Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was daarnet in de hubo en herinnerde me plots dat ik nog van die hollewandpluggen nodig heb want de mijne zijn het verkeerde formaat dus ik heb mij een doosje gekocht van een maat kleiner maar nu kom ik thuis en zie ik dat ik een maat groter ipv een maat kleiner nodig had, en dat ik ook niet een maat kleiner maar gewoon dezelfde maat die ik al had heb gekocht dus nu heb ik nog altijd niet de correcte pluggen maar wel een levenslange voorraad van de verkeerde pluggen.

UPS heeft om 15:32 gisteren proberen leveren, gebeld, deed niemand open -- zo zeggen ze. Toch raar, ik was gister om 15u30 het papier en karton naar buiten aan t doen. Nergens een UPS bus gezien.

En dan moet ik maar opdraaien voor hun. Mocht het zijn "Kon niet leveren, werkdag te kort" had ik het oke gevonden. Maar dan liegen dat het door mij komt dat het pakje teruggestuurd wordt... :mad:

Ik was daarnet in de hubo en herinnerde me plots dat ik nog van die hollewandpluggen nodig heb want de mijne zijn het verkeerde formaat dus ik heb mij een doosje gekocht van een maat kleiner maar nu kom ik thuis en zie ik dat ik een maat groter ipv een maat kleiner nodig had, en dat ik ook niet een maat kleiner maar gewoon dezelfde maat die ik al had heb gekocht dus nu heb ik nog altijd niet de correcte pluggen maar wel een levenslange voorraad van de verkeerde pluggen.
Als je uw rekening nog hebt, kan je die normaal nog wel inwisselen.

Als je uw rekening nog hebt, kan je die normaal nog wel inwisselen.
Het probleem hier is dat je ervan uitgaat dat ik geen complete idioot ben. Het kasticketje werd namelijk onmiddelijk na ontvangst in de vuilbak gesmeten en het doosje werd bij thuiskomst in stukken gereten om de inhoud in de vijzenbak te gieten.

UPS heeft om 15:32 gisteren proberen leveren, gebeld, deed niemand open -- zo zeggen ze. Toch raar, ik was gister om 15u30 het papier en karton naar buiten aan t doen. Nergens een UPS bus gezien.

En dan moet ik maar opdraaien voor hun. Mocht het zijn "Kon niet leveren, werkdag te kort" had ik het oke gevonden. Maar dan liegen dat het door mij komt dat het pakje teruggestuurd wordt... :mad:
UPS is daar echt kampioen in. Meerdere keren met UPS meegemaakt
Ik heb ooit gehad dat ze de fiets die ik on-line had besteld hadden gedropt in een Koala afhaalpunt omdat er niemand thuis was. Dat afhaalpunt was 500 m verderop, en ik was thuis.
Kerel heeft gewoon beslist om die grote doos ook daar te droppen (een doos die ik niet in mijn auto kreeg)

UPS is daar echt kampioen in. Meerdere keren met UPS meegemaakt
Ik heb ooit gehad dat ze de fiets die ik on-line had besteld hadden gedropt in een Koala afhaalpunt omdat er niemand thuis was. Dat afhaalpunt was 500 m verderop, en ik was thuis.
Kerel heeft gewoon beslist om die grote doos ook daar te droppen (een doos die ik niet in mijn auto kreeg)
Was ook zo hier. Afhaalpunt was de krantenwinkel minuutje stappen van hier. Pakje is zonet geleverd daar, heb het opgehaald.

Was ook zo hier. Afhaalpunt was de krantenwinkel minuutje stappen van hier. Pakje is zonet geleverd daar, heb het opgehaald.
Maar je hebt dus wel betaald voor levering aan huis. In 't geval van een klein pakje is dat geen probleem, maar met die grote doos toen was dat echt geen lachertje, en die verzendkosten waren toen ook een pak hoger...

Maar je hebt dus wel betaald voor levering aan huis. In 't geval van een klein pakje is dat geen probleem, maar met die grote doos toen was dat echt geen lachertje, en die verzendkosten waren toen ook een pak hoger...
Het enige dat eventueel helpt, is klagen bij de winkel dat ze een andere pakketdienst moeten gaan gebruiken.

Met een fiets die nog moest gemonteerd worden?
200.gif

In het ziekenhuis:
- bejaarde die met onbekende begint te babbelen en haar mondmasker hiervoor af doet (en verpleegkundige laat het gewoon toe)
- moeder die met haar dochter van 22 binnenkomt en dan verbaasd is als verpleegkundige vraagt of die terug kan vertrekken

't is ook nie echt alsof het uw schuld is da het niet thuis kon geleverd worden.

Oudere mensen in winkels die mondmasker niet over neus dragen. Als je ze dan aanspreekt: moh ventje toch, moeidje met een ander
Zucht

Alé, dat is toch nog vriendelijk. Ik zei het eens tegen een jongere in 't stad in een drukke winkelstraat die het onder de kin droeg. Ik kreeg gewoon de middelvinger en was een 'kutbelg'.

Dat in mijn Spotify "your top 2020 songs" :
- De eerst 5 Kaatje zijn
- Er nog 2 in de top 10 staan
- Ongeveer 30% van die lijst kindernummers zijn

Zo is het nut van die Spotify feature wel heel snel weg :unsure:

Blij dat we 9lives traditie van posts deleten gaan behouden die ook maar een beetje kritisch of niet pc zijn :) het wordt triestiger met de minuut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan