Vista was ik zelfs al vergetenWindow Me meets Vista

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vista was ik zelfs al vergetenWindow Me meets Vista

Vrijwillige upgrade? Of verplicht op de laptop van het werk of zo?Windows 11. Wat. Een. Brol.
Vrijwillige upgrade? Of verplicht op de laptop van het werk of zo?
Hier op het werk gelukkig nog steeds W10.
Ik negeer die upgrade al maanden. In elk geval een geluk dat het goeie oude configuratiescherm er nog steeds in zit.Windows 11. Wat. Een. Brol.
Ik had dat ook. Heb hem dan maar van pure miserie terug helemaal geïnstalleerd en het is in orde. Nog een ergernis hier. De taakbalk die niet aan de rechterkant kan standaard. Nu in orde via explorerpatcher, maar dat zou helemaal niet hoeven natuurlijk.Heb windows ook naar Engels omgezet en NL taal pakket verwijderd.
Nu heb ik een windows die half int engels staat en half int NL
Ah yes. Recent werd ik nog wakker van een notificatie van mijn watch dat het tijd was om te gaan slapen. Ne mens kruipt dan eens wat eerder in bed...Veel te laat gaan slapen en vroeg op. Als kers op de taart mijn smartwatch die de smartass gaat uithangen met een notificatie over waarom een constant slaappatroon goed is![]()
Windows 10: batterij laptop gaat 5 uur meeWindows 11. Wat. Een. Brol.

Kop op. Uw lip niet laten hangen.Ik moet mijn wijsheidstanden laten verwijderen. Ik kan er wel geen goed moment voor vinden de komende twee maanden. Bovendien blijkt dat het bij beide ondertanden wel dicht op die zenuw zit; bij die ene tand is het blijkbaar sowieso grote kans dat ze die raakt. Dan zegt de arts van 'Het kan dan zijn dat je een paar weken last hebt van een verdoofde lip, maar maak je geen zorgen je kan daar niets van zien.' Als ik dan online naar andere ervaringen kijk zijn er mensen die na maanden nog steeds een verdoofde lip hebben, en dat je het écht wel zelf opmerkt, ook tijdens het spreken. Heb er al helemaal geen zin meer in ...
Ja natuurlijk het stof is opgedroogd.Vloer deze morgend gekuist met nat, er ligt al terug stof ...

Morgen eerst stofzuigenVloer deze morgend gekuist met nat, er ligt al terug stof ...
Doe ik altijd eerst, daarom dat het wat frustrerend is.Morgen eerst stofzuigen
Het zal wsl Onlyfans wordenEr zit er hier eentje de tijd van haar groepsopdracht te verdoen met aan haar groepje uit te leggen hoe ze haar toekomst aan het inrichten is. Ze gaat twee (2!) opleidingen volgen op.hetzelfde.moment. én ze gaat daarboven haar eigen influence business doen én flexijobben. Op.Hetzelfde.Moment dus.
Dit jaar 98 onwettige afwezigheden. Sure, Jan.
(98 onwettige afwezigheden, hoe is dat zelfs mogelijk zonder sanctie?)