Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn partner die al heel de avond loopt te zeuren over zijn gsm code kaartje en overal aan't zoeken was, blijkt die gewoon in z'n portefeuille te zitten die gewoon nog in de auto lag.
Ja want sowieso meerdere simkaarten in omloop hebben.Toxische relatie!
Pukcode opzoeken door je simkaart uit je telefoon te halen en op te zoeken via je provider. 2 keer voorgehad onlangs. Proximuswel mooi in de middenconsole en het kaartje mooi in het laatste vakje, zoals een goede ordelijke kerel.

Op Autoscout kreeg je enkele jaren terug nog een richtprijs als je wat gegevens invulde, volgens mij.Ik was eens benieuwd hoeveel ik nog voor mijn oude Ford Focus zou kunnen krijgen als ik hem zou wegdoen, (met dagdienst, thuiswerk en Speed Pedelec in het vizier is het nutteloos om 2 auto's te hebben) dus ik wou een schatting doen op wijkopenautos.be
Ik kreeg nergens een voorlopige schatting en moest belachelijk veel info geven, tot het vin-nummer en foto's toe. Ik ga dat niet zomaar allemaal meegeven om een grove schatting te krijgen dus vulde in wat random in.
Ondertussen 17 e-mails ontvangen van hen. "Er is een nieuwe waardebepaling", "ontvang nu uw definitieve verkoopprijs", ""Verkoop nu uw Ford, en wij zorgen voor het papierwerk".
maar een fucking richtprijs, nee. Dat is te veel gevraagd..
Het draait om kakideologie, man. A display of excrement.
Recruiters, bah. Had zowel gisteren als vandaag een call gepland voor verschillende functies (waarvoor zij mij benaderd hadden nota bene)
gisteren: gelukkig gezien dat die mens zijn out of office opstond wegens ziekte. Ik stuur een whatsapp, "aja, het gaat inderdaad niet lukken"
vandaag: geen respons op whatsapp, een kwartier zitten koekeloeren in de teams call voor ik hem toegegooid heb.
Ik ga nog vissen welk bedrijven het zijn en dan daar eens laten weten dat hun partner voor rekutering op de kloten trekt. Wat een tijdverspilling zeg.
Mijn apotheker heeft mij daar 2-3 maand terug al voor gewaarschuwd dat die moment er zat aan het komen was en aangeraden om zelf een voorraadje aan te leggen. Trouwens niet alleen insuline, zot wat andere geneesmiddelen ook problemen hebben.Mijn insuline heeft bevoorradingsproblemen![]()
Ook gemerkt, bijna alles van de protocols der familie Squid (en dat kan tellen) moeten ze zien of er een ander merk is of andere oplossingen.Mijn apotheker heeft mij daar 2-3 maand terug al voor gewaarschuwd dat die moment er zat aan het komen was en aangeraden om zelf een voorraadje aan te leggen. Trouwens niet alleen insuline, zot wat andere geneesmiddelen ook problemen hebben.
Ze zeggen vaak "geen nieuws is goed nieuws", maar in deze situatie zou het toch wel heel fijn zijn om wel nieuws te krijgen.Ziekenhuizen....
Gisteren weer de ambulance moeten laten komen voor mijn vader.
We moesten ons telefoonnummer doorgeven dan zouden ze bellen als ze nieuws hadden.
Er zou zeker gisteren avond nog gebeld worden, maar we hebben niks gehoord, vandaag is het al 15h gepasseerd en nog steeds niks.
Ik heb zelf al verschillende keren proberen bellen, maar kom steeds op een muur terecht (nummer van het ziekenhuis, rechtstreeks nummer van de spoed, maakt allemaal niks uit).
Het komt altijd op hetzelfde neer "we hebben geen tijd, als er nieuws is zal u wel gebeld worden..." en daar moeten we het dan mee doen.
![]()
![]()
![]()
Dus ge zijt niet gaan verifiëren dat het wel degelijk een droom was...Vannacht heel slecht geslapen omwille van een nachtmerrie dat mijn douche vol dode eenden lag. Mijn brein heeft daar uren half-wakker over zitten tobben tot mijn wekker af ging en ik meer uitgeput opstond dan dat ik was gaan slapen.
Recruiters, bah. Had zowel gisteren als vandaag een call gepland voor verschillende functies (waarvoor zij mij benaderd hadden nota bene)
gisteren: gelukkig gezien dat die mens zijn out of office opstond wegens ziekte. Ik stuur een whatsapp, "aja, het gaat inderdaad niet lukken"
vandaag: geen respons op whatsapp, een kwartier zitten koekeloeren in de teams call voor ik hem toegegooid heb.
Ik ga nog vissen welk bedrijven het zijn en dan daar eens laten weten dat hun partner voor rekutering op de kloten trekt. Wat een tijdverspilling zeg.