Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kwaakVannacht heel slecht geslapen omwille van een nachtmerrie dat mijn douche vol dode eenden lag. Mijn brein heeft daar uren half-wakker over zitten tobben tot mijn wekker af ging en ik meer uitgeput opstond dan dat ik was gaan slapen.
laat ons zeggen dat de bank altijd wint zeker?Dat heb ik gedaan, ik ben deze voormiddag naar het ziekenhuis geweest.kunt ge niet zelf fysiek tot aan het ziekenhuis geraken?
Niet tegen uw vrouw/vriendin zeggen dat ge de stofzuiger gaat buitensmijten omdat die niet meer zuigt. (Of net welStofzuiger stuk![]()
)Dus ge hebt 't spoed moeten bellen om uw pa mee te nemen en na twee dagen weet ge nog niets van hoe het met hem is of andere info??Dat heb ik gedaan, ik ben deze voormiddag naar het ziekenhuis geweest.
Eerst aan de receptie navraag gedaan, daar hebben ze mij doorverwezen naar de spoed, daar informatie gaan vragen, hebben ze mij laten wachten omdat het "te druk" was. Ik heb daar in totaal meer dan 3 uur gezeten (met dat mottig mondmasker op) om informatie te krijgen. Uiteindelijk ben ik doorgegaan, want als ik daar nog lang had blijven zitten gingen er ongelukken gebeuren.
In de loop van de namiddag nog 3 keer gebeld, maar niks wijzer van geworden, een schande is het!
Sinds corona is het er in de ziekenhuizen echt zwaar op achteruit gegaan in vergelijking met voor corona.
Hij lag te slapen en we kregen hem niet meer wakker.Dus ge hebt 't spoed moeten bellen om uw pa mee te nemen en na twee dagen weet ge nog niets van hoe het met hem is of andere info??
Morgen de Ombudsdienst bellen, dit is echt niet normaal!Dat heb ik gedaan, ik ben deze voormiddag naar het ziekenhuis geweest.
Eerst aan de receptie navraag gedaan, daar hebben ze mij doorverwezen naar de spoed, daar informatie gaan vragen, hebben ze mij laten wachten omdat het "te druk" was. Ik heb daar in totaal meer dan 3 uur gezeten (met dat mottig mondmasker op) om informatie te krijgen. Uiteindelijk ben ik doorgegaan, want als ik daar nog lang had blijven zitten gingen er ongelukken gebeuren.
In de loop van de namiddag nog 3 keer gebeld, maar niks wijzer van geworden, een schande is het!
Sinds corona is het er in de ziekenhuizen echt zwaar op achteruit gegaan in vergelijking met voor corona.
ALS er al verslagen zijn opgemaakt of onderzoeken zijn gedaan, dan heeft die daar al toegang toe. Maar zeker omdat er een weekend tussen zat, is de kans realistisch dat die enkel het opnameverslag via spoed kan zien.Doorklikken en dan krijg je effectief uw bieding. Echt een aanrader, via hen heb ik zowat het dubbele gekregen van wat verschillende garages mij boden. Ook mijn buurman heeft er onlangs zijn bmw 5 verkocht voor aanzienlijk meer dan wat de dealer gaf (bij aankoop van een nieuwe!). Eens je het bod hebt ontvangen, ga je eens langs voor een inspectie (duurt een half uur) en dan bevestigen ze al dan niet dat online bod. Die van mij had carrosserie-schade, dat ook zo vermeld online met foto’s en bod werd gewoon bevestigd. Na inleveren van de auto stond het geld de volgende dag op mijn rekening…Ik was eens benieuwd hoeveel ik nog voor mijn oude Ford Focus zou kunnen krijgen als ik hem zou wegdoen, (met dagdienst, thuiswerk en Speed Pedelec in het vizier is het nutteloos om 2 auto's te hebben) dus ik wou een schatting doen op wijkopenautos.be
Ik kreeg nergens een voorlopige schatting en moest belachelijk veel info geven, tot het vin-nummer en foto's toe. Ik ga dat niet zomaar allemaal meegeven om een grove schatting te krijgen dus vulde in wat random in.
Ondertussen 17 e-mails ontvangen van hen. "Er is een nieuwe waardebepaling", "ontvang nu uw definitieve verkoopprijs", ""Verkoop nu uw Ford, en wij zorgen voor het papierwerk".
maar een fucking richtprijs, nee. Dat is te veel gevraagd..
Altijd prijs, altijd gewonnen. Wat die prijs dan ook isLunapark gedaan met de jongens op afsluitweekend van de winterfoor.
Ik 20 euro jetons voor de schuivers gekocht, de mama ook 20, en de meter ook 20. De jongens overal meegedaan en redelijk wat punten gescoord. Al bij al 11000 puntjes. Kijken nadien wat we daarvoor kunnen krijgen...laat ons zeggen dat de bank altijd wint zeker?

