Je ergernissen van vandaag - Deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziekenhuizen....
Gisteren weer de ambulance moeten laten komen voor mijn vader.
We moesten ons telefoonnummer doorgeven dan zouden ze bellen als ze nieuws hadden.
Er zou zeker gisteren avond nog gebeld worden, maar we hebben niks gehoord, vandaag is het al 15h gepasseerd en nog steeds niks.
Ik heb zelf al verschillende keren proberen bellen, maar kom steeds op een muur terecht (nummer van het ziekenhuis, rechtstreeks nummer van de spoed, maakt allemaal niks uit).
Het komt altijd op hetzelfde neer "we hebben geen tijd, als er nieuws is zal u wel gebeld worden..." en daar moeten we het dan mee doen.
:wtf: :angry: :wallbash:🤬

Mensen die werken op een helpdesk maar niet begrijpend kunnen lezen. Mail gestuurd naar bedrijf dat aangekochte vouchers niet werken. Krijg je doodleuk een mail terug met de uitleg hoe je de codes moet gebruiken...:oink:

Gsm kaduuk (OnePlus 7).
Scherm begon los te laten uit de frame en ik wou het lijmen. Maar iets te snel gegaan en het scherm zelf gebroken.

Zonde.. uitkijken voor iets nieuws.

Mensen die werken op een helpdesk maar niet begrijpend kunnen lezen. Mail gestuurd naar bedrijf dat aangekochte vouchers niet werken. Krijg je doodleuk een mail terug met de uitleg hoe je de codes moet gebruiken...:oink:
Ik heb de indruk dat veel van die reacties via mail van één of andere bot komen.

Ik stuurde onlangs ook naar een winkel omtrent een product die niet langer geproduceerd wordt. Ik vroeg of zij een nieuw model hadden van hetgeen ik had want ik vond niets terug op de webshop. Ik kreeg een goed opgestelde mail terug om zeker eens een kijkje te nemen op hun webshop.

Recruiters, bah. Had zowel gisteren als vandaag een call gepland voor verschillende functies (waarvoor zij mij benaderd hadden nota bene)
gisteren: gelukkig gezien dat die mens zijn out of office opstond wegens ziekte. Ik stuur een whatsapp, "aja, het gaat inderdaad niet lukken"
vandaag: geen respons op whatsapp, een kwartier zitten koekeloeren in de teams call voor ik hem toegegooid heb.
:angry:
Ik ga nog vissen welk bedrijven het zijn en dan daar eens laten weten dat hun partner voor rekutering op de kloten trekt. Wat een tijdverspilling zeg.

Maandagavond een tijd met mijn linkervoet geplooid gezeten (een beetje zoals wanneer je voet omslaat) en toen voelde dat nadien wat verdoofd aan.

Dinsdag kon ik er amper op stappen, woensdag ging het terug iets beter maar sinds gisterenmiddag staat mijn enkel nu goed rood en ferm dik.

Op zich kan ik nu quasi normaal wandelen, ‘k heb meer last van het feit dat die enkel/voet zo gezwollen is, ‘t voelt soms precies alsof hij kan openscheuren.
Met Voltaren en koelblokken van tijd tot betert het wel.

Volgens Dr. Google waarschijnlijk een verzwikte voet, maar dan door gewoon verkeerd te zitten ffs.

Ik ben wel alle dagen 3km met de hond blijven wandelen/manken, dus zo erg zal het wel niet zijn, maar het is wel vervelend. :unsure:

Zojuist de politie aan de deur gehad. Er is aan de overkant ingebroken en ze vragen of we iets hebben gezien.

Vies gevoel. Ik heb instinctief de neiging om mijn duurste gerief in de kruipkelder te steken.

Zojuist de politie aan de deur gehad. Er is aan de overkant ingebroken en ze vragen of we iets hebben gezien.

Vies gevoel. Ik heb instinctief de neiging om mijn duurste gerief in de kruipkelder te steken.
Hier ook zo een buurt. Ik vind ons huis super maar veiligheidsgevoel voor mij is echt heel laag.

Hier ook zo een buurt. Ik vind ons huis super maar veiligheidsgevoel voor mij is echt heel laag.
Dit is de eerste inbraak in de buurt sinds we hier wonen en dat is bijna vier jaar. Huis van de overburen grenst wel aan een bos dat toegankelijk is voor wandelaars, misschien is die kant van de straat "vatbaarder" voor diefstallen.

Ik heb me laten overhalen tot een "feestje" bij de ouders van een vriendin van mijn vriendin in het bejaardencentrum. Het genre kun je nog best omschrijven als veilige bejaardenmuziek. Gelukkig is er alcohol voor avonden als deze .

Na tien keer kon je vroeger je puk code opvragen maar da’s jaaaaren terug dus geen idee of dat nog zo is. Waarschijnlijk niet meer veilig heden ten dage.
als ik de pin al niet meer weet, ga ik de puk zeker niet weten want die gebruikt ge nog minder. En beide staan op dat kaartje dat ik dus ook niet vind. Stom genoeg is het ook niet te vinden als ik inlog op de scarlet-website.

als ik de pin al niet meer weet, ga ik de puk zeker niet weten want die gebruikt ge nog minder. En beide staan op dat kaartje dat ik dus ook niet vind. Stom genoeg is het ook niet te vinden als ik inlog op de scarlet-website.
Nee bedoel dat je na 10 pogingen ergens de optie kreeg om te bellen of zo voor je puk, dat was automatisch en specifiek voor dat. Veel mensen die hun pin vergeten waren gingen automatisch voor 10x fout proberen en dan was dat vrij snel opgelost. Maar ik zeg het, is jaren terug.
Sowieso Scarlet klantendienst nodig, staat op hun site.

Nee bedoel dat je na 10 pogingen ergens de optie kreeg om te bellen of zo voor je puk, dat was automatisch en specifiek voor dat. Veel mensen die hun pin vergeten waren gingen automatisch voor 10x fout proberen en dan was dat vrij snel opgelost. Maar ik zeg het, is jaren terug.
Sowieso Scarlet klantendienst nodig, staat op hun site.
ah ok, mja, tzal eerst effe goed zoeken worden, want gebruik gsm ook als wekker en anders idd de klantendienst.

Mijn partner die al heel de avond loopt te zeuren over zijn gsm code kaartje en overal aan't zoeken was, blijkt die gewoon in z'n portefeuille te zitten die gewoon nog in de auto lag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan