Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik moet mijn bril op mijn hoofd zettenDe momenten dat ik moet mijn telefooncamera gebruiken om de lettertjes groter te maken, of de zaklamp om ze beter te te zien. De schroothoop komt echt met rasse schreden dichter.

Vreemd dat je ook op de schroothoop aan het inzoomen bent.De momenten dat ik moet mijn telefooncamera gebruiken om de lettertjes groter te maken, of de zaklamp om ze beter te te zien. De schroothoop komt echt met rasse schreden dichter.

Een advertorial om het mooi te zeggen?Peter goossens in het vtm journaal. Beetje reclame komen maken om het laatste jaar van zijn resto vol te krijgen met ongetwijfeld gestegen prijzen. En daarnaast zijn nieuw project aan zee wat aandacht geven. Maar tis nieuws hoor, geen verdoken reclame!
Der was ni genoeg miserie in de wereld vandaag om de 40 minuten te vullen.Een advertorial om het mooi te zeggen?
€610 per persoon met geselecteerde infusies en sappen … Peter kan zich reclame in het journaal veroorlovenDer was ni genoeg miserie in de wereld vandaag om de 40 minuten te vullen.
Iemand infuseren met sappen, dat kan ik ook.€610 per persoon met geselecteerde infusies en sappen … Peter kan zich reclame in het journaal veroorloven
same, sameIk moet mijn bril op mijn hoofd zetten![]()
altijd gedacht dat zoiets pas was voor +60-jarige, maar de vijf staat er nog niet voor (alhoewel al wel in zicht en dat zonder bril op te zetten)ViespeukIemand infuseren met sappen, dat kan ik ook.
Nou, je komt van dit (waarschijnlijk met aluminium schaaltje er nog rond?) In de microgolf zwieren, mooie evolutie toch?2de ergernis: kben ne trage mens. Altijd al geweten, maar om 18h50 begonnen om de groenten te snijden voor de lasagne en ik heb de lasagne maar net in de oven kunnen zetten. kgaan mijn avatar hier naar een luiaard moeten zetten, denk ik.
![]()
die van den aldi he, Mulan, das den besteNou, je komt van dit (waarschijnlijk met aluminium schaaltje er nog rond?) In de microgolf zwieren, mooie evolutie toch?
![]()
Je had al een kommetje ontbijtgranen kunnen eten als aperitief!die van den aldi he, Mulan, das den beste
kweet trouwens niet of het een goede evolutie is. Met die had ik op 10 minuten eten. Nu ben ik een uur en kwart bezig en ik heb nog niks op mijn bord.
Die van everyday is ranzig slecht.Nou, je komt van dit (waarschijnlijk met aluminium schaaltje er nog rond?) In de microgolf zwieren, mooie evolutie toch?
![]()
Dus 725 in totaal? Ge moogt eisen om de factuur van de verhuurder te zien. Jullie zouden de eerste niet zijn, waarbij de huurder heel de plaatsbeschrijving betaald.375 euro voor een plaatsbeschrijving (ons deel) en dat voor een gewoon rijhuis. wtf. Ik denk dat ik van job ga veranderen.