Laat ons afronden, 60 euro uitgegeven voor 10000 punten. Die playstation 5 boven de kassa was 750000 punten. Moest ik dus 4500 euro voor uitgevenAltijd prijs, altijd gewonnen. Wat die prijs dan ook is![]()

@Lothiriel kan je nergens iets terugvinden om je uit te schrijven of zo? Noch ik (langdurig ziek), noch mijn moeder (invalide) hebben ooit zoiets ontvangen alvast.

Hoe meer jetons ge koopt, hoe meer gratis jetonsLaat ons afronden, 60 euro uitgegeven voor 10000 punten. Die playstation 5 boven de kassa was 750000 punten. Moest ik dus 4500 euro voor uitgeven
Ik denk dat ik 'm online ga bestellen mevrouw!
.Ik denk nu wel dat je Statbel kan vertrouwen op vlak van privacy. Anderzijds lijken me zo'n vragenlijsten toch vrijblijvend?Je zou denken van wel, maar die mannen van Statbel beweren dat dit volledig at random gebeurt - en daarom kan je je dus niet in of uitschrijven (om een representatieve doorsnede van de samenleving te hebben voor hun cijfers), maar heel willekeurig is het niet als je ineens gebombardeerd wordt met allerlei vragen die imo een flinke inbreuk zijn op de privacy. Het is niet eens anoniem want je voornaam, geboortedatum en postcode moet je invullen, ik denk niet dat er überhaupt iemand anders met exact mijn leeftijd en voornaam in m'n gemeente woont.
Anyway, denk dat ik ze gewoon ga negeren en meteen wegsmijten. Denk niet dat het de FOD Financiën aanbelangt hoeveel ik uitgeef aan e-commerce als ik m'n belastingen en taksen altijd mooi betaal![]()
Wat had ge dan voor u 60 euro? Ne lekstok?Laat ons afronden, 60 euro uitgegeven voor 10000 punten. Die playstation 5 boven de kassa was 750000 punten. Moest ik dus 4500 euro voor uitgeven
Ik denk dat ik 'm online ga bestellen mevrouw!

Ik denk nu wel dat je Statbel kan vertrouwen op vlak van privacy. Anderzijds lijken me zo'n vragenlijsten toch vrijblijvend?
Enkele jaren terug kreeg ik de vraag van Statbel of ik aan zo'n onderzoek wou meewerken, en toen heb ik effectief bezoek gekregen van iemand om de vragen in te vullen. Dat was dan met verdere zesmaandelijkse (dacht ik) opvolging, die uit online vragenlijsten bestond. Ik kreeg wel de boodschap dat als ik eenmaal ja had gezegd ze wilden dat ik die opvolglijsten ook invulde, maar het hele concept was op vrijwillige basis.
Wat had ge dan voor u 60 euro? Ne lekstok?![]()
Ik denk dat ze met vrijwilligers werken, de persoon die bij ons thuis is geweest was denk ik gepensioneerd. Dus waarschijnlijk steken zo'n mensen ook die brieven gewoon in de bus. Zou het Belgisch zijn als niet een beetje zoals een wafelenbak werd georganiseerd?Wel, ik vind het gewoon vreemd dat het brieven betreft die door iemand persoonlijk in onze brievenbus zijn gedaan (geen postzegels), en dat dus al verschillende keren op korte tijd. Daarom dat ik er vanuit ging dat we ineens in de scope zitten van Statbel omwille van de veranderde gezinssituatie of iets dergelijks (dit hebben ze niet met zoveel woorden gezegd in hun brief maar wel geïmpliceerd).
Ik vermoed dat het deels overreactie is maar ik vind die plotselinge interesse een beetje raar. Ik zou er minder issues mee hebben als het volledig anoniem was denk ik.
Vragenlijsten zijn overigens vrijblijvend inderdaad, er wordt wel aangedrongen deze in te vullen maar dat is op zich niet zo raar (ze willen immers data verzamelen). Het gaat meer over de achterliggende situatie wat me een beetje een ongemakkelijk gevoel geeft. Ik weet dat dat paranoïde klinkt maar ben er toch niet helemaal op m'n gemak bij.

Het onaangename gevoel van in de zak gezet te zijnWat had ge dan voor u 60 euro? Ne lekstok?![]()