Een fade is nochtans heel duidelijk zichtbaar hoor.All right thanks, ik snap het nog niet helemaal, en nog minder hoe iemand dat en passant ziet op straat, maar merci voor de uitleg!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een fade is nochtans heel duidelijk zichtbaar hoor.All right thanks, ik snap het nog niet helemaal, en nog minder hoe iemand dat en passant ziet op straat, maar merci voor de uitleg!

Als je uw rekening nog hebt, kan je die normaal nog wel inwisselen.Ik was daarnet in de hubo en herinnerde me plots dat ik nog van die hollewandpluggen nodig heb want de mijne zijn het verkeerde formaat dus ik heb mij een doosje gekocht van een maat kleiner maar nu kom ik thuis en zie ik dat ik een maat groter ipv een maat kleiner nodig had, en dat ik ook niet een maat kleiner maar gewoon dezelfde maat die ik al had heb gekocht dus nu heb ik nog altijd niet de correcte pluggen maar wel een levenslange voorraad van de verkeerde pluggen.
Het probleem hier is dat je ervan uitgaat dat ik geen complete idioot ben. Het kasticketje werd namelijk onmiddelijk na ontvangst in de vuilbak gesmeten en het doosje werd bij thuiskomst in stukken gereten om de inhoud in de vijzenbak te gieten.Als je uw rekening nog hebt, kan je die normaal nog wel inwisselen.
UPS is daar echt kampioen in. Meerdere keren met UPS meegemaaktUPS heeft om 15:32 gisteren proberen leveren, gebeld, deed niemand open -- zo zeggen ze. Toch raar, ik was gister om 15u30 het papier en karton naar buiten aan t doen. Nergens een UPS bus gezien.
En dan moet ik maar opdraaien voor hun. Mocht het zijn "Kon niet leveren, werkdag te kort" had ik het oke gevonden. Maar dan liegen dat het door mij komt dat het pakje teruggestuurd wordt...![]()
Was ook zo hier. Afhaalpunt was de krantenwinkel minuutje stappen van hier. Pakje is zonet geleverd daar, heb het opgehaald.UPS is daar echt kampioen in. Meerdere keren met UPS meegemaakt
Ik heb ooit gehad dat ze de fiets die ik on-line had besteld hadden gedropt in een Koala afhaalpunt omdat er niemand thuis was. Dat afhaalpunt was 500 m verderop, en ik was thuis.
Kerel heeft gewoon beslist om die grote doos ook daar te droppen (een doos die ik niet in mijn auto kreeg)
Maar je hebt dus wel betaald voor levering aan huis. In 't geval van een klein pakje is dat geen probleem, maar met die grote doos toen was dat echt geen lachertje, en die verzendkosten waren toen ook een pak hoger...Was ook zo hier. Afhaalpunt was de krantenwinkel minuutje stappen van hier. Pakje is zonet geleverd daar, heb het opgehaald.
Ge kon toch naar huis fietsen?Maar je hebt dus wel betaald voor levering aan huis. In 't geval van een klein pakje is dat geen probleem, maar met die grote doos toen was dat echt geen lachertje, en die verzendkosten waren toen ook een pak hoger...

Met een fiets die nog moest gemonteerd worden?Ge kon toch naar huis fietsen?![]()
Het enige dat eventueel helpt, is klagen bij de winkel dat ze een andere pakketdienst moeten gaan gebruiken.Maar je hebt dus wel betaald voor levering aan huis. In 't geval van een klein pakje is dat geen probleem, maar met die grote doos toen was dat echt geen lachertje, en die verzendkosten waren toen ook een pak hoger...
Met een fiets die nog moest gemonteerd worden?
't is ook nie echt alsof het uw schuld is da het niet thuis kon geleverd worden.Maar je hebt dus wel betaald voor levering aan huis. In 't geval van een klein pakje is dat geen probleem, maar met die grote doos toen was dat echt geen lachertje, en die verzendkosten waren toen ook een pak hoger...
Het begint toch wat overdreven te worden imo.Blij dat we 9lives traditie van posts deleten gaan behouden die ook maar een beetje kritisch of niet pc zijnhet wordt triestiger met de minuut.