Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok where dit that come from?Hoho, wat ben ik rijk.
Fantastisch dat dat niet uw reden is en je graag je effecten kritisch in het oog houdt.
Wat dat ook mag betekenen op een anoniem forum. 100k aan effecten en ze voelen zich de koning.

Uw post kwam mij op dat moment een beetje zo over.Ok where dit that come from?![]()

Was absoluut niet de bedoelingUw post kwam mij op dat moment een beetje zo over.![]()

Aarding van het stopcontact? Zat er een pin in, maar niet aangesloten?Het was de aarding!! Oef![]()
De guilty pleasure thread is hier: https://www.beyondgaming.be/threads/wat-is-jouw-guilty-pleasure.745/Frances Lefebure
Aarding van het stopcontact? Zat er een pin in, maar niet aangesloten?

Aardlekschakelaar

Ik zou me na 2 dagen ophangen denk ik. Ik kan die haar hautaine “kijk eens hoe pc ik ben, wees allemaal zoals mij!!!!” kop niet uitstaan.De guilty pleasure thread is hier: https://www.beyondgaming.be/threads/wat-is-jouw-guilty-pleasure.745/
Ge hebt die vraag nog nooit gehad als syndicus danDat dus.
Schaam mij wel een beetje. 35 jaar en uiteindelijk heeft m'n ma mij aan de telefoon uitgelegd wat ik moest doen![]()

Die bellen ook naar zijn ma danGe hebt die vraag nog nooit gehad als syndicus dan![]()

Dan heb ik veel geluk mijn madam snijd al heel de lockdown mijn haar incl fade.Ik zie inderdaad het verschil tussen een professioneel kapsel en gewoon een buzzcut met de tondeuse. Tenzij iedere huisman- en vrouw al met fades en gelaagd kan werken wat ik ten zeerste betwijfel.
@hate4recipe , zag je mijn voorbeeldfoto daarnet?

Janettengedoe, niet belangrijk.Afgelopen dagen deze thread lezen, en mij elke keer afvragen, what... the fuck... is... een fade in godsnaam
Een fade, ook wel dégradé genoemd.Afgelopen dagen deze thread lezen, en mij elke keer afvragen, what... the fuck... is... een fade in godsnaam