Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor €450 besteld op Zalando, 7 stuks waarvan ik sowieso 3 stuks van ging terugsturen (paar dubbel besteld voor de maten) en ik moet alles terugsturen.

Niks past :cautious:

Hoho, wat ben ik rijk.

Fantastisch dat dat niet uw reden is en je graag je effecten kritisch in het oog houdt.
Wat dat ook mag betekenen op een anoniem forum. 100k aan effecten en ze voelen zich de koning.
Ok where dit that come from? :confused:

Ik zie inderdaad het verschil tussen een professioneel kapsel en gewoon een buzzcut met de tondeuse. Tenzij iedere huisman- en vrouw al met fades en gelaagd kan werken wat ik ten zeerste betwijfel.
@hate4recipe , zag je mijn voorbeeldfoto daarnet?
Dan heb ik veel geluk mijn madam snijd al heel de lockdown mijn haar incl fade.

Na mijn mislukte poging bij de start van de eerste lockdown waardoor het bros op de hoogste stand wss geworden 😅

Afgelopen dagen deze thread lezen, en mij elke keer afvragen, what... the fuck... is... een fade in godsnaam

Afgelopen dagen deze thread lezen, en mij elke keer afvragen, what... the fuck... is... een fade in godsnaam
Een fade, ook wel dégradé genoemd.
Ipv de zijkanten gelijk te scheren op 1 lengte, maak je een geleidelijke overgang van kort naar iets langer. Hierin kan je kiezen van hoe kort je begint. Een 'extreem' voorbeeld is de skin fade, begin je van nul milimeter :)

Voordeel hiervan is als het haar weer langer wordt, er langer model in blijft. Trim je alles op dezelfde lengte (bij een gewone buzzcut bv), dan krijg je na verloop van tijd een 'pothelm'-effect en is 'minder modieus' ;)

All right thanks, ik snap het nog niet helemaal, en nog minder hoe iemand dat en passant ziet op straat, maar merci voor de uitleg!

Mens-Fade-Haircut.jpg
13.Fade-Haircut.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan