiker disabled is.
ik weet dat jong, stopt met proberen.
In de registry al vanalles proberen aanpassen voor lastlogin naar die nieuwe user, noppes: blijven proberen met "Gebruiker"

zelfs met de user verwijderd in lokal users & groups blijft ie Gebruiker proberen.

Heb windows ook naar Engels omgezet en NL taal pakket verwijderd.
Nu heb ik een windows die half int engels staat en half int NL

Crashte daarnet ene op add windows features
Er is al ene die niet meer boot, blijft gewoon vlak voor login met dat draaiend cursurke staan.

doet mij denken aan dit 10 jaar oude artikel: https://edition.cnn.com/2013/09/27/tech/innovation/death-stereo-system/index.html
het is altijd jammer om iedereen en hun moeder te horen zeggen, 'klinkt toch niet slecht, zo een bluetooth boxke, en tis portable e'
niet slecht...
niet slecht...
als je goed zoekt vind je nog zeer degelijk materiaal, nieuw en oud op de markt.
en je gaat het vlot kunnen kopen, want iedereen anders wil in de douche kunnen luisteren naar hun treble box.

Heb windows ook naar Engels omgezet en NL taal pakket verwijderd.
Nu heb ik een windows die half int engels staat en half int NL
Ik had dat ook. Heb hem dan maar van pure miserie terug helemaal geïnstalleerd en het is in orde. Nog een ergernis hier. De taakbalk die niet aan de rechterkant kan standaard. Nu in orde via explorerpatcher, maar dat zou helemaal niet hoeven natuurlijk.

Veel te laat gaan slapen en vroeg op. Als kers op de taart mijn smartwatch die de smartass gaat uithangen met een notificatie over waarom een constant slaappatroon goed is :unsure:
Ah yes. Recent werd ik nog wakker van een notificatie van mijn watch dat het tijd was om te gaan slapen. Ne mens kruipt dan eens wat eerder in bed...

Ik moet mijn wijsheidstanden laten verwijderen. Ik kan er wel geen goed moment voor vinden de komende twee maanden. Bovendien blijkt dat het bij beide ondertanden wel dicht op die zenuw zit; bij die ene tand is het blijkbaar sowieso grote kans dat ze die raakt. Dan zegt de arts van 'Het kan dan zijn dat je een paar weken last hebt van een verdoofde lip, maar maak je geen zorgen je kan daar niets van zien.' Als ik dan online naar andere ervaringen kijk zijn er mensen die na maanden nog steeds een verdoofde lip hebben, en dat je het écht wel zelf opmerkt, ook tijdens het spreken. Heb er al helemaal geen zin meer in ...

Ik moet mijn wijsheidstanden laten verwijderen. Ik kan er wel geen goed moment voor vinden de komende twee maanden. Bovendien blijkt dat het bij beide ondertanden wel dicht op die zenuw zit; bij die ene tand is het blijkbaar sowieso grote kans dat ze die raakt. Dan zegt de arts van 'Het kan dan zijn dat je een paar weken last hebt van een verdoofde lip, maar maak je geen zorgen je kan daar niets van zien.' Als ik dan online naar andere ervaringen kijk zijn er mensen die na maanden nog steeds een verdoofde lip hebben, en dat je het écht wel zelf opmerkt, ook tijdens het spreken. Heb er al helemaal geen zin meer in ...
Kop op. Uw lip niet laten hangen.

Ik zit hier al een half uur ofzo te zoeken waarom mijn zwemactiviteit niet wordt toegevoegd op Strava vanuit mijn Garmin app, en vanalles te proberen... blijkt het een wereldwijd probleem bij Strava te zijn. :wallbash:

Ik heb mij laten vertellen dat huizen met balansventilatie enorm veel stof hebben. Nochtans zitten daar veel filters in.

Er zit er hier eentje de tijd van haar groepsopdracht te verdoen met aan haar groepje uit te leggen hoe ze haar toekomst aan het inrichten is. Ze gaat twee (2!) opleidingen volgen op.hetzelfde.moment. én ze gaat daarboven haar eigen influence business doen én flexijobben. Op.Hetzelfde.Moment dus.

Dit jaar 98 onwettige afwezigheden. Sure, Jan.

(98 onwettige afwezigheden, hoe is dat zelfs mogelijk zonder sanctie?)

Er zit er hier eentje de tijd van haar groepsopdracht te verdoen met aan haar groepje uit te leggen hoe ze haar toekomst aan het inrichten is. Ze gaat twee (2!) opleidingen volgen op.hetzelfde.moment. én ze gaat daarboven haar eigen influence business doen én flexijobben. Op.Hetzelfde.Moment dus.

Dit jaar 98 onwettige afwezigheden. Sure, Jan.

(98 onwettige afwezigheden, hoe is dat zelfs mogelijk zonder sanctie?)
Het zal wsl Onlyfans worden

Shithummels die mee willen carpoolen.

Ok...

En dan u al een plannentje tonen van hoe samen te rijden.

Eerst via hem een uur omweg, en 's avonds dan nog eens.

I.p.v. 2 uur in een auto te zitten, 4 uur zekers.

Sterf.

--
Erg tegenwoordig.
Ofwel:
-hebben ze geen auto
-hebben ze een veel te dure auto die ze nergens durven achterlaten.
(De ergsten van al, koop dan iets anders. Prestigieus naar het werk en de bakker om de hoek rijden.)
-hebben ze een (veel te dure sowieso) elektrische wagen met amper een bereik.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan