Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik slaap al een kleine week zo rechtop mogelijk met mijn zwangerschapskussen als extra kussen om goed hoog te liggen omdat mijn neus anders volledig toeslibtTijdens de dag ( als ik recht sta of gewoon zit) geen last last van hoestbuien. Maar van af ik plat lig om te gaan slapen, dan begint de kribbel in nen keel en dan hoest ik men longen er bijna uit. En dat al een week lang. Wreed oembetant.
Ziek + 7 maand zwanger, topcombo.

Bedoel je dan elk de helft? Want dan is dat 750€ hé.Dus 725 in totaal? Ge moogt eisen om de factuur van de verhuurder te zien. Jullie zouden de eerste niet zijn, waarbij de huurder heel de plaatsbeschrijving betaald.
Ik zou vooral eerst overleggen met de verhuurder.Zou zeker hiermee langsgaan met de huurdersbond. (Ik ga er wel vanuit dat jullie huren)
Voor die deskundige hulp betaal je wel. In principe delen huurder en verhuurder elk de helft van de kosten die bij de beschrijving komen kijken. Hoe meer ruimtes de huurwoning heeft en hoe groter de oppervlakte, hoe hoger die kost oploopt. Zo kan een plaatsbeschrijving 300 euro, maar evenzeer ook 700 euro kosten in het geval van grotere woningen.375 euro voor een plaatsbeschrijving (ons deel) en dat voor een gewoon rijhuis. wtf. Ik denk dat ik van job ga veranderen.
Het was laatBedoel je dan elk de helft? Want dan is dat 750€ hé.![]()

Enkel als er een derde partij betrokken is, kan er een vergoeding gevraagd worden voor het opstellen van een plaatsbeschrijving.Ik zou vooral eerst overleggen met de verhuurder.
Meteen huurdersbond is meteen kwaad bloed zetten...
Hier was het ook rond de 350 eurokleine rechtzetting, 'twas 332.75euro voor onze helft. nog genoeg tho.

Heeft de makelaar een overzicht gegeven wat hij gedaan heeft. Sommige durven ook diensten apart aanrekenen die eigenlijk bij de plaatsbeschrijving zouden horen.kleine rechtzetting, 'twas 332.75euro voor onze helft. nog genoeg tho.
onze huisbaas werkt in een immokantoor en ze werken samen met een bureau voor de plaatsbeschrijvingen. Factuur dat ik moet betalen staat op het immokantoor waar hij voor werkt.Heeft de makelaar een overzicht gegeven wat hij gedaan heeft. Sommige durven ook diensten apart aanrekenen die eigenlijk bij de plaatsbeschrijving zouden horen.
Wie staat er omschreven als de verhuurder in de huurovereenkomst? Het kantoor of de eigenaar/verhuurder?onze huisbaas werkt in een immokantoor en ze werken samen met een bureau voor de plaatsbeschrijvingen. Factuur dat ik moet betalen staat op het immokantoor waar hij voor werkt.
En degene die de plaatsbeschrijving doet is dan derde partij.de verhuurder
Als het enkel tussen huurder en verhuurder is, mogen er geen kosten aangerekend worden.Toen ik enkele jaren terug een appartement ging huren was dat gewoon gratis. Ik zat zo te lezen bij de weinigen dan.
Was die 45 EUR optioneel? Wat hadden ze dan op USB gezet het contract? De foto's? En anders had je dan alles enkel op papier gekregen?Plaatsbeschrijving heb ik ook betaald 250€ +- en nog eens 45€ voor het op usb te zetten + fotos . Belangrijk is ook dat ze die registreren dat kan wel even duren.