Retteketet
Active member
Ist weer van da? Censuur ftw manmanBlij dat we 9lives traditie van posts deleten gaan behouden die ook maar een beetje kritisch of niet pc zijnhet wordt triestiger met de minuut.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ist weer van da? Censuur ftw manmanBlij dat we 9lives traditie van posts deleten gaan behouden die ook maar een beetje kritisch of niet pc zijnhet wordt triestiger met de minuut.
En dat allemaal voor problemen die weer niet benoemd mogen worden.Lap en dat alles voordat ik de kans heb gehad om mijn gedacht te zeggen, wat een nazi-praktijken.
Iets waar ik me echt aan kon doodergeren op 9lives: dat harde gedelete en nog meer: het editen van de posts door een mod.Blij dat we 9lives traditie van posts deleten gaan behouden die ook maar een beetje kritisch of niet pc zijnhet wordt triestiger met de minuut.
De andere traditie die ook behouden wordt, is dat we specifieke ingrepen bespreken in PM, algemene kunnen in een feedbackthread.Blij dat we 9lives traditie van posts deleten gaan behouden die ook maar een beetje kritisch of niet pc zijnhet wordt triestiger met de minuut.
De andere traditie die ook behouden wordt, is dat we specifieke ingrepen bespreken in PM, algemene kunnen in een feedbackthread.

Er is een verschil tussen "benoemen" en flagrant racistische uitspraken. Dat zal hier nooit een plaats hebben. (Ik heb het nu niet over de post van Carrion specifiek, maar in het algemeen.) Geloof me, of geloof me niet, maar intern is er ook vaak discussie of een ingreep terecht of onterecht was.En dat allemaal voor problemen die weer niet benoemd mogen worden.
Ik ga voor een stuk akkoord, maar soms draagt een post wel bij aan de discussie, of is die aanvaardbaar als de racistische ondertoon er uit gehaald wordt. Vaak zijn 2 paragrafen van een post ok, en dan wordt die afgesloten met een zin in de aard van "Hitler was toch niet zo verkeerd misschienIets waar ik me echt aan kon doodergeren op 9lives: dat harde gedelete en nog meer: het editen van de posts door een mod.
En dan een schoon rood tekstje erbij: x of y verwijderd of aangepast. Ik vind het eigenlijk niet kunnen dat een mod uw post zomaar gaat aanpassen.
Vroeger was dat helemaal niet en dan ineens is dat in pol&act begonnen en heeft die trend zich doorgezet.
Geef gewoon een infraction en be done with it?
Ik heb het niet over threads opkuisen na een hele spam/scheld/losgehen spree van een groep posters. Ik heb het op het micromanagement van sommige mods die daardoor een post helemaal kunnen veranderen.
Laat de originele post staan en geef een infraction?
".Sarcasme is u vreemd mijn vriend?Er is een verschil tussen "benoemen" en flagrant racistische uitspraken. Dat zal hier nooit een plaats hebben. (Ik heb het nu niet over de post van Carrion specifiek, maar in het algemeen.)
Er kan heel veel, als het correct verwoord wordt, en niet zomaar een uitspraak gedaan is die het niveau van de gemiddelde HLN of Facebook commentaar amper overschrijdt. Want zo zijn er velen: "we typen rap onze racistische insteek in de hoop reacties uit te lokken!"
Neen, maar 't is naar kadering voor anderen, want velen hebben maar een half idee van wat er effectief allemaal gepost wordt.Sarcasme is u vreemd mijn vriend?
Wie ook maar een beetje die discussies volgt weet ook dat na verloop van tijd men gewoon over de zaken waar mods aanpassingen en delete's doen men dan gewoon begint te lullen dat men het niet mag benoemen. En dat komt discussies ook niet ten goede, dan krijg je godganse dagen die dwaze insinuaties dat men de zaken niet mag benoemen. Kwestie van een uitvlucht te hebben om dicussies lam te leggen. Imo is het kiezen tussen builen en de pest.Neen, maar 't is naar kadering voor anderen, want velen hebben maar een half idee van wat er effectief allemaal gepost wordt.
Er zijn leden die al bijna 20 jaar deelnemen aan allerlei discussies van allerlei politieke strekkingen die er in slagen hun mening en hun ideeën neer te pennen zonder ook maar 1 warning opgelopen te hebben, en er zijn er die elke 3 weken een ban aan hun been hebben. Maar 't is dan wel de laatste groep die staat te roepen dat ze onterecht behandeld worden.
Groot gelijk wat dat betreft.Er is een verschil tussen "benoemen" en flagrant racistische uitspraken. Dat zal hier nooit een plaats hebben. (Ik heb het nu niet over de post van Carrion specifiek, maar in het algemeen.) Geloof me, of geloof me niet, maar intern is er ook vaak discussie of een ingreep terecht of onterecht was.
Er kan heel veel, als het correct verwoord wordt, en niet zomaar een uitspraak gedaan is die het niveau van de gemiddelde HLN of Facebook commentaar amper overschrijdt. Want zo zijn er velen: "we typen rap onze racistische insteek in de hoop reacties uit te lokken!"

Update: ik ben dan maar gewoon beginnen boren en de plaat is veel dikker dan ik dacht dus ik heb helemaal geen speciale pluggen nodig.Ik was daarnet in de hubo en herinnerde me plots dat ik nog van die hollewandpluggen nodig heb want de mijne zijn het verkeerde formaat dus ik heb mij een doosje gekocht van een maat kleiner maar nu kom ik thuis en zie ik dat ik een maat groter ipv een maat kleiner nodig had, en dat ik ook niet een maat kleiner maar gewoon dezelfde maat die ik al had heb gekocht dus nu heb ik nog altijd niet de correcte pluggen maar wel een levenslange voorraad van de verkeerde pluggen.
Mijn ip adres is blijkbaar op 9lives geband?
mmm blijkbaar enkel via Tapatalk ofzo dus zal daar ergens aan liggen